Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... Mondd, te kit [ mit ] választanál ? . . .

2008.01.08. 04:55 @X

 (kedd ) :   ...  [ kis "vívódás" ma reggel magammal =  mi és hogy' legyen ? - írjam-e azt, hogy  404 Error  vagy azt, hogy  a lap elévült - és vannak még ehhez hasonló kifejezések. Értsd = nem sok kedvem van (valahogy) ehhez az egész "mindenséghez". (blogírás)  Na, OK ! ]

Kezdetben sz**akodott a PC ?- vagy csak "megerőszakoltam" ? [ - nem volt időm kivárni a szükséges időt ?- és állandóan azt jelezte, hogy  "nincs kapcsolat" ?- meg, hogy jelezzem... stb. ( most meg nem jut eszembe a megfelelő kifejezés.) ....  " a program nem válaszol" ....  "hibabejelentés küldése"...  stb. 

.... szóval :  ( csak a gondok, gondok ...) - de arról majd később / máskor / vagy "soha". 

V

V

V

V

...  ( A mai képhez a gondolatom : (...) - (már bocs') - de tegnap eléggé elárasztottak olyan pps-ek (?) - amiket nem nagyon "bírok" ... és nem tudok rájönni, ez most vicc ? - vagy valóban úgy gondolják (többen) - a "barátság éreztetése" ilyesmikkel fejezhető ki ? ( pl. angyalkák! / rózsa / és egyéb baromságok küldésével..)  -  OK ! - "beugrott nálam" a kezdőszó!.... barom-ság. ....   Tegnap (hétfő este) épp' "háttértelevíziózás" közben.... hallom a kérdést :  Honnan ered a rovar szavunk ?  a.)  a rovátkolt és a barom szavakból  .... vagy  b.) a német "roboten" (?) szóból .... ( akkor kezdtem kissé "előjönni a háttérből" és hegyezni fülem...  ( állítólag az a.) válasz a helyes,- valamikor (?) (anno) volt "szómagyarosítás" vagy mi,- 1800 valahányas években ?- [ jó lenne pontosítani egyszer, mikor is lehetett ez. ] - aztán folytatódott :  melyik élőlény a legnagyobb a világon ?  a.) a mézgomba (?)  b.) kék bálna...  ( - elbukták, rossz választ adtak...) - elhangzott :  " tele van a net" ezzel a témával ! (?) - azóta sem néztem meg ! -( pótolandó) -  pl.   >>  http://www.sulinet.hu/tart/eletestudomany/archiv/2000/0035/tudvil/legnagyobb/legnagyobb.html  (hiszen ez vagy 8 éves téma ??? )  ( Látom, nem működik ?- Bocs' - akkor meg írjad be a Googleba, hogy "mézgomba" ! - bár ebben ( amit írtam, volt kép is...)  [- kiváncsi vagyok, ezekkel a szavakkal  sikerül-e blogomat a Googleban "előkelő" helyre bejuttatnom ? - mert (valahogy) az olvasottságom (tegnap) kissé csökkent...- ] -  ... semi baj ! - tán' érthető, mert hétfő volt,- és valami front is lehetett ?- ( hallottam másoktól is, hogy "voltak már jobban is " - mint tegnap , ahogy én is...) - Talán ennyit a tegnapi napról.   

...  ( a békát ne feledjük el megnézni ma sem ) ...  http://vadaspark.borsodweb.hu/  - [ - tegnap kaptam üzenetet", hogy mi mindennek az "éve" lesz 2008 ! [ = állítólag a KRUMPLI-éve is ... és a többit nem sorolnám fel ! - meg,hogy mit ( Északi sark ? ) és miket (állatokat) kell(ene) "megmentenünk" ! - megint csak a gondok, gondok...  ( és még a benzin is +5 HUF-al drágul szerdától...) - Örömmel láttam az "első" pécsi bálról ( a reneszánsz-jegyében...) a beszámolót. ( Pécs tv.) - visszatérve a benzinhez.... nem különösebben vagyok farsangi hangulatban ! - ( az biztos !) -  Ne feledjem :  ( ma is ) www.nol.hu    <<<   ( benne a "metazin"-t is... )  meg azok az oldalak ( online változatok) amiket szoktál ! (...)  "Jeles napok" (?) - mi történt ma ?- és egyebek. 

.... (régebben említettem) - ne feledkezzünk el (ma ) W. Albert " Mester" születésének (és halálának) évfordulójáról sem !!!  ( szobra Pécsett egy családi ház kertjében...) - ill. több helyen az országban.  Vajon írtam én ezt ? =  van egy ilyen oldal is :  www.szoborpark.hu  ( lehet, hogy nem jól írtam ,- bocs' ) -  ( Benne W.A. szobor , de pár pécsi is...) -  

... kimaradt :  B.Gates bejelentette ( magyar idő szerint hétfő hajnalban...) - hamarosan (?) -(jó) pár év múlva (?) - nem lesz szükség "billentyűzetre" -  " érintéssel és/vagy "szóval/ beszéddel " - fogjuk (?) irányítani a PC-t ?- (vagy valami ilyesmi) - én ezt elképzeltem ?- vajon hogy oldják meg, hogy a "gép értse" a zaftos (szaftos) magyar káromkodásokat ? (is) - vagy meg kell tanulnunk angolul káromkodni ?-  ( elképzelhető...)

... akik kedvelik a "csillagászattal" kapcsolatos témákat, azoknak ajánlom a tegnap esti Fridi műsor előkeresését  valahol itt .....    http://www.atv.hu/friderikusz/?q=node/1156  [ Holdhercegnő fényképe ] - bár ez ismétlés volt ! -  ( atv.csatornán - a beszélgetés végén ?-  mintha a Holdról lett volna szó ?-  ... mert kb. én ott és akkor "szálltam ki" .... aludhattam el ... majd, hogyan-hogyan sem.... de a Himnusz hangjaira riadtam fel...  ( bizonyára a távirányítón feküdtem ?- kissé meglepett, hogy kb. 02 óra volt... valamelyik (másik) csatornán... - onnan kezdve meg "rövidzárlat" ! - ) - 

Ennyit mára - szerintem kinek-kinek  elég is lesz !  ( nekem igen ...)

******************** ki-ki "mentse" amit jónak gondol ! -  JSZ!-t **************

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr73285583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.08. 05:12:22

Derűs napot ! ( ha ez az ??? - kb. 0 C°) OK! - (olvadás ?) - na, de mintha egyetlen javasolt weboldal címem sem lenne jó ?- Hát, bocs! - (Szerintem : "Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen ? ...) - pontosítani ?- .... szóval, aki keres, az talál ! - Kinlódtam én épp' eleget ! - kínlódjon most más is.... JSZ !-t
meg ...Pusz'
***********************************************

@X 2008.01.08. 05:18:25

(sejtettem , sőt tudtam! ) - ( mennyi hülyeséggel (?) van tele az "ember agya!"...)
bratan-bratan.blogspot.com/2007/08/krisztus-koporsoja.html ( - jut eszembe, mintha 2008. = a "Biblia éve" is lesz....
(Viszont, ha van (otthon) KORÁN-od ( arra nem szabad (rá)pakolni/ tenni semmit sem...) - OK ?

@X 2008.01.08. 05:23:10

Francba ! o-betű nélkül ?
Lássuk = a medvét (macit...)
bratan-bratan.blogspot.com/2007/08/krisztus-koporsja.html ( vagy marad a Google...)

@m 2008.01.08. 08:25:53

Annyi mindent írtál,hogy csak röviden!Bibliát olvasni jó dolog,még hitetleneknek is!Köd előttem,köd utánam!Nem lehet átlátni a tuloldalra sem.

@m 2008.01.08. 08:41:29

Csak most látom "maci" medve,lássuk,ha a ködből előkerül?!Egy "néhai"Mici-Mackó"Becs.nevén J.

@m 2008.01.08. 10:27:46

De ugye ma már 9-e van!Hol vagy?Banyaszbeka!?

@m 2008.01.08. 10:39:03

Na aki éjjel is böködi a masinát!Elveszti időérzékét!

@X 2008.01.09. 07:25:11

... na, IGEN !
Az éjszaka az alvásra való.... ( egy bizonyos kor után....) :-) :-) vagy ....
"reneszánsz" bálozásra ? .....
www.pecstv.hu/archivum/? vid=c3VmBxg ( rövidebb változat...)

@X 2008.01.09. 07:27:07

Gondolom .... rosszul írtam ?- (nem moderálom)
http:/www.pecstv.hu/archivum/?vid=c3VmBxg (...talán ) -
süti beállítások módosítása