Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[ 1. ] >> VISSZASZÁMLÁLÁS... ( 11.41.óráig !) -

2008.02.08. 05:05 @X

(péntek) :  ... ( az idő múlásának illusztrálása ?- és akkor még finoman fogalmaztam.)      

>>> ( A képeken az látható, amikor megkíséreltem az alaposan megrozsdásodott (kapu) vezetősínt (?) "restaurálni"...mondanom sem kell, esztétikailag nem sok különbség vehető észre az (1) és (3) képen látható állapot között, de legalább megpróbáltam. ) ...  [A képről (állapotról) azonnal a MÁV (?) jutott az eszembe,de ezt talán most hagyjuk. Micsoda sz**keverés folyhat a háttérben ?- ha csak a fele igaz, amiket tegnap a tv.mutatott /mondott.- Részemről = 00  (duplanullás ügy...) - ha minden igaz (?) "volt barátnőm" ma (valamikor...) autóval érkezik.  

.... ( a történés sorrendjétől függetlenül ) : ... bemegyek a (pécsi) autóbuszpályaudvar WC-be (60 Ft) - állok...állok... majd kérdezik tőlem : mire vár ? papírra ?...  ( válasz igen) - majd kezembe nyomtak valamennyi (WC)papírt. Én : nem erre vártam! ... hanem a  számlára !... Majd (nagy nehezen) - mint számlatulajdonos távozhattam. [ Nem részletezem,- (olvasom mekkora büntetéseket "osztottak ki" a mohácsi búsójáráskor - mintha a forralt borhoz mi sem kaptunk számlát ?- (retro történet)]   -  Na, de voltam ám orvosnál is.... ( ismét igen "flottul" ment minden ! - még épp' "vetkőztem" a folyosón - már hívtak is be ! - ) - Összegzés : elég rég' ért ennyi "meglepetés", mint ott ! - mondanom sem kell, egyik sem "pozitívum"! - Már megint másfajta gyógyszarféléket kaptam ! - amit pl. egy éve "nem támogatott" az OEP" ?- most támogat... amit eddig felírhatott a doki, most nem írhat fel ?- ( nem bonyolítom) - Majd mindennek "megkoronázása" : a  " Lelet" 2 pl.-ban ! - aláírásommal igazolni (!) - a dolgok megtörténtét.  ( egyik pl. visszaadandó) A lap alján : ...fizettem vizitdíjat (300) -  jelen kezelésért (sic!) - (beszélgetés...) - az OEP 1851 Ft-ot fizet "utánam" az intézménynek -.... a beavatkozások összes pontértéke (sic!) 1262  ami szorzandó 1,46 Ft értékkel ?- na, elég. ( Május elejére beszéltünk meg egy újabb "randit",- többről meg szót sem.)  ... ( A D vitamin drasztikus áremeléséről se semmit, januártól 2165 Ft/ 30 db.- hívta fel figyelmem a doki, amit magamtól is tudtam..)

... voltam ám' a Nemzeti Üdültetési ...irodában is,- ( Francba! IV.emelet! - honnan "vettem", hogy az I.emeleten voltak... (tévedés) - Hogy üdülési csekk 2 évente igényelhető (újabban) OK ! - hogy az adható/kapható összeg jelentősen csökkent,- a befizetendő önrész meg nőtt : OK !... de, hogy mellékeljek egy "igazolást" (?) a mozgássérültségemről (?) - hát ott bas**átok meg! Ennek beszerzési helye: az Államkincstár (!) vagy az önk.jegyző ! - Nem semmi.  -  Délután /este meg rájöttem , az adatlap letölthető itt >>>  www.udulesicsekk.hu   ( fő oldalon a "Pályázatok" szóra katt! -és onnan letölthető- stb.) Persze, aki elmúlt 62 éves... javaslom az "Ezüst nyár" -at / én az "Esély a pihenéshez" c. kategóriában indultam volna.  ( na, = 00  ügy ez is ) -  .... ezután ( "közel vannak egymáshoz"...) - a  "mi vár még rám" gondolatok ( esszé...) mellett elmentem az EU egészségbizt.kártyámat "megújítani" -  OK !  ( kb. 22 perc alatt elintéződött,- valóban ez "semmiség" ) - viszont a kártya (újabban) csak egy évig érvényes ! -(előzőleg 2 évre) - = 00  ( Kimaradt : -  közben felkerestem a Vásárcsarnokot,- ahol egy szál véres hurkát vásároltam ,- (kb. 341 Ft) ... ( otthoni sütésre) - "áttekintettem" a barka kínálatot -  80 - 300 Ft-ig  ( 5-6 szál, a hosszúságtól függően ) - ill. a nagy rohanásban.... sav.káposztát elfelejtettem venni .- majd máskor. (Köszönöm, de majd magam szeretném megvenni... üzenném a "sorsomért aggódóknak"... )  -  [ Futólag "konstatáltam", hogy a buszpályaudvaron egy bemélyedésben (gödörben) egy (részemről) felismerhetetlen szobor áll ! - ( lehet, hogy a buszon "sínylődő" utas megérkezés utáni állapotára "hajaz" - stb.) - ... tán' ennyi. ( Egy lehangolóan koszos autóbusszal (21-es?) hazahajtattam. (Francba! - a Tüzér utcai u.n. "Mozgalmi ház" előtt valamilyen "szoborkompozíció"... ) -  otthon : a hurka megsütése és olvasás. ( ami nálam "átfordult" &-ba ? (alvás) - este viharos szél ?-  napközben meg tán' +9 °C°- este (mintha) ... Nabakovot olvastam volna -  (ma kezdhetem újra...) - 

.....persze, (számomra / nekem) még több más /egyéb apróság is történt, de azokkal már nem untatnék senkit. (Csütörtökön van a METRO-ban  "pécsi melléklet" - nem hinném, hogy az onlineében is ?-  www.metro.hu   (?) vagy tudom is én...   Akit érdekel (péntek) keresse meg a "kertész rovatot" -    és szót sem, hogy a tegnapi ÚDN-ben =  "Elkezdődött a FÖLD-PATKÁNY éve " c. cikk -  (?) - nekem ezt (jelenleg) sem kedvem, sem időm kikeresni. Bocs' - (viszont eléggé "érdekes" ... (?) már akinek... mert én azzal foglalatoskodnék, hogy .... mi volt (anno) az a "prófécia" (?) - aminek bekövetkezése várható ?- ( A SZU -és Irán "közeledése" "se semmi"...- vagy Irán (akarná )megsemmisíteni Izraelt ?- és nem részletezném. (magányügyem...) - ( Mohamed : 570 v.571  > 632 -ig - stb.) - ( Valljam be.... lehet, hogy csak a "logisztikai problémáim" vannak...  ( "utánpótlásom" (be)biztosítása - stb.) -  .....  Mivel (páran...) kértek tőlem tanácsot (sic!) üdülési csekk témakörben.... elmentem "igét hirdetni" !  Vigyázzatok magatokra ! - Isten tartsa meg jó szokásaitokat!... (?) - és ...  ( APEH irodát csak "erős jellemek" keressék fel - benéztem oda is...)

****************************** JSZ !-t ************************* 

....     

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr50323272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@m 2008.02.08. 07:35:47

Tudósítónktól:Lechner Lajosról nincs felfedezett megemlékező rendezvény,műsor.A körzeti híradóban sem említették.A délutáni Regi óra műsor előzetesében sem volt róla szó.A "Mérnök Újság" februári számában "Februári Kalauz" címen van egy rövid megemlékezés.Valamint a GOOGLE "A magyarság évforduló naptára 2008."- szerepel a felsorolásban.
Nos, ilyen a hálátlan urókor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@X 2008.02.08. 10:56:46

( Rám hozod a szívbajt ! - valamiért (?) az urológia ... jutott eszembe,- bár egyáltalán nem oly' borzalmas.... igaz, nem is oly" kéjes... )- Nincs nekem semmi "bajom" Szegeddel ! - bár.... néhol.... átjutni az egyik oldalról a másikra, eléggé koplikált. (értsd = (duplán számolva) - van járda - kerékpár "sáv" - zöld övezet - villamos pálya - majd maga az úttest - meg tud lepődni "az", ki nincs ehhez szokva! ( ill. kissé már lassabban "mozog" gyalogosként.) Viszont jogos ! >> Hulljon a férgese....
*************************************************

@X 2008.02.08. 10:58:06

Jogos ! - .... KOMPLIKÁLT- at terveztem volna írni....

@m 2008.02.08. 11:39:49

Lechner Lajosról írtam.Nem mondtam,hogy bajod van Szegeddel.
Nekem van bajom a szegedi "hatalmasságokkal",akik meg sem emlékeznek az évfordulóról./Ma 175.éve született.L.L.

@m 2008.02.08. 11:51:49

Még pontosabban,ha elvesztetted volna a "fonalat".
Február 6-ai blogodban írtál a "Mérnök Újság"-ban foglalt évfordulókról.És megjegyezted,hogy "szegedi tudosítótól" majd kapsz
felvilágosítáat,hogy a helyiek mit csináltak.Hát a fentieket!Semmit!
süti beállítások módosítása