Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... [ 3 ] - 2 - [ 1 ] = VISSZASZÁMOLÁS ...

2007.12.30. 05:05 @X

(vasárnap ) :  [ - szokás szerint (?) - tekerj lejjebb! - ] ...                         

 

 

 

 

V

V

V

V

V

V

V

[ - igen hiányos angol nyelvtudásom miatt, ha bárki is sértőnek érezné a fenti (angol) szöveget, elnézést érte ! - jelen állapotomban semmi kedvem előbányászni egy bazi nagy szótárt és megállapítani ez itt vicces-e (?) - vagy ellenkezőleg.- ] Maradjunk annyiban : eléggé nehezen leültem a PC elé - kérdéses, hogy fogok felállni ? = mert k***ára fáj a derekam!  (...tájéka ..) - ezzel talán mindent megmodtam! - ] -   ...  Értek (más)meglepetések is ! = Tegnap (szombat) kéretlenül kaptam egy "üzenetet" a Zassa Cafe (?) képeslapküldőtől (?) - amit a délután folyamán kipróbáltam ( - vagy 35-36 ismerősnek küldtem újévi üdvözletet-) - kértem visszajelzést (!) - de eddig egyetlen értesítést sem kaptam, hogy bárki megkapta-e ! (?) [ - magamnak is küldtem egy képeslapot, azt viszont megkaptam - ] - így aztán leszek bajban (?) - esetleg kezdhetem előről ?- ki tudja. [ Közmondás = " Járt utat,járatlanért ne hagyj el !" - vagy valami ilyesmi. ] Más : kaptam egy "igen közli ismerősömtől" is egy "üzenetet" - benne egy olyan (tavalyi) melléklettel, amit épp' én is küldeni tervezgettem volna,-  így aztán ( aki nem ismerné ?) - annak "átadom a címet" =   http://www.icq.com/img/friendship/static/card_16961_rs.swf      (remélem)  -  [ - bár a küldőjének e-mailjében nem egészen így olvasható - ] - pontosítom később. 

....Írtam (tegnap) , délután a belvárosban "jártam",- [ Ágoston tér környékén ] - maradjunk annyiban, hogy "elképesztő állapotok" ! - Értsd : első alkalommal láttam a megvilágított " Bányász emlékművet" ! - amit azért nem tudtam lefotózni, mert a közelében oly' magas volt a hóréteg vastagsága, hogy már annak is örültem, hogy sikerült az autóba beülni !- nem még a téren bóklászni ! - így aztán egy "esztétikummal" (?) kevesebb mára. Jut eszembe (...) tegnap "megnéztem" a miskolci webkamerákkal az ottani "állapotokat",- meglepődve láttam, hogy ott nincs hó ? (vagy eltakarították volna ?) - ( ma reggel tervezem a szegedi és komlói állapotokat megtekinteni ) - álljon itt az "utókornak" = a mi környékünkön ( Kovácstelep- Ürögi fasor - stb.) a helyzet rosszból még rosszabbra fordult ! - (értsd = semmilyen (hó)eltakarítás az utakon nem történt ! - sót meg meg (valahogy) nem vettünk az idén. [ Olvastam valahol.... 6 éve (?) nem volt karácsonykor hó Pécsett ? (ekkora ?) - vagy valami ilyesmi. ] - ( Ebből is elég ennyi !) Vége. Kimaradt :  végre "eljutottam" addig, hogy a b.fenyvesi  " kedves /jó/ "öreg" ismerősömmel beszéltem (telefon) - tőle tudom, hogy a Balaton "kissé" befagyott, de sportolásra / rámenésre még nem alkalmas a jég vastagsága. Kb. 20 éve (?) - (mintha "tegnap lett volna" ! (...) nem jártam B.fenyvesen ! - és még soha nem láttam ( önszememmel ?- van ilyen szó ?) - a befagyott Balatont ! - (-igaz más "vizeket" - folyókat sem ! ) - kérdéses, vajon így fogok-e "kimúlni" ?- (...) - [- Na ! - csak semmi "nosztalgia" és/vagy "retro" ! - B.fenyvessel kapcsolatosan... ill. Alsóbélatelepre is értendő! - ( - ha nem tudná valaki, ott volt "nemzetségemnek" a "nyári szállása" - 40'-es években ) - amit én már csak fényképen láttam ! - mivel (állítólag) "útban volt"  a támadó (?) Vörös Hadseregnek... vagy a védekező Wehrmacht -nak (?)  ( vagy mindkettőnek + egyéb "nációk" ... magyarok /bosnyákok... stb.)  >>>  http://www.vjrktf.hu/carus/honisme/ho990120.htm    egy biztos, a fenyőfákat kivágták (?) - és a faház (?) is a tűz martaléka lett ?- ( anno, (valahogy) erről sem volt "divat" bővebben beszélni ?- erről sem többet most! - remélve, hogy egy "bloggerina" (?) - nem jön "tűzbe" ettől a rövid(ke) vissazemlékezésemtől. ( van a Kupa vagy Pipa (?) vendéglőnek /étteremnek (?) is honlapja...) - Vége. [ - persze, hogy tudom, hogy a nyaralónk "neve" GOMBHÁZ volt ! - stb. ] - ( Illett volna megemlítenem a bélatelepi (volt) "Bányász-üdülőt" is ! - ... ahol (gondolom én) - olyan események részesei voltunk (?) - melynek "felét sem hiszi el az utókor" - (remélem nem túlzok! ) - sajnálatos, hogy .... (minek szépítsem ? ) - az "állomány" egyre csak fogyatkozik! - és aki még él,- egyre kevésbé "hadrafogható".  [ - jó lenne (valahogy ettől "témakörtől"... "rugalmasan elszakadni"... ]  - ( ... vajon mi lehet (?) -él-e még az " Öreg Stefán" - ( a portás) -és ne má',hogy más személyek "felsorolásába" is belekezdjek... ) -

... Na, akkor ... (aki bújt, aki nem ! = (én) megyek. [ Kivételesen nem kis plázámba , (vasárnap - utoljára ! - 07-kor nyit ! - stb. ] - szóval : pár "kattintást" még el kell(ene) végeznem most ! - ]  - valami vidámat a végére (?) =   http://videa.hu/play.php?v=NKiRiHxdkl57aKJv   ...                                                                        ************* Jó készülődést (?) holnapra ! - JSZ !-t mindenkinek ! ************

....

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr44275263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.12.30. 06:20:21

( Mennyiségben/rejedelemben mekkora különbség ? )
hu.wikipedia.org/wiki/Wehrmacht

hu.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6r%C3%B6s-Hadsereg (remélem) ...

@X 2007.12.30. 06:29:39

( Má' megint az oroszokkal van a probléma...) Pedig jól írtam. (Akit érdekel, a Google segítségével meg lehet az oldalt tekinteni,- vagy az általam írottban úgyesen kattintgatni. )Francba ! ( Az ember kiteszi lelkét...és akkor meg ez van ! ) - Nem moderálok ki semmit sem ! Savanyúcukor ! (...vagy vodka !)

SZB38 2007.12.30. 09:27:36

Visszajelzés: Nekem működött mindkettő /=macis és köszönős/

@X 2007.12.30. 15:56:10

Elképesztő ! ... [ Kösz'! ]- már kezdtem aggógni... mert ma (vasárnap) még csak Bp.-ről és tőled jött "üzenet" ! ( Már azt hittem, hogy "kizáródtam a világból!" )
Hát... neked is hasonlókat, mint amit írtál.(küldtél)

SZB38 2007.12.30. 19:28:01

/Csak zárójelben - az a bizonyos "gombház téma" is megérne egy misét...
Ikszedik téma, ami velünk együtt fog feledésbe merülni... Ámbár kinek/minek is lenne ez az egész érdekes ? /

@X 2007.12.31. 16:27:13

(Állítólag - tán' - neked van fényképed róla . Ha előkeresnéd,- felrakhatjuk a világhálóra is.)
süti beállítások módosítása