Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

JELENTEM ! A BLOG ÁTALAKÍTVA !

2007.02.13. 16:23 @X

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t   [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ]     

Ma legelőször megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzésem végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon :

Név :            ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz -                         

E-mail cím :     ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!)   

Figyuzz ! ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be :  m@m.hu            

Web/URL :       ide nem kell írnod semmit sem  

Komment :       ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!)    

Komment küldése :  arra egyszer kell rákattintani !   

Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása !

Üdv' mindenkinek :  banyaszbeka.blog.hu  

****************************************************************  

2007.február 13. (kedd) 

Bakker és vazzeee ! Nem tudtam eddig , hogy valami lövöldözés volt a Teve u.-i épület előtt ?- meg ilyesmik. Remélem , nem "lógtok" emiatt a világhálón ,vagy ültök a tv. előtt !(?) -Miközben én itt igen "értelmes" dolgokat szeretnék írogatni! 

MINDENT MEGTUDHATNAK RÓLUNK ? - (visszaküldi-e Kóka J. a törvénytervezetet?)

Írtam (valahová) még reggel - mindenkitől bocs' - rosszul adtam meg a "Legyen ön is milliomos" (- 1000.adás-) időpontját ,- nem tehetek róla (?) - de a tv.programok( újságban) rosszul adták meg a kezdési időpontot. Így aztán én is csak a végét láttam! ( - na, nem veszítettem ezzel semmit sem! -)

Majd még tegnap este (hétfő) megnéztem Friderikusz műsorát - ( sajnos, épp' a legvégén volt beszélgetés Heller Ágnessel ,- akiről tán' később írok.) Heller Ágnes előtt "beszélt" Szilvásy György (kancelláriaminiszter) - és sok egyéb mellett elmondta : bizony - bizony "olvasgatják" a blogokat a " nemzetbiztonságiak" (is) - mondta : van közöttük sok őrült is ! - (sic!) - remélem , nem a www.banyaszbeka.blog.hu -ra célzott ?? :-) :-)  Hagyján !                               Mert mit olvasok a mai (kedd) www.dunantulinaplo.hu -ban ?   A cikk címe :  Mindent megtudhatnak rólunk!   (7.old. / Panoráma rovatban - írta : Maros László ) - hát.... ( bár eddig is tudtam !) - nem semmi !  Írom még ide : www.nol.hu  (kedd) cikk címe : Sebezhető ifjak a világhálón  (21.old. / Média rovatban / írta : Gréczy Zsolt ) - ez a cikk tán' a gyerekes szülőknek / unokás nagyszülőknek ajánlott ! Írom ide - remélem igaz (?) - ma este Friderikusz műsorában épp' Ranschburg Jenő is "nyiltakozik" - bár a mai téma a polgár-ság lesz! (?) - ..  Na, talán ennyit így "első nekifutásra!" 

Ma (02./13. -kedd ) nem írnék a jeles napokról! ( - bár 1887.02.13-án született Csáth Géza - kinek egyik könyvét délelőtt a könyvtárból hazahoztam. ) -  Egy elmebeteg nő naplója (Cs.G. elfeledett orvosi tanulmánya) ( - mert polgári nevén jelent meg =Dr.Brenner József - stb.) - írtam valahol (?) ennek alapján készült a napokban nagy sikert aratott ÓPIUM c. film. ) - de most talán könyvekről sem többet! (Kaptam ma egy vicces e-mailt , abból idézek :  (Két, nem a napon lebarnult (!) férfi beszélget : Voltál a könyvtárban ?- Igen. Mit hoztál ki ? A videót meg a számítógépet.... (Bocs' a rövidítésért ,meg az "átköltésért".) 

Már csak annyit ! -( ne üljetek sokat a moniutor előtt !) - holnap (február 14. szerda >>>> Valentin nap ! - ha kedvem és erőm engedi (?)- megírom , milyen érdekességeket(?) olvastam (valahol) erről is !

Mindannyiotoknak kellemes estét ! (ne feledjétek - a netről letöltött oldalakat (anyagokat!) is "megjegyzik".... - ( bár miattam aztán küldhetitek nekem....) csak , hát szóltam! Uff!  JSZ!-  banyaszbeka@blog.hu  

Te pedig kattints a Szólj hozzá!-ra ....

***************************** vége ******************************** 

 

      

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5536299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lutonic · http://uzmark.blogspot.com 2007.02.13. 17:11:21

na látom alakul a dolog. gyakorlat teszi a mestert. remélem kedves ismerőseid is bele tudnak írni. használni kell, mást nem tudok mondani. a képet még nem tudtam berakni, ez kicsit bonyolultabb az enyémnél, de majd megoldom. kérésednek megfelelően megpróbálom a legegyszerűbbre alakítani az egészet.
üdv Lutonból...

@X 2007.02.13. 17:20:40

[1.] Kösz" @LuTo! Lehet,hogy ez egyszer majd még nekem sokba fog kerülni ?- ( Esetleg / tán' ott a környéketeken van valami jó PUB ( söröző - vagy ilyesmi ?) - na, csak akkor , ha szabad bent is a dohányzás ! - "Az erő legyen veled !" (is)
banyaszbeka.blog.hu

SZB38 2007.02.13. 20:11:18

Bravo !!!!!!! Nekem most épp megfelel. Egyértelmű és a hülye betűk is eltűntek innen alulról :-)
meg a -bocs- hányadék más-blogra-hivatkozások oldalról./Mondjuk ha normálisak lettek volna, akkor nem zavarnak, de így.. no mindegy, eltűntek és az jó./
Kérdés: képeket tudsz-e felrakni ? Mert ha igen, akkor esetleg néha-néha küldök egyet s ha akarod és tudod, felteheted. További JSZ !

@X 2007.02.14. 05:57:32

[1.]Válasz SZB38-nak !
A "magam módján" "örülök" - ha a módosítások (változtatások) tetszenek. Bocs' az ismétlésért! De ki vagy mi "kényszerítene" "hányadék" más blogot olvasni ? (megnézni ?) Senki! - akkor meg miért zavar(t) az téged.? Javaslatom : pl. írjad be egyszer tévesen a blogom címét ! - írjad be ékezettel! - bányászbéka - aztán majd "meglepődhetsz"! (vagy nem) -
Írtam : mint autodidakta - pl. képeket sem tudok (még) "felrakni" - és tán' nem is nagyon akarok! Természetesen , ettől még küldhetsz bármit ! - Ha-ha - ha ! csak ne feledd ! - hátha "jegyzik" valahol - mit,honnan töltöttél le - és egyebek! Olvastam : (nol.hu) - vagy tudom is én hol (?) az e.adóbevallások miatt pl. 2 x 6 óra alatt elsajátítható egy minimális PC ismeret. (vagy nem) (= tanfolyamok indulnak- APEH - ) - ill. max.igaz = Aki ELUTASÍTÓ , annak két hónap sem elég ! ( -én meg tán'egy "köztes állapot" vagyok! ) - :-)
(kedd - nol.hu = cím : Kulcs az ügyfélkapuhoz )
Na, - csak így tovább! JSZ! -

SZB38 2007.02.15. 09:16:30

?????? Mi történt Békuci ? Beástad magad az iszapba és aluszol ? Semmi új hír ?!? Mi lesz így velünk ?
süti beállítások módosítása