Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

"AMOK" ! "AMOK" ! - (majdnem ez történt tegnap...)

2008.01.14. 04:44 @X

(hétfő) :  Na, csak semmi aggodalom ! Nem  "ő" szökött meg -és jutott erre a sorsra !

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

 

 

 

 

   [- szerencsémre én sem.... ]                 http://www.vadaspark.borsodweb.hu/           - ( remélem )            Említettem, hogy a gázkazánunk még szombat este bejelentette,hogy "tartózkodik" ... (meglepően jól viseltem...) - majd vasárnap délelőtt (lévén mindketten "gépészek"...) szétkaptuk,mint Zinger a varrógépet ?- Röviden csak annyit : (felhasznált eszközök : fogkefe/körömkefe/ edény  súroló nyeles kefe (!) [=ezek műanyagok!] - porszívó /csavarhúzók  [főleg * (csillag)]  - ill. autó zár jégoldó spray (!) - [ besült/beégett csavar lazítása... ] - ( dohányosoknak javasolt porálarc! - a rézpor (?) beszívása ellen!...) - na, kb. ennyi. [+ nekem : vagy 3 x "nagyfröccs - ] .... végül a kazán beindult kb. 12.30.órakor ! ( mit mondjak, ideje is volt...) - na, ennyit ! ( Ámokfutás (?) elnapolva... )

Hogyan- hogyan sem (?) - még reggel 08.50.-kor (Spektrum) néztem a  "Sziklára fel!" c. filmet - [- bár utólag nem szívesen írok olyasmiről, ami már nem látható- ] - a filmben a Yosemite (?) Parkban lévő "híres" sziklák (csúcsok) megmászásának története. OK ! - Szép képek láthatók itt :  http://www.kepguru.hu/index.php?a=browse&t=latnivalok/yosemite   (remélem) - [- eddig kb. annyit tudtam én erről, hogy a medvék bemásznak a campingezők autójába ételt lopni... - ] -  ha már hegymászás...  ( tegnapi téma : E. Hillary halála (88) - és ne feledjük a serpát sem  : Tenzing Norgay ! - [- "szentül" hittem eddig, hogy Tenzing volt a vezetékneve... van ez így... (vagy így működik (már) az "agyam" ?...] - és végül ,- mert nekem tetszik (és jó) - legalább itt nézheted / hallhatod :  https://www.youtube.com/watch?v=9pkLDEEs20U     (?)....     (  Rammstein : Ohne Dich ! ) -    ... szerintem már van foto (kép) - zene -és talán "téma" is mára !  (?) -

(2008.január 3. hete - [ - 2 teljes hetet elszórakáztam... tán' kellene kezdenem a "Kanossza - járást ? " [ v.ö. : Canossa ...és a vezeklés !  ] -  ( orvosok/könyvtár és egyéb ügyintézések (tömkelege ) ...  Jaj nekem! ) - Így aztán ennyit mára ! - nem többet. )

Kimaradt @t ! = Kösz' az ajánlatot !  ( bár többségüket olvastam) - akit érdekelne , erre gondoltam :  http://konyves.blog.hu/2008/01/13/ne_keresd_a_jelentest_mert_meg_megtalalo    ( a kommnetben vannak az orosz írók, és mintha Kaminer / Ulickaja és mások nincsenek említve ... stb.) - Pontosan már nem tudom idézni, de :  Esterházy Péter : Harmonia Caelestic c. könyvébe "beemelte"

(Globalizáció ? ....   https://www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY&NR=1   (talán ) -  ha már megint "készülődés" van a Holdra...  (stb.)

****************************   Derűs napot ! + JSZ !-t ****************     

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr78292135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.14. 05:02:28

Ha valamelyik ajánlatom nem működik ? Bocs'
Kb. 06 óra körül javítani fogom.
(Most nincs erre időm....)

@m 2008.01.14. 13:43:29

Köszi!Eddig is éreztem,hogy hatalmas elmaradásom van orosz irókból!Pótolni!Pótolni!Pótolni!Természetesen ez nem dicsőség!

@m 2008.01.14. 13:45:10

Azt meg már rég éreztem,hogy rossz a végzettségem.
Gratulálok a javításhoz.Azért nincs vész,villanykörtét ki tudok cserélni és slussz!

@X 2008.01.14. 18:28:36

OK!
(bővebb válasz tán' holnap ?)
Elmentem tv.híradókat nézni....
Derűs estét ! Álmatlan alvást !

SZB38 2008.01.14. 19:38:08

Ha már zenéről és német zenéről esik szó, nekem a Scooter "jön be". Írd be a nevet a jutubba, és meglátod mi jön ki... :-)

SZB38 2008.01.14. 19:41:56

Sajnos az utolsó jutubos dolog / a Holdas, vagy globalizációs/ nekem nem jön be...
süti beállítások módosítása