Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

" ... mindenkor a legördögebb nadály a súgdosó maga... " (idézet !)...

2008.01.05. 04:35 @X

 (szombat) :   ... [ Nem tehetek róla ! - (állítólag) Katona József - 1791-1830) hosszú ú-val írta...  a nadály-t meg ki-ki képzelje el, mit jelenthetett. ] [ Gondoltad volna, hogy = pióca ? ] ( a gyűrűsfégek törzsének egyik osztálya... stb.) 

 

 

... ( A legszívesebben már itt befejezném...)  - csak valahogy tegnap estére (péntek) nálam "kiment a biztosíték! " - az utolsó két hír hallatán ! ( - úszó (!) jégtáblán rekedt gyerekeket (?) kerestek, ill. mi-mennyibe fog kerülni hamarosan ! ( pl. a kenyér = 300 Ft/Kg) - [ - bár ez nem is érintett meg,- hiszen hónapok óta vagy 155, vagy 160 Ft-ért veszek 0,5 Kg. kenyeret ! - akkor (ezek szerint) még olcsóbb is lesz ? ] ... szóval : ( az összes "hírközlő szerv" leadta délután a jégtáblás storyt, hasonlóan (anno) Horn Gy.halálához...) - illetve nem tudom, ki olvasta (tegnap) ezeket itt :   http://borsonline.hu/news.php?op&hid=6610    na igen ! - ugyanakkor meg ezt :  http://dunantulinaplo.hu/index.php?apps=cikk&d=2008-01-04&r=14&c=650731     ( - szót sem, hogy pár hete (?) Cseh T. halálos betegségét is megírták- ) - na, elég ! Felmerült bennem a kérdés, el kell-e nekem bármit is hinnem ? ( = pl. filmforgatás lesz 2009-ben (!) a (volt) Szénelőkészítőben.... vagy, hogy majd találnak meleg vizet a Mecsekben ?- és több példát már nem is írok !) -[ Dakar-rali kis hazánkból???- ]  Ennyi ! ( - ezért lett a mai "cím" az, ami ! -)  Mellesleg : Derűs napot !  (Szerintem) k***a hideg lehet ?- ( Ny-i oldalon kb.-7C° - É-i oldalon lehetséges -10C°- út és járda viszonyokról szót sem ! ) - ( ...sót sem vettem...) - (még mindig ) - .... Tán' kezdjük a napot ( - vagy fejezzük be, = annak,aki este olvassa ezt ) - a legfontosabbakkal !   >>  http://vadaspark.borsodweb.hu/    ( - bár többen reklamáltak nálam (!) - nem látták még a békát... pedig ott van ! -) - nézz bele a  http://nol.hu    -ba...  [ szombat = van Hétvége melléklet is - bizonyára...  bár a nadály szívja meg azt , aki az utóbbi két héten a Hétvégét a hét első napján jelentette meg... ] - azóta sem olvastam azokat ! - megállapítva , hogy "túlélhető" - az is ! - ( a 2 x 100 valahány Ft-ot meg leengedtem a torkomon... mennyivel nagyobb hatása volt ! ... mint egy-egy esszének /vagy elbeszélésnek... ) - Újságnál maradva :  OK ! - ( általában 05.30.órakor kézbesítik a napilapot ) - na, de én csak kb. 10.30. órakor olvastam, hogy  " tetőzik a Quadrantidák (?) meteorraj idei (?) jelentkezése".... reggel 06-07 óra között... (- bár ezt állítólag olvashattam volna - régebben (?) - a Magyar Csillagászati Egyesület hírportálján... ) - igazán egy nappal előbb is megírhatták volna ezt a hírt ! - ( na, zsémbeskedés befejezve,- meg az ördögi  nadály... remélem (eddig) elég jókat súgdostam ??? )  Másról...

( kész kabaré , nekem) ... keresek (néha...) egy-egy dolgot a neten ( pl. Googleban) - majd " nagy örömmel " (sic!) tapasztalom, hogy a kifejezések között ( előkelő helyen ! ) olvasok ilyesmiket : (hogy) az írója sem tudja a kérdésre a választ.... Hagyján! - de nemrég (?) a saját "nemtudásommal" szembesültem a Googleban ! - részben ezért is írtam ma olyan "kulcsszavakat" (?) - amikkel (bizonyára) pár netezőt sikerül felingerelnem ?- [ értsd = kutakodnak valami után.... és közben mindezt itt- kénytelenek átolvasni ?- Ha-ha-ha. ] ....Rég' írtam Puskinról ?-  OK! - ( jutott eszembe a "párbaj" ? ) - Polgármesterünk nem kér bocsánatot... ( Ciborg /"szájber"gyerek ... vagy annak paródiája jól mutatna itt...)   http://zeneszoveg.hu/lyrics.php?Ic=9104  ( nem működik?) akkor itt :  http://www.indavideo.hu/video/szajbergyerek_-_klasszikus      - úgy tudom 4 (négy) gyermeke van... és inkább  adományoz ( "előre") 1 milliót (kórháznak) - és a pereskedés után majd még 1 milliót ?-   ) - ( gondolom a storyt olvastad...) -  Bakker ! - bárcsak engem is megsértene valaki....   Továbbá :  - kérdezi tőlem egy "olvasóm" , milyen "beállítottságú" vagyok -és kinek "szurkolok" (?) az USA választások idején ?- Hát... "ördögi kérdés"... de a válaszaim :  (szerintem énbelőlem már annyi mindent akartak (volna) csinálni.... (60 év alatt) - én már csak vagyok, aki vagyok... ( na, ok ! - liberális ?- bár nemi életem .... nememnek megfelelő ?-...) - hogy ki "nyer" az USA-ban ?-  (valahogy nem érdekel...  ) - ill. majd megmagyarázzák a "bal" és "jobb" oldali (magyar) "politológusok"...  hogy' amire én voksoltam volna, az "tök hülyeség"! - Így aztán... türelem ! - (ill.. Putyin -ról se feledkezzünk el.... ne má' mindig az USA...) - OK ! ( meg az "okos" németek...) -  "politizálás" részemről befejezve. ( Itt és most .) .... Kellett is ez a téma ...  (anno) - évekig (!) havonta   - én annyi "Információs jelentést" írtam.... (ne tudd meg! = havi 2 db.) - reménykedem, hogy valamelyik irattárban őrzik !! - ( bár mintha egy "ismerősöm" olyasmit mondott vona, hogy bizonyos iratokat hazavitt...) - szóval : "kapásból" (még mindig) sikerülne  ilyesmiket írnom :  Belpolitika/helyi események : :   " az X.Y. aranykoszorús szoc. brigád tagjai a napokban megbeszélték, hogy X.művezető et. leszűkítette a fürdőben a kifolyó cső átmérőjét és leszereltette a zuhanyrózsát, de egyhangúlag megállapították, hogy ezen intézkedés nagyban hozzájárul üzemünk kiadásainak csökkentéséhez ! "    Na, akkor, ezt fordítsam le ?  1.)  A "dolgozók megnyugodtak"... én jeleztem a problémát "felfelé"....  ( értsd = X. et. el****ta a zuhanyokat ! )  - 2.) "Kűzdünk" kiadásaink csökkentése érdekében üzemi szinten !  - és egy újabb hónapig mindenki meg volt nyugodva. ( Google-ról jutott eszembe.... egyszer (?) egészen "magas szintig" eljutott egy igen jól sikerült információm... na,- (fiatalabbak) majdnem azt írtam, hogy Központi Bizottságig.... (bár addigra úgy "át lett fogalmazva"...onnan ismertem rá, hogy leírták, melyik megye,város,üzemből érkezett...) -  Vége. ( - vannak, kik az ilyesmit úgy értékelik, hogy " ők belülről bomlszatották az egységet"...  amin én meg csak "kuncogok" magamban...) -   nosztalgiázás befejezve ! 

.... gondolom (?) a Vízkereszttel kapcsolatos tudnivalókat "átismételtétek" ?... iil. szólnék (előre) - "nagy nap" lesz január 08-án ! (hétfő) a " Mester" (Albert bácsi...) 100.születésnapja! - arra is készüljetek fel....  [ - más szóval :  "Olvassatok sokat! - mást is... ] -  Pl.:  (ne szívd a fogad!-inkább káromkodj!...) - nem kell az idén (?) csinálnunk semmit sem....  http://nol.hu/cikk/476708/  ( áram-téma...) - itt meg eldöntheted, jól választottál-e ? ( a sok moslék közül...)  http://nol.hu/cikk/476701/   [ -vajon a Novák P. / Rudolf P.stb-féle műsor folytatódik-e ? ] ...  és ami még érdekel...  ( ha ilyesmi...  http://nol.hu/cikk/476658/   (...)  - akkor már a mellékletben vagy...

***************** Mindannyiotoknak a legjobbakat!(...)  JSZ !-t **************

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr100280133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@m 2008.01.05. 05:22:35

Alvászavar!Kenyér ára?Jégtáblán úszó gyerek/ek/?/
A Cseh T.hír sajnos igaz/ha jól tudom?!!/Ha nem sokáig éljen!!!!!!!!
Időjárás:erre felé olvad.És járható!Fokot nem tudok.A súgdosás hosszú "ú".Persze/nem szép kifejezés?/a gyakorító igemódja lehetne rövid is./Csak úgy elképzelem magamban.

SZB38 2008.01.05. 08:40:50

1./ Látom, ma mindannyian kissé korán ébredtünk.  Én 4.30-kor épp Tibetben jártam /ARD TV./
2./ Jelentem: sikerrel abszolváltam az idei első jól sikerült /=ép maradtam/s…re-esésemet, hajnali 6.15-kor a piacra menet.
3./ Jégtábla-ügyet cáfolta a rádió…
4./ Béka kint van, ám gyanúsan azon a helyen mint tegnap este. Vagy hülye a béka, vagy hamisított a kép.
5./ 1 + 1 milliós ügyet nem ismerem, hol olvastad ?/Cím?/

@X 2008.01.05. 10:03:53

Na, ne má!
Szombat van ! ( = nem munkanap!) [ OK! - cáfolta a rádió... de a neten rjatmaradt és a tv. híradók is hosszasan tárgyalták a semmit ! stb.)
... remélem láttad, hogy köszönnek a tibetiek ?- ( most nem írom meg,- fenn van valahol a neten )
... újságcikket igyekszem megtalálni ( pénteki ÚDN-ben volt,- vagy a Pécstv.-ben hallottam ?- ) türelem.
Béka : egyedül én sem szoktam ugrálni. (...)

@X 2008.01.05. 10:08:17

>>> bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=112449

(u.a. van a pénteki ÚDN-ben is,- de így könnyebb beírni,- 2 fénykép nem látható ) - lényegtelen. )

@m 2008.01.05. 10:12:15

Ezt az abszolválást úgy értsük,ahogy kell?Valóban elestél? És most mi van?Szegedról még segíteni sem tudok!Fáj?

@m 2008.01.05. 11:42:32

Megint kimaradtam valamiből?!Hol az a BÉKA?Akit nem lát senki.Aki meg nem béka,ne is ugráljon!Ez az én mai "bölcsességem",amiről már megírtad,hogy olyan nincs is!Mármint bölcsesség!!!!!

SZB38 2008.01.05. 16:38:12

:-) Jelentem, jól értetted, valóban elestem, de szerencsésen, mert kezem-lábam ép maradt, ülőrészemre tottyantam. Most viszont olyan ólmos eső esett, hogya a kutya - kilépve a lakásajtón - négy lába négyfelé csúszva, alig bírt felállni...
Még jó, hogy több napi élelemmel fel vagyok szerelkezve ilyen időkre. Egyelőre nem megyünk sehova.

@X 2008.01.05. 16:50:56

Derűs délutánt ! ( 2 alvást abszolválva...most ébredtem) - szerintem kb. 14 óra körül kezdődött (itt) az ónos eső,- jelenleg már nem esik. (kb.-3C°) - szerencsés, hogy az autó le volt takarva,- bár mi sem mozdultunk ki (ma) - remélem (én) holnap sem. @m= a mai nol.hu-ban elég jó cikk van az USA választási állapotokról,- ( tanulmányouzam) - igazad volt,- esetleg a demokrata B.Obamára voksolnék. ( Ne má' Cintonné-ra...) - ( Cikk címe : változás szele Amerikában ) - @SZB = neked meg a mellékletben ajánlott esetleg Indiáról a cikk,- vagy az, hogy hogyan ért elsőként (?) a tyúk Amerikába...
Továbbá még : kertesz.nolblog.hu ( = a KROTONRÓL ) - Jó böngészést !
********************************************
P.s. Angliában meg .... NOROVÍRUS járvány van (...) írtam @Lutonic blogjába róla.) - vagy Google..(?)-
süti beállítások módosítása