Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

Az ígéret szép szó ? ( < > Elmaradtak pótlása...)

2008.01.21. 08:03 @X

(hétfő) :  [ > rend a lelke mindennek ? ] ....   értsd = ha már ígértem,  (?) hogy .... 

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

 

>>>>  ... hogy a blogomban (?) is láthatók lesznek a "téli képek" [ = megfeledkeztem  róla ! ] - így aztán (utólag) ki-ki láthatja, a 2008. januári képeket. Bővebben nem írnék erről, mert =  ma ( hétfő / mellesleg Ágnes nap... ) - a szokásos (?) "kanossza járásomat" követően [ = "érzékeny" búcsú volt barátnőmtől az autóbusz pályaudvarnál.. ] - hazatérve,- (?) - nem találtam a szemüvegemet ! ( Kiderült : egy nádból(?) font szennyes ruha tartó tetejére helyeztem (hajnalban)  -  amit szemüveg hiányában nem vettem észre. ( eddig) - [ Lényegetlen, hogy (lassan) "többféle cselekedethez" - többféle szemüveg kellene. ( - és csak 2 féle van..) - na, OK ! ] ( Olvasom valahol.... Bitó László (?)  (1934. ? ) - "találta fel" a  XALATAN-t (?) - ami jelenleg egy szemcsepp neve... és tán' "fékentartja" a zöldhályognak (glaukoma) kialakulásást ? .... ....Mivel - egy bizonyos idő után , - ( kb. 08-09 óra ) én a PC-vel nem foglalkozom.... kösz' az elmúlt két-három napban küldött "mindenségeket!"  (a kb.  + 46 db. olvastalan üzenetet...) -  Kívánom, hogy mindenkinek derűs, szép és vidám napja legyen ! (...) -  Más,- csak emlékeztetőül :  tegnap (vasárnap /ha igaz...) Szentgotthárd : +17,2 C ° (új melegrekord ?) -  ( Pécsett kb. +10 C°- napsütés nélkül ) - Ne legyen igazam ! - de ( szerintem) "jön még kutyára dér!"....  [ - mivel hétői nap van , "elmentem külső körletezésre" ....  ( = felderítendő, hogy fészket raktak-e (már) a gerlék a fenyőfánkon ?- vagy csak "unatkoztak" (?) és összesz**tak mindent ! ( - eléggé designes ( dizájnos) az elektr. működtetésű (vas) kapunk - és környéke. ( lásd : régebbi fotókon...) -  Így aztán....   Au revoir ! - meg JSZ!-t mindenkinek.  ( A tervezettnél + 3 perc időtúllépés... ) -  OFF ! ******************************************************************

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr78305228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@m 2008.01.21. 12:23:38

A mű kész,az alkotó pihen.Most mit mondjak '"hónő"ügyben?Azért ő is ember!Kicsit ilyen,kicsit,olyan.Nem akarok dicsekedni,de a frizurám fodrász nélkül is talán jobb!A teteján a megmaradt és kidobásra szánt díszek!Diszkrimináció!A hóemberenek legalább az orra - mostani divat szerint - VITAMIN!-ból szokott lenni!Most látom talán azért neki is van orra.Na jó!Meddig bírja szegény,felénk minden elolvadt már!Tulajdonképpen szép!Congratulisz!AVE!

@m 2008.01.21. 12:41:28

Látom,olvasom a fotó régebbi!

@X 2008.01.21. 15:43:23

( Mit mondjak erre...? ) - Bizonyos életkorban ("szépkor") a látás is romlik... Orra és szája meghámozott s.répából van, a szeme datolyából! (az rossz döntés volt, mert mindig kiolvadt) - haja : egy közeli lakó (nő) frizurájának utánzata... A foto készítésének dátuma (+ óra,perc) a kép jobb sarkán van... (január 02.)Fején a lábos : (1973-óta) a tojásfőző lábosunk - ( na, az megérett a kidobásra...) - A teljes elolvadás időpontja : január 12. (szombat) - amikor a nagy olvadás volt. (kazánunk elromlásának napja ) -
**********************************************

@m 2008.01.21. 19:32:02

Mi?!Hogy én szépkorú?
No akkor ugorjunk neki mégegyszer!
Frizura:közeli lakó nő."Érdekes!"/
Lábos:mivel felnőtt engem már nem noszogat semmire,gyermekem 3 általam!"kis -lábosoknak"nevezett"edényeket halálra akarta ítélni!Nem hagytam.Valószínű majd kérem mellém temetni.Én állva,mint az indiánok és kdvenc lovamat is kérem oda!Majd vesz valaki!
Igaz a datolyánál elakadtam!Lehet szénnek néztem,mégiscsak bányászhelyen laktok!
Jan 12.Soha nem látom a hölgyet pont ilyennek.Na,majd jövőre!Egy jókéű hóembert!

SZB38 2008.01.21. 20:16:07

A Hónőbe én első látásra beleszerettem. Megnyerő arcocskája, dundi alakja sztem kifejezetten szeretetre-méltóvá teszi...
Amúgy ma teljesen kitört a tavasz. A fák tele vannak suszter-bogarakkal /lásd:blogom!/

@X 2008.01.22. 04:35:10

Derűs napot !
(Nem suszter- bogár ! (szerintem) : bodobács !) A Hónőm "múzsája" itt nem publikus ! A "Reneszánsz Éve" van... emléktárgyadat add inkább a (városi) múzeumnak! ( gondolom elszenesedett főzőkanál is van ...és egyebek.) - Ma / holnap (?) pedig a tél fog "betörni".
Na, jókat !....
süti beállítások módosítása