Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

. . . Hírek (médiumból) - a médiákról ...

2008.01.27. 05:05 @X

(vasárnap) :   ... a mai gondolataimat (...) ez a cikk (történet) "alapozta meg" !     V

 

V


V

 

V

 

V

 

V

 

V

 

V

A történet (elég régi, de valahogy azt is épp' láttam,-anno ) >>> http://nol.hu/cikk/478990/  ( Győzi(ke) - Be(j)a asszony és a zebra esete ) - OK ! - (Jut eszmbe, tán' csak az az érdekes (?) - mi mindent be lehet adni az embereknek.  Kis kitérő :  [ 1970'-es évek vége ?- 80'-as évek eleje ( valamikor) - több alkalommal! - 100-120 fős "társasággal" közöltem,- le fog szállni egy helikopter a (bitumenes) kézilabdapályára és aki gyorsan odaér (elsőként)- felviszik egy körre. ( -ez még elég hihető...) -  na, de a diszkóhajó! - Hogy este jön egy  "alacsony merülési katamarán" ... kiköt a b.fenyvesi (napozó)stégnél , de csak 20 embert bír elvinni... és a 20 kiszemelt (kiöltözve) ott állt este a stégen! - (Ezekről van fénykép ! -és emlitettem, vagy 100 - 120 "tanú". Valahogy (én) akkor jöttem rá arra, mindent el lehet érni az embereknél. (vagy emberek egy csoportjánál. ] ( Kimaradt : majd előjöttem a nádasból, csónakkal ( H.Laci! ) - lampionokkal + szólt a magnó....)  - Na, de olvasom tovább az újságot ! >>>  http://nol.hu/cikk/478994/  ( mit tesz Isten ?- épp' azt is láttam ! - (mit láttam! - szenvedtem... a Hóbaglyost! ) - viszont pénteken (!) látva az "utolsó" SZÉF c. műsort ! - azt hittem "annál már nincs lejjebb!". ( Van!) - Röviden : 2 középkorú (?) nő:  (...) - sokat mondok, ha 3 kérdésre tudták (véletlenül...) a jó választ.... ( bár egyikük közölte, történelemeből "nem voltam" jó.... = XIV. = a kalapos király (szerinte...) - ill. a bernáthegyi kutya nyakában csengő van(!) -  ... = azzal jelez, hogy talált valakit...  és ilyesmik. ( Becs' sz! - "fájt nézni" őket! ...) Majd a végén megnyerték a kb. 5,6 millió (bruttó!) Ft-ot. Hát - ennyit !  -  további cikkek : >>> http://nol.hu/cikk/479011   ( 100 ezer laptop (tanulóknak) - 80 ezer laptop tanároknak -és 35 ezer interaktív tábla ! OK !  "Demagóg szövegem" ! = bizonyára nem a  bivalybasznádi ált.iskolában lesz ez - (ahol még valóban 'igazi" budi van! - és egyebekről szót sem! - csak kérdezem = ki fog itt akkor beszélni ?-  ill. ettől majd jobban fognak tudni olvasni ?- ( + a szövegértés -és ilyesmik.) - vagy pl. aki utálja a körzőt ! - az majd a netebookal szeretni fogja ?- (stb.) -  ....de hát olvasom tovább ....>>>   http://nol.hu/kultura/cikk/479020/  - ez valamelyest szimpatikus (?) - (épp' javasolták : csoportosan menjnk Bp.-re, mert egy belépő (múzeumba) 3.200 HUF...) - végezetül egy nekem való hír ! >>>  http://nol.hu/cikk/479037/  - ( általában azért nézek vagy 6 féle (!) híradót , hogy ugyanazat a hírt vagy 6 féle módon hallhassam...   ( - talán több cikkel nem gyötörnék én senkit sem.... bár lenne még.)  Végezetül - bocsánat ! (aki tudja) -  de oly' jó lenne (...) ha mindenki tudná, hogy a média/médák  = (többes szám) és a médium (egyes szám) - ha ez így érthető. (?)  Vagy nem ? akkor : a tömegtájékoztatási eszközök [ sajtó/rádió/televízió/ stb.] = média /médiák  -  ha ezek közül csak egyről pofázik valaki, akkor az = médium!  ( Ne zavarjon, hogy a médiumnak más jelentése is van!) Kösz' - majd adjátok tovább!  

(Természetesen (tudom) a mai nap "jelességeit",-  [ pl. Holokauszt  = 2005-óta / az Auswitcz -Birkenau KZ tábor felszabadulásának évfordulója  ] - (de) gondolom, azt ki-ki önszorgalomból is megteheti  ) Már csak ez érdekelne (de nagyon!) milyen állat az a(z) ....  ajtós csiga ! (Nagymányokon ?) - ( Bocs' ,de keressed meg a Googleban! - bár rég olvastam ennyi ajtós szekrényről és egyébről ...mint ott !) -  mert a tegnapi nap (szombat) fő híre azért ez volt :  http://nol.hu/cikk/479022/   - bár ezt e-mailben közöltem legtöbb ismerősömmel.  (elég régi történet...) -  ( írtam én erről tavaly is - a blogomban ) - stb. [ Bányanyitás Nagymányok térségében - és itt is olvashatsz róla + fotók is vannak ! ] >>> 

(Vasárnap - tán' - én is megérdemelnék egy kis pihenést ? ) -

**************************** JSZ !-t *****************************

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr62310138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.27. 05:53:50

(Utólag sopánkodni kár !) Elkedvetlenedve tapasztalom, mennyire célszerűtlenül íródott a blogom. Pl. nem tudom (=időigényes)visszakeresnem mikor említettem a nagymányoki (máza-szászvári) tanulmányt, benne a sok régi fotóval. Hát... türelem ! Addig is , Gogglebe írva : Calamites
**********************************************

SZB38 2008.01.27. 08:07:02

Jan.26.péntek, 20 óra 16-kor ajtóscsiga ügy minekorultelma.blog -ban részletesen kitárgyalva!!!

@m 2008.01.27. 09:40:28


Egy kis idegen szavak:szeretem amikor az utat hermetikusan lezárják,vagy valaki beinvesztál stb.stb.
A színháznak szaga van - masztix -amivel ragasztják a bajuszt és ettől gyönyörű belépni oda!És sok minden más, "élőben".Ez van!Illetve ez lesz!!!Brrrrrrrrr!

@m 2008.01.27. 10:21:16

Mint a gyerekeknek a cipőfűzés!Addig is csendben vannak!
Calamites:GOOGLE:Calamites lexikon
Kis többlet:A kihalt Calamariaceae család génusza.
Mai felfogás szerint:Genus Equisetum/zsurló féle/
A karbonkor:360-286 millió évvel ezelőtti kor.

@x 2008.01.27. 11:49:24

(Mi a franc történt itt ? = elállítódott a kommentelőm?) - persze,félálomban írok most... (de nagyot "olvastam" délelőtt.... felriadtam a rántott gomba illatra! - (vajon ki főz nálatok ?- ha helyette neteztek?) - Más vonalon (e-mail) már tuják páran, hol van az ajtós csiga! - A nagymányoki (szászvári) képek pedig a calamites Kft. valamelyik anyagában van. (Majd megtalálom egyszer...) Jó étvágyat!
**********************************************

@x 2008.01.27. 15:09:59

Hallom, 13 órai hírekben ?- (valami) "vörös jelzés" van bejelentve, a Dunántúl területére ?- Hát... itt is eléggé kellemetlen szél van, de kb.+6C°- ebből még bármi is lehet.
************************************************

@m 2008.01.27. 15:30:18

l.Tegnap rakott karfiolt két napra csináltam.
2.Itt most csendesült valamit a szél.Délelőtt - ,
erősséget nem tudok -,de nagyon nagy szél volt.Ha mond valamit - régi emlékből - teljesen kihűlt a lakás/panel/.Nem felújított.Rajtam keresztül/mármint a lakáson/- fúj a szél. /Nagy Endre kabaré:és fújt,fújt az a nagy felföldi szél.../
3.Én is hallottam a Dunántúli jelzésről.Lám:nem mindíg netezek.

@X 2008.01.27. 16:40:54

(Még leírni is nehezen írom, hogy karfiol. Csak savanyúságként eszem meg. "Szagát" sem bírom.) Persze, a gomba mellett az is készült. Sajnos. ( = kereszthuzat!-nálunk,hogy kimenjen az illat.)
[ Tudom, hogy elég drága, de van az a "panelprogram" - érdemes nyílászárókat (is) cseréltetni. Bár (saját tapasztalat) a nagyon jól záródóknak is van hátránya. ] - Időjárás : változatlan. Egy kis esőt el bírnék viselni.
************************************************
süti beállítások módosítása