Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... (további) " jelességek" ! >>>>

2008.01.23. 05:05 @X

(szerda) :  

(tekerj lejjebb ! - kösz' !)

V

V

V

V

V

V

V

... (tudom...) előzőleg ígértem még "télies fotókat" - majd máskor ) - [ személyi kultusz is van a világon...] - A mai téma :  ( hihetetlen ?- "bizonyos mértékben" pénzgyűjtő is vagyok ) - ( sajnálom kissé, hogy pár - eléggé különleges - (magyar) pénzemet nem tudom itt bemutatni. Ne vitassuk, hogy van-e pl. [] (négyszögletes) érménk. Van. (500 és 1000 Ft - és boltban is lehet(ne) vele fizetni !- stb. Vagy a (fém) 200Ft-os "mesesorozatról" szót sem ! (Jancsi és Juliska -és ilyesmik vannak rajta.) -  Azt meg bizonyára tudjátok, hogy tegnap ( = Kultúra napja) megjelent ez ! - (5.000 db.) - sajnos már mind elkelt.... nem tudtam venni...   http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=204932  Na, de mit keres itt ez a 60 éves (Kossuth L.) 5 Ft-os ? ( forgalomból kivonva) - tehát : már régebben olvastam egy új "divatról" ! - Mostanság nagy gyakorisággal ajándékoznak az emberek régi újságot ! - általában születésnapra ! - ( bekeretezve és egyéb módon) - mivel (bizonyára) sokan kíváncsiak arra, mi történhetett azon a napon, amikor ők születtek. OK! ( Állítólag  Bp.-en ( Széchenyi Múzeum) van ilyen szolgáltatás ,- lehet, Pécsett is ?- ( Mivel ez nem az én ötletem... nem éltem ezzel - ( tán' nem is fogok ) - nekem itt egy jelentős esemény ! Születésem évében került forgalomba az 5 Ft-os !  ( Amióta tudom, mennyien gyűjtenek pl. söröskorsót,- elefántot - pénzt -  ill. felírják álmaikat... stb. ezekkel végleg szakítottam /befejeztem. (Álmot eddig sem írtam fel.) - Na, ennyit ! - (Kétségtelen, van még vagy (közel) 100 db.-os kávéscsésze gyűjteményem,- de arról majd máskor.) - 

*********  ( tegnap [kedd] "alaposan rámentem" a "kultúrára" -  akit érdekelne : http://www.hirado.hu/videotar/?id=16506   ( < Rockenbauer Zoltán - mondott nekem "érdekes" és tetsző dolgokat ) -  és ha nem is ide tartozó téma (?) - a "fejek hullását"  (?)...és a pereskedést (?) is érdeklődéssel olvastam.  ( Zsolnay menesztett igazgatója...  - (a cikkben : többünk volt ismerősének nyilatkozata, dr.VSL) (?) -  pereskedés : a (volt)Külfejtés  [ = "tájseb !" ] - miatt várható (?) - ki ne feledjem ! P.mesterünk pedig átutalta (fizetéséből) az 1 millát... ( kórháznak) - A "többlépcsős" gáz áremelési tervet már említettem... (elkerülte figyelmem) > azt a ki****ott cigarettát is vagy 2 lépcsőben drágítják ? ( április/szeptember) - ( Ezeket a cikkeket vagy a bama.hu  vagy a dunantulinaplo.hu  online kiadásában keresse, aki akarja .) - 

****  Helyreigazítás !  ( páran kritizáltak)- hogy apai nagyapám neve és az én vezetéknevem nem azonos. OK ! - (Nem azonos) -  "Fiatalabbaknak mondanám".... volt ott (kb.) 1939-ben egy "névmagyarosítási dömping" - természetesen azt sem titkolnám, ha Löw lett volna a nevünk,- de hát, nem az volt. ( Jó kutakodást  Makó város honlapján ?- ill. annak várostörténeti oldalain ?- vagy hol.) - ( Ajánlott még  - mert ma már szabad ! - Nyirő József könyvcímeit is megismerni - ( gyengébbeknek Google) - Kb. 6-8 éves koromig (?) nem értettem, miért kérdezték (főleg az orvosok) (súgva ?) - hogy nem Bencének hívnak ?- (retro történet) - de így volt. [ - érdekes (?) - egyetlen 30-40 év körüli orvos nem kérdezte ezt meg tőlem soha ! - a későbbiekben. ) - ( ne boncolgassuk ) - 

*** Eléggé emlékezetesre sikeredett a tegnap (kedd) este, mert a jósolt szélvihar/lehűlés / eső (stb.) megérkezett, (szokás szerint) majd szétesett a ház ! Legnagyobb élmény : az autónk takaróponyváját "lekapta" a szél és majd' áttoszarintotta a szomszédba!(Nem bonyolítom... a belső felében áll(t) a víz és jelenleg is szárad bent a lakásban. stb.) - [ Ha emiatt leszek grippés (náthás) - nem csodálkoznék! - ma délelőttre kiderül. ] - Erről jut eszembe- sikerrel abszolváltam Friderikusz műsorát ! Akit érdekelne a téma ( vírusok/baktériumok és ilyesmik ) kattintson ide! ( kb. 20 perc) Becs' szó , érdekes. (Persze, az idei kb. 20 db. sas megmérgezése is...) - http://www.atv.hu/friderikusz/?q=node  ( sajnos,az új műsorok még nincsenek a neten ?) - (Berencsi György virológus )      *** [ remélem sokan tudják, hogy a TURUL = kerecsensólyom ! - stb. ]  - és akkor egyéb tv. műsorokról szót sem. ( Tüke -díj átadása (Pécs) - vagy a "Kultúra napja" - ünnepi műsorok. ( Pécs és Budapest) - [ emlékműsor / NYUGAT / stb. ]    Tegnap (kedd) kaptam egy ajánlatot ! = (továbbítottam) - találjuk meg a térképen az országok zászlóit ! - viccnek szántam, hogy küldjék meg hozzá az országok himnuszait is !  Most itt van ! =  http://szbszig.atw.hu/  (himnuszok)  és  http://ajanlo.kapu.hu/zaszlos/   (zászlók) - Bakker ! Délutánra megérkezett! Köszönet érte "vasasi barátomnak" ! - Ne felejtsétek el megnézni (ma sem ) :  http://gportal.hu/portal/vasasmost/    vagy egyszerűbben (?)  www.vasasmost.gportal.hu/  - benne : lehet(ne) jelentkezni a "blogok versenyére" ! - és sok egyéb más érdekesség. ( Megjegyzem - [ nehezen dícsérek... ] - ritkán láttam ennyire "eleven" és gyakran megújúló honlapot ! - ) 

*** (-talán ennyit mára ! -) "Kellemest drágáim!" ....  de inkább : JSZ!-t **********  

*****************************************************************    

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2305793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.23. 05:42:59

A mai (szerda) véletlen kattintgatásaim egyik eredménye : (bár jelenleg fejlesztés alatt áll,megújulás január végétől)
gportal.hu/gindex.php?prt=89557

SZB38 2008.01.23. 15:03:27

www.mnb.hu/engine.aspx?page=mnbhu_penzeink

én emlékeim szerint ezen az oldalon rendeltem meg anno a különleges pénzeket. Esetleg tedd be a kedvencek közé és rendszeresen nézd meg, hogy időben értesülj a megjelenő ujdonságokról /akkor is, ha esetleg nem áll szándékodban megvenni/

SZB38 2008.01.23. 15:05:55

Újra kérdem, nem tudod, hol olvashatók a tükedíjasok ? /Az összes/
A zászlós-himnuszos linkek jók, az ember ezeket úgyse tudja megjegyezni, nekem most a kedvencek között van már.

@m 2008.01.23. 15:31:38

Padig Nyírőt nem szabadna elfelejteni.Csodálatos a nyelvezete.Olyan szép fehér "szőrős"kötésben vannak nekünk.Hat volt,testvéri igazság rámjött és hármat még tesómak adtam.Lehet ott meg már nem becsülik meg.

@X 2008.01.23. 17:00:16

Francba ! Te kérdezted @SZB38 ?- mert én meg elküldtem @m-nek! - Na, OK ! Próbálom megkeresni - újra.
Érdekes a "stifolfer" blogja .... pl. írjad be a " Uránvárosi autóbuszvégállomás"-t a Goggleba (addig...)
*************************************************
@m ! OK - a fehér szőrös... (a kisegér..) - a Nyírő könyvek pedig halinába vannak kötve. (szerintem) Nekem 7 db. + a nyolcadik már műbőr (?) - a háború miatt - stb.
************************************************

@X 2008.01.23. 17:21:33

Az elmúlt 5 év Tüked-díjasai
www.pecsionapilap.hu/?id=28885
Tanulságos (?) elolvasni a kommenteket is...
No comment !
Itt pedig egy kis nézelődésnek való...
www.baranyanet.hu/kikicsoda/fotok2001.html (kis képekre kattints- stb. ) Bizony jó sokan már " odaát vannak" !
Isten áldásával!
Szép estét.
Én : OFF!
********************************************-
*************************************************

@X 2008.01.23. 17:27:02

(Francba!)
www.pecsinapilap.hu/?id=28885 a TÜKÉK
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

@m 2008.01.23. 19:01:04

Elnézést mérhetetlen póriasságomért.Bár eddig posztókötésnek hittem.Halina fényképezőgépem volt,ellopták!Egyébként utánanéztem,könykötészetben is ismert szó,vagy kifejezés.

SZB38 2008.01.23. 19:03:20

Hú de jó volt a sok régi arcot felfedezni abban a kikicsodában ! Kár, hogy nem naprakész, valahogy olyan "gazdátlan oldalnak " tűnik...

@X 2008.01.24. 07:09:00

(Nem kritika!) - Emlékszem (?)- elég régen (többször) megjelent -újságban- a felhívás, hogy jelentkezzen az, aki oda be akar kerülni. (vagy így valahogy) - Nem először tapasztalom, hogy egy dolognak "nagyobb a füstje, mint a lángja".
( Gondolom . jó pár "arcot" hiába kerestél,- igaz (lehet) nem akartak szerepelni ott. )
( Készül (?) a 2 kötetes lexikon Pécsről - annak összeállításához is várnák a "polgárok" segítségét... ( valamelyik ingyenes újságban volt) - tán' majd megkeresem.
***************************************************

@X 2008.01.24. 07:11:46

@m ! = (már ezért megérte, hogy Nyírő könyve meg az én nevem majd' azonos.) - A dolog bonyolódik... mert én meg Halina (?) tip. fényképezőgépről nem hallottam. (Kutakodás kezdődik...) Ja ! Derűs napot ! ( -4 C°...)
***************************************************
süti beállítások módosítása