Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[ 0 ! ] - Magam sem hittem, (?) de "abszolváltam" ezt is ! >>>>

2008.02.08. 11:41 @X

(péntek) :   ( - pár perc múlva ...kb. 11.45.óra -  természetesen AM ! - kösz',ha nem figyelmeztetsz arra, hogy te tudod, hogy az AM és PM között mi a különbség,- stb.) 

....  hogy ki-mire gondolt kb. 4-5 napja (?) - amikor "éreztettem" a "VISSZASZÁMLÁLÁST"-t ?-  ( = a "címben ! ) -  Bocs' ! - nem érdekel. Kissé /valamelyest / egy bizonyos mértékben... (stb.) "sajnálom azokat" [ = Őket ! ] - akik 365 napja (?) -  egy éve (?) - rákattintottak a "blogomra" - ....  nap mint nap (?) - hiszen " mutatta a "statisztika"  ! - [ "sajnálom", ha most csupa "közhely" (?) jut eszembe,- ill. ismétlés ! ]  -  [ ... rövidebben ! ] - 

 

 

............ ( többször említettem, hogy "már" kb. ... a 70'-es évek végén... a  80'-as évek elején is volt családunkban  "számítógép" ( - tán' a garázsban megtalálhatnám még ma is...) - "beszéltem" arról, hogy mikor / hogyan " neteztem" én  (olyan helyekről (?) - ahová a legtöbb "kritikusom" (?) [ anno ] a "lábát be nem tette volna" oda (?) .... =  FÁTYOL! ( << borítsuk rá! ] - majd  - ( " sikeresen elüldözve mindkét gyermekemet a "családi fészekből" ...) - épp' egy éve  [ 2007.02.08. / 11.41. ] - dafke / "kivagyiságból" (!) - beindítottam a "blogomat" ! -  [ itt köszönve meg "technikusom" segítségét ! ] - ( ne má' azt gondolja az "illető" ( = egy "nő"...) hogy majd "ő" "eligazít engem" a "számítógépes tudományokból" - ( bizonyára csak "jót" akart nekem ?- amikor közölte, hogy "tudjam ám már, mi az a blog... )  Bocs' a kis "kitérőért"....  - Na, hagyjam!  (...) -  Összegezve : [ - "nem szeretek segget csinálni a számból!.... bár kimondottan "élvez(t)em", ha bunkóbbnak mutathatom magam ....(másoknál..) -  eldöntöttem (felírtam !) - egy évet kívánnék/ akarnék "blogozni" ! -és .... eltelt az egy év !  - OK! ] - ilyen egyszerű és ennyi !    

(ismétlés - ill. "plagizálás" ! ) =   én úgy hiszem...  "dolgomat bevégeztem!" =   a.) Utódok nemzése ! ( 2 fiú...)- [ tegyem hozzá : csak az "Anya" a biztos"!... ]   b.) Egy fa ültetése... [- sok éve (?) Szlivenben ? - .... fiataloknak , az ma Bulgária ... anno is az volt ... ] -    c.) 3000 db. KÖNYV elolvasása ....      A "statisztikai adatok" szerint ... nem táplálok sok (túlzott) reményt arra, ...mennyi van még vissza! [ - de azt a .... valamennyit ( ami még van ? ) -  szeretném nem a PC előtt eltölteni ! ] - Bocs' ! - de sz**ok arra is, mit ír a Google meg az egyéb "böngészők" ! -   stb.   - ennyit ! -  Ismétlés : " a polihisztorok kora lejárt ! " ] -  ( VÉGE !)  [ - micsoda megkönnyebbülés... ] -  Pusz' - meg minden !  Csókoltatok mindenkit ! - Nem ígérek semmit sem ! ..... - aki akar,- ám' kattintson a "blogomra"....   >>>  hiszen, ha valamit "nem hiszünk", az attól még létezhet !  -  (...)  

********************  ( kívánj magadnak azt, amit "jónak"  érzel ! )  ******** 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr76308064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@m 2008.02.08. 12:24:15

Isten áldásával!AVE!Jó olvasást!

tisoreg 2008.02.08. 12:59:50

Komolyan vége? Hiányozni fogsz! Minden jot neked!

SZB38 2008.02.08. 18:55:15

Tóth Árpád: Meddő órán

Magam vagyok.
Nagyon.
Kicsordul a könnyem.
Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Faricskálok lomhán egy dalon,
Vézna, szánalmas figura, én.
Én, én.
S magam vagyok a föld kerekén.

refflinghaus 2008.02.13. 20:21:48

Kivanunk neked boldog valentin napot.
A www.vasasmost.gportal.hu
szerkesztöi: Edit es karoly.

reffedit · www.vasasmost.gportal.hu 2008.03.13. 23:37:44

Kellemes husveti ünnepeket kivanunk neked.

Edit es Karoly.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.02.03. 16:30:48

Benéztem én is, ha jó helyen járok. Kissé nehezen olvastalak bevallom, meg-megálltam és értelmeztem. De ez csak az én agyi kapacitásomat jelzi. Üdv.

futótűz 2010.01.07. 13:23:51

Lassan 2 éve, (?) hogy abbahagytam a blogom írását ! Ma (2010.01.07-én) meglepődtem (M?) - mi mindent írogattam én össze-vissza (elsősorban) "önmagam örömére!" Ismerjem /valljam be : nem nagyon érdekel(t)- engem -mi a véleménye bárkinek is a témákról! - Így aztán,- a sok "kommentelőtől" (=hozzászólótól) utólag is bocs' ! :-)
Fogalmam nincs (szerncsémre ?) - hogyan tudnám folytatni ! (?) - ill. kell(ene)-e folytatnom!
Mint auotodidakta....( 3 éve ?- 4 éve ?) addig jutottam el "önerőből", hogy a SAJÁT BLOGOMBAN (!) tudtam kommentelni!
Nem semmi! (mondom én)
P. 2010.01.07. (csütörtök)
süti beállítások módosítása