Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... Akinek nem inge, ...

2008.01.09. 04:00 @X

(szerda) :  ... - az ne vegye magára !  -  ( - hogy miért ezt a címet adtam a mai "szösszenetemnek" (?) arról később ! ) - A képhez pedig csak annyit, hogy ( régebben írtam róla ) - másképp' helyezik el a WC papírt (tekercset) a tartón a nők és a férfiak ! - ( amiből még "kisebb összezördülések" is ki tudnak alakulni,... ) Idő és kedv (?) hiányában arról meg nem írnék, hogy a WC ülőket tetejét le kell-e hajtani ?- vagy ellenkezőleg!

[- ezek példák arra, hogy pl. mennyivel előnyösebb egyedül élni... mert eddig én csak a "negatívumok" felsorolását hallottam, - a "pozitívumokat" meg nem nagyon.. - ]  

 

 

 

... szóval , milyen inget ne vegyetek magatokra ? - hát pl. ezt !  =    

http://www.pecstv.hu/archivum/?vid=c3VmBRo      <<<  ha nem sikerülne nézni/hallani, akkor a téma : az építményadó ! (... vagy mi a neve.. lakás + garázs ! - vagy ház + garázs - kinek, mi van.)  Állítólag erre lenne még vagy 6-7 napunk ?- ( január 15-ig ) - és állítólag az adatlap (?) letölthető a netről !  ( - a keresgélését még nem kezdtem meg,- lehet, hogy ezen az oldalon is megtalálható ?- >>>>  www.magyarorszag.hu        [ én = autodidakta!!! - (anno / 2007.03.14.) regisztráltattam magam = valami.... " Ügyfélkapu " a neve... stb. ) Összegezve : ( csak tőlem ne kérdezgessetek a részletek felől! - Ki-ki csináljon azt, amit maga jónak gondol! - keresse "ügyvédjét, vagy azt, ki többet tud eről." ) [ nekünk van egy 20 m2 -nél kisebb garázsunk,- eddig az adómentes volt ! - jelenleg pedig minden garázs után kell fizetni adót ! - Így aztán nekem valamit tennem kell(ene) ez ügyben! ] - ( Kimaradt : anno írtam a blogban - a regisztráláshoz (sajnos) személyesen be kell fáradni... az önkormányzat ügyfélszolg.irodába ... stb. - és épp' pár napja kaptam egy e-mailt tőlük, hogy új szolgáltatásuk =  e-mailben fognak értesíteni, hogy a szem.igazolványom / jogosítványom /útlevelem (?) érvényességi ideje mikor jár le -és ne feledkezzem el az érvényesítésről. Megjegyzem - "életemben" engem ilyesmire figyelmeztetni nem kellett! - de sebaj ! ) - persze, kíváncsian várom ! - mert 2008-ban szem.igazolványom és útlevelem is "lejár"... valamivel jobban tudom, mint ők! (vagy a PC-jük...) - de jó "storyk" lesznek! - [ = amikor majd a már meghalt személyeket is értesítik... - ne, legyen igazam! ] -  ( téma befejezve !)

[ olvasom /hallom : van egy olyan weboldal (?) is, ahol megnézhető, hogy ki - milyen orvosi ellátásokban részesült (?) ... de most erről sem többet ! ]   

Sok- sok  feladatunk lenne az idén !....... Mentsük meg ezt- azt   [ pl. a jegesmedvéket... stb. ]   [  www.vadaspark.borsodweb.hu/   ]  -  sok mindent kitaláltak, miknek /miknek az "éve lesz" ! pl. a burgonyának ?-  ill. " Reneszánsz év " (?) is lesz ! - az ehhez kapcsolódó video itt látható.  ( hosszabb és rövidebb változatban)   http://www.pecstv.hu/archivum/?vid=c3VmABE     és  http://www.pecstv.hu/archivum/?vid=c3VmBxg     ( amennyiben nem láttad volna, vagy nem kaptál meghívót.... ) - No comment ! ( = ... akinek van kedve "vígadni" - vígadjon...! - ) -  [ Témaváltás !!! ] - 

... régen írtam (?) könyvekről !  (Francba! - január 04-én illett volna megjelennem...) - aki, nem hallott volna erről a könyvről, itt olvashat róla :   (vagy láthatja/hallhatja is ?)  >>>  http://tv2.hu/2008-01-08/9_magyar_aki_megvaltoztatta_a_vilagot_-_INTERJu/   (reménykedjünk, hogy működik...) -   megjegyzem, Czeizel Endrének is van könyve az összes "magyar" Nobel-díjasról ! [ függetlenül attól, hogy volt időszak, amikor volt- aki- nem akart "magyar" lenni - (...) de aztán akart... stb. ] - és mintha (?) a tegnapi "Záróra" műsor ismétlésében az író(nő)vel lett volna a beszélgetés...  ( ezeket keresse, aki akarja ) - hiába van reggel / "új nap" - valami testi "lepusztultság érzése" van bennem/rajtam. ( kellett nekem annyi havat lapátolnom...[csákányoznom! ] a köz érdekében ! ( az úttest szélén... én hülye ! ) - [ Itt kösz' a képeket ! - meg a fényképeim "kibűvészkedését" a masinából! - még a végén kénytelen leszek elnevezni téged :  MANÓ nak ! - [ v.ö. ki volt Mai Manó ? - na ? ] (Google ) - és "majd" ( legjobban utált szavaim egyike... ) egyszer / tán' / valaha a blogomban is látható lesz ?- ( úgy legyen) - ( Kissé plagizált címet is kitaláltam már :  " Törik a járdám !"  ( Söprik az utcát - helyett.) - + Hónő !  - stb.

.... (szerda) -   www.nol.hu    és (valljam be ! - még bele sem néztem )  >>>  www.mernokujsag.hu  [ - a neten még nem látható ! csak a 2007./12-es szám ] Bocs'!  (megérkezett tegnap) -  mint ahogy az év első "reklámja"  is !!!   ( menjünk termékbemutatóra ! (2 fő) + az ingyenes ajándékok... ) No comment !  ( Menjen a sok "Bem apó !" + társa...) - OK ! - január 11.- ( Esztergár L. u 6. (?) - Közgazdasági Iskola - stb. Bakker !  (= EU által támogatott rendezvény ! ( betegségektől való "megszabadulásról" ! - 2 előadás is lesz....  15.00. és 17.30. órakor + ajándék" !  a résztvevő házaspárok (?) akik helyszínen megkapják! - de (idézet) " kellemesen meglepjük az egyedül élőket is!" - ( na ennyi elég ?) - bár az "ördög a részletekben van!" -  ( Mit jelenthet =  "Az EU támogatást igénybevevők" ??? - ( kenyérsütőt kapnak... ) -  ( Téma befejezve! ) Akit érdekelne, siessen ! - mert  " telt ház és a kezdés után belépés nem lehetséges! "  

.............. ( kezdéskor (ma) egyáltalán nem ilyesmiket terveztem volna írni.... de ez lett belőle ! Amit "kifelejtettem" ?- azt máskor...  ( figyelmeztetést írhatsz a kommentbe ( Szól hozzá-ba ...) - de ne túl sokat !!! )   -  Kimaradt :  ha valaki tudná a LATERUM szó jelentését ! - köszönném, ha megírná ! ( én vagy 6-8 éve keresem, de nem tudom )  Kösz'

********************** Isten áldásával! - Derűs napot ! + JSZ !-t ***********

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr80290329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.09. 05:18:17

TTT ! (= Teljesen tele a t**öm! )
Ha valakinek sikerül letölteni építményadó adatlapot ! - csókoltatom.
Megtaláltam ugyan a www.pecs.hu oldalon (nagy nehezen) - ill. ajánlatosabb a Google-be írni " Építményadó adatlap Pécs " - de onnan sem tölthető le ! Ba***a meg a jegesmedve!
És (szerintem) a www.magyarorszag.hu oldalon sincs! (még ?) ....

@X 2008.01.09. 07:22:08

Pontosítás !
www.pecs.hu/oldal/ado_program2/ado_program2.php - megnyitás után a jobb oldalon (?) a v1.0.33. - ra kattintva - talán letölthető az adatlap.
( Jó kérdés - www.magyarorszag.hu - ban olvastam ,- vajon van adófelfüggesztés ?- ( 67%-os rokkantnak - stb.) ill. aki egyedül él.... vagy egy "rokkanttal együtt".... ( érdekes ) - ezt sem tudtam eddig.... igaz, nem is adóztunk.
[ garázsunk 20 m2 alatt volt - bár bejelentettem - anno ) - Na, ennyit.
************************************************

@m 2008.01.09. 09:18:58

Errefelé még tanácskoznak a "bölcsek"ingatlanadó ügyében.Ha sokáig teszik, a panel után is fizethetek!Fúj!Ez még nem tv.törvény/
A mai "fénykép"reszelő?Úgy ahogy látom!Hát minden időt ki kell használni férfi társaim.Még kiderűl,hogy főzni is lehet "aközben"????

@X 2008.01.09. 12:20:53

Derűs napot ! (inkább délutánt !- mert most ébredtem...) - Egész délelőtt "olvastam"... (=alvás) - Csodálatos napsütés / kb. +5C°, de csak lassú hóolvadás. Kezdem nézegetni a mai "áldást" !...
Válaszok : a "reszelő" -t ajánlom a "mazochistáknak" ...kiknek nem lenne elég a sok ár /törvény és rendeletváltozás! > 2008-ra !
@m = Igazad van (volt) - nem csak homokkal, hanem szénporral (!) is készíthető az az "animáció". (?) - vagy mi a neve. (film?)

@X 2008.01.09. 12:29:04

( Most akkor költözzem a "Napfény városába" ?- Sz-re ? -) Az önkormányzatunk 2007.noveberben így döntött, regisztráltatni kell január 15-ig. (stb.) - aztán lesz, ami lesz. (?) - (Pedig a mi "városatyáink" (többség )is azon az oldalon "játszanak" ! (bal)(?) -

@m 2008.01.09. 12:56:14

Maradjál Te csak Pécsett!.Ki tudja,mit hoz a jövő?!Napsütést meg ne keress a Délalföldön,mert nincs.Még Mindíg ködös albionos!

SZB38 2008.01.09. 14:50:54

Ha nem titok, szeretném tudni, van-e valami konkrét oka a "manó" szó utálatának ? Keresgélek a közös időkben, de nekem csak a Munkupunka jut eszembe, ő meg olyan szeretni-való...
Én viszont az ingyen-ajándékot ígérgető meghívásokat /levél, telefon/ gyűlölöm. Végre - az idei telefonkönyvben már sikerült elintéznem, hogy a nevem elé oda kerüljön a paragrafus jel. /Aki nem tudná, ez tiltja, hogy ilyesféle ügynökök felhívhassanak./ Na, január eleje óta nem is telefonál senki - hálistennek...

SZB38 2008.01.09. 14:51:56

Savanyúcukor!!!! MUNKUPUNKU !!!!!!!! :-)

@m 2008.01.10. 00:22:43

Mi van MUNKUPUNK-al?Megint nem tudom miről van szó.Ki nem szereti a Manó-szót?Tesód!?Hát fényképről ítélve nem manó nagyságu.A kicsik szokták ezt sérelmezni.De egy aranyos mesebeli manócska?A "savanyúcukor" olyan amit nem illik mondani?Úgy egyébként?

@X 2008.01.10. 08:57:42

Kösz' a kommenteket !
Még 9 percet adtam magamnak - és aztán OFF! = ( kikapcsolás /kiszállás) -
@m = egy tv.műsorban ( Besenyő P.bácsi...) van a mondás ! " Margit! Mingyá' azt mondom : savanyúcukor ! " - ( Nem aktuális megírnom, hogy közeli rokonaim között vannak Margitok! ...)-
@SZB38 = ám' "vess meg" ! - momentán / per pillanat...( micsoda szavak!) - nekem sem ugrik be, mi az a "munkupunku"... ( na, de a tervezett időtartam lejárt ! ) OFF !
************** Isten áldásával !... *********

SZB38 2008.01.10. 17:19:04

Na jó, a "gyengébbek" kedvéért leírom, a Munkaupunku egy mesealak az "Egy csillagászbagoly története" c. mesekönyvben, vagyis annak egyi külön fejezetében a "Munkupunku a varázsló" címűben.
És akkor ide írom a varázsigét, mert én kívülről tudom:
"Krampusz-szulfur-poklobül ! Tűnj gonoszség szemem elől ! Csak az maradhat aki jó, Jancsi legyen szúmanó!"
süti beállítások módosítása