Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... Méla(bú) ? ...

2008.01.17. 05:45 @X

(csütörtök) :   ... [ Berzsenyi D. : Levéltöredék baránémhoz. c verse szerint  :               

V >>>>  ...  " a bús melancholiám szomorgó nótája" ... mellesleg  MÉLA = szótlanul elgondolkozó,ill. ilyen személyre jellező ] - Kimaradt :  MELANKOLIKUS = mélabús, borongós kedélyű,szelíden fájdalmas ] - gondoltam (...) - csak-csak szebben mutat, ha így írom! - nem pedig úgy : k***ára fáj a derekam ! Na, OK ! ... (hagyján!) - hiszen a "gyógymód" közismert. 1.§.  Együtt kell (tudni) élni a fájdalommal!  [ Anyád ! - az... ] ( Mivel /vagy lévén (?) - kezdődő zöldhályogom is van... (ingyen!) - tegnap (kísérleti jelleggel) kb. 18.30. órakor cseppentettem a szemembe ,- [ máskor lefekvés/alvás előtt ] - a kísérlet sikeres volt ! -pár percig csukva kell tartani a szemet - így aztán felébredtem 23.35. órakor... Minden rosszban van valami jó. (?) - mert kellemes meleg volt ! - ( sz**ok arra az "állatra", aki kitalálta, hogy "hidegben egészséges aludni" ... ) - majd épp' ezen gondolatok kíséretében aludtam tovább. Kimaradt : este (tegnap) a szokottnál "pirosabb" volt a szemem... (pedig alig számítógépeztem és nem olvastam sokat - el is határoztam, ma sem gyötröm magam itt a monitor előtt. ( Úgy legyen ! ) - persze, igen csábít : ( kezdik sorozatban újból kiadni G.Orwell műveit ? ) - és "felkaptam" : A fikusz és az Antikrisztus  c. könyvet (is) - szerintem már csak ez lehet az, amit még nem olvastam Orwelltől. Így aztán nem részletezném jobban, mik a mai terveim ! 

..... Hűséges olvasóim megértését köszönöm ! - Mára ennyit.  Vagy azért....  esetleg a béka ? >>>>  http://www.vadaspark.borsodweb.hu/    és természetsen a http://www.nol.hu   Ajánlott :  (akinek nem küldtem volna el ? ) - www.energiapersely.hu    - (aki hisz ilyesmikben..vagy az ajánlottak közül mindegyikben ! ...) -   és bocs' ! a "szerkesztőktől/munkatársaktól" - elfelejtettem köszönteni   >>>   www.hetedhethatar.hu   - akik 10 évesek lettek ! ( XII.évfolyam -1.szám ) -ez a 230.számuk. Gratulálok ! - ( csak így tovább... és JSZ!-t ) -  ( magam ritkán nézem az online (?) kiadást, csak ma vettem észre, hogy a főoldal jobb oldalán vannak ajánlatok ! (mások blogjai és egyebek) Látok ilyesmit is (még nem néztem meg)  www.verslista.hu   stb.

******************************** Derűs napot ! ******************

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr86296376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2008.01.17. 09:16:05

1. Ha jó az Orwell, "kikölcsönözném" !
2. Akit esetleg érdekelne, a verslista-lapon csak amatőr költők versei vannak - én nem találtam ott klasszikusokat.

@X 2008.01.17. 12:02:56

Szerintem G.O.-nak csak "jó" könyvei vannak... (Bár még az elején tartok, jó sok nyomorúságra (?) lehet majd számítani...) Mivel G.O. és József A.között van "hasonlóság" (?) -én ezt az oldalt találtam : www.pasztortibor.hu/Docs/?file=ja/index.htm. ( J.A. összes verse /1916-1937 /ABC sorrrendben is.
************************************************

@X 2008.01.17. 12:10:46

..juszt se moderálom ki! Nem értem,más blogban miért működik?- itt meg nem ?- Na, újra !
www.pasztortibor.hu/Docs/?file=ja/index.htm ( Orwell könyve kb. "középső" ?- (1936.) mert csak ez után írta a "többit"... ( Hódolat Katalóniának / Az oroszlán és az egyszarvú / A bálna gyomrában / Állatfarm / és az 1984
************************************************

@m 2008.01.17. 15:54:30

Bizony én az Állatfarm és 1984-nél nem tudok többet!
DE!Berzsenyi:"Leplembe burkolva könyökömre dűlök,Kanócom pislogó lángjait szemlélem,A képzelet égi álmába merülök,S egy szebb lelki világ szent óráit élem./3.versszak/
1806-1808 között írta.
SZÉP!

SZB38 2008.01.17. 16:45:34

Bocsánat....de az első beírás azért nem működött, mert a htm után NEM kell pontot tenni. Ilyen apróságoknak nagy jelentősége van egy cím beírásnál.
süti beállítások módosítása