Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... Véletlenek (?) adódhatnak... ( Hajt a TATÁR !!! ) - (Rózsa...)

2008.01.31. 05:05 @X

Csütörtök :  ( írtam már épp' elégszer, túlzottan "nem vagyok oda"                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 a váratlan eseményektől! ) - OK ! Természetesen örülök, hogy ma (csütörtök) koraeste két igen közeli ismerősöm fog meglátogatni ! - nem is ezzel van a "gondom". Ha tudtam volna,- akkor nem jelentkezem be a háziorvoshoz, ill. könyvtár látogatást is terveztem. (mindezt péntekre.) Hagyján ! - említettem a kapott ajánlott leveleket .... hát - az egyik : az bizony arról "szól" : "szedjem össze kis családom" minden tagjának ( minden létező...) iratát -és főleg azt, ki-mennyit keresett (pénzt...) tavaly ! - aztán majd eldönti a "hivatal", hogy jogosan vettem-e igénybe 2007-ben a gázártámogatást. OK ! - Ám' legyen. Reménykedjünk. ( 1 kereső + 1 nyugdíjas + egy munkanélküli ) - ( Persze, első gondolatom volt : tán" csak nem "nyomott fel" valaki (?) - (névtelenül...) - egyáltalán nem lepne meg ! - szóval : napok óta az iratok összeszedésével (átkozódva) múlatom időmet ! Hagyján ! - mert estére épp' kifogyott a nyomtatóból a festék ! ( lesz vagy 4- 5.000  Ft ...) - ( mert a kért iratokat "scennerrel" csinálnánk... Na, elég is !  -  (valahogy majd csak lesz ! - 8 napot kaptam... vagy az említett büntetés = 5.000-től - 500.000.-ig !  ( remélem, kezdetben "alapról" indul majd...) - ( nem riogatnék senkit sem ! - de aki kapott gázár támogatást,- hát számítson ilyenre.) -

(Ezt-azt írogattam én (tanácsként...) a Diákhitelről is - OK ! (másik levél) - (igaz, eléggé kevés havi törlesztőrészlet esetén) kb. 1 év után ?- több tartozása van "közeli ismerősömnek" - mint, amennyi volt kezdtekor ! Bakker ! ( 1,65 milláról indult - törlesztett -és most tartozik 1,757 millával ! - Na, szerencse, hogy emelik a nyugdíjkorhatárt (is) - mire nyugdíjas lesz - addigra visszafizetheti...  ) -  

.... Ezen vidám események ismeretében (remélem megérti mindenki) ma nem nagyon van sem kedvem /sem időm(?) itt bloggolni.  ( Nem hiném, hogy jelenleg az olvasott könyveim túlzottan érdekesek lennének ? ) - valahol (régebben) már megírtam. ( főleg "csehek" - lengyel és angol írók.) - 

 Hát.... (voltam már jobban is...) - ennyit. ( A mai képet sem kell magyaráznom ?- remélem...) Na... 13 óra felé "jön" a nyugdíj is ! - hogy valami jót is írjak... azaz, "előzetesen" még annyit : 

Tegnap (szerda) megkaptam ( = és köszönöm!) - Tatár Rózsa : Az Úri utca 5.lakói című könyvét,- ( melynek műfaját most nehezen tudnám meghatározni.) - Időhiány miatt javaslom a Googlebe beírni az író nevét és ott olvasható róla pár szó, -egy weboldalon képek is vannak. A történetet (=könyvet) "abszolváltam"  kb. 19 - 01 óra között (154 old.) - előzetesen csak annyit : nálam elérte célját (hatását), mert szinte állandóan a saját "gyerekkorom" emlékeit /történéseit juttatta eszembe. ( ház / kert / vadszőlővel befuttatott falak / kút / padlás /fáskamra / WC / lavór a hokedlin  ...stb.) - Tervezem : a könyvet (lassabban) újra elolvasni,mert ez még csak egy "futó ismerkedés" volt a történettel. [ Észrevételem (48.old.) " mezalianszot kötött" =  a kötött szó helyett (én) valami mást írtam volna (?) - hiszen a mezalianszban (jelentésében) már egyszer szerepel  = a rangon alulival kötött házasság,- de nem lepne meg, ha nem lenne igazam. 

( Kimaradt : 2 napja (?) látom/hallom a tv.-ben, hogy Szegeden milyen szankciókat alkalmaznak, ha valaki nem rak házára házszámtáblát. ( lehet csak szám, vagy papírból is ) - Jut eszembe,- 5 éve ! ("önerőből"...) csináltattam utca névtáblát ! -(műanyagból) - sajnos a fémtolvajok ellopták ! - azóta egy PC-vel nyomtatott (papír) lap jelzi, hogy mi az utcánk neve. ( magam készítettem - már 2 x ) - Na, no comment! ( vajon ez kinek lenne feladata ?- és az önkormányzat önmagát nem büneti ? ) (...) - ( PEK 2010 )

********************************** attól még.... JSZ!-t **************

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr56310139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@m 2008.01.31. 06:46:36

A mezaliansz-al kapcsolatban igazad van ÉN szóltam.Ráadásul félig magyarosan félig franciásan írta,mondtam vagy így,vagy úgy.Ez leglább összejött.

SZB38 2008.01.31. 08:14:42

1.Kölcsönkaphatnám én is az úri utcai könyvet ?
2.Ami a gázártámogatással és az egész E-on ügyintézéssel kapcsolatos véleményem, azt most nem írnám le ide. Részben, mert semmi értelme, részben mert csak feltúrázom megint az agyam.Mindenesetre katasztrofális, hogy mi a sz.r helyzetből semmi perc alat még sz.rabbat udunk csinálni.Én nem is értem miért van ez ?

@X 2008.01.31. 15:26:46

( szerintem) "az" reklamáljon, aki már letett valamit az asztalra ! :-) - gondolom, mindannyian "jó szándékból" jeleztük észrevételünket. OK ! - [ mésalliance = mezaliansz ] - nincs ezzel különösebb hiba.
*** SZB38 = Ha-ha-ha.... könyvet nem szívesen adok kölcsön.... de ( ne tudd meg) - reggel óta oda van készítve. (Csak aztán nem ám' éjszakázni !...)
[- utolsó részhez : ...ki nem sz**ja le ! ] - Állítólag ezt akartuk ! = Üvegzseb...
Szép estét ! - ( alig várom... )
**************************************************

@m 2008.01.31. 19:40:26

Nagy-nagy igazság!!!

@X 2008.02.01. 06:06:41

[ na, ... ez is ritkaság... "dícséretet" kapni ?- vagy rosszul érzem ? ] - Választ nem várnék (ide) - nem leszek PC közelben. (remélem) :-) :-) Péntek : kb. 0 C°- vagy inkább -1 C ° ....(most)
*************************************************
süti beállítások módosítása