Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... könnyebb átbújni a tű fokán ... (?)

2007.12.28. 05:05 @X

(péntek) :  [ későbbiekben tisztázandó, hogy ennek a közmondásnak pontosan mi is a jelentése... ( "mire/ mikor mondják" (?)  - ill. ezt a képet egészen más témához terveztem volna felhasználni ! Említettem : december 24-én csőtörés volt az utcánkban és kezdetben azt hittem, hogy majd napokig nem lesz vizünk ! -  stb. Most viszont alkalmasabb téma  adódott... ] ...  (?) .... 

 

 

.... ( írtam többször, [kül/bel ]politikával nem foglalkozom a blogban ,- kivételesen megemlítem a tegnapi (csütörtök) fő témát (?) :  http://nol.hu/cikk/476008/   << katt' rá! ... magam sem tudom, jó-e ez vagy az ellenkezője ?- Majd megmagyarázzák a "szakértők"... [ ill. jutott eszembe (-ha igaz ? -) akkor a 2.000 Ft/fő "beszervezési pénzt" visszaadják-e ("egyes"  háziorvosok ? ... ]  -  Ha a mai első ajánlatomra rákattintottál (?) - egyúttal megnézheted a mai kertész rovatot is. ) http://nol.hu/cikk/476075/  [- nem tudok "szabadulni" a témától ?-  ...   Köztudott (?) - tegnap (csütörtök) majdnem elsőként "csúsztam be" kis plázámba, [ v.ö. : igen eljegesedett utak/járdák.. ] arra gondolva, hogy az én történetem (storym) lesz a "listavezető" ! - ( csőtörés szenteste ) - későbbiekben kiderült, hogy "zajlott az élet" a környékünkön. Gy.bácsiéknál (70 év feletti) a feleség  (csirke!) "csontot nyelt" - [ kórházba szállítás és egyéb bonyodalmak után megmentése sikerült ] -  Sokkal fiatalabb szomszédunk ( G.) épp' (vissza) indulni készült a kórházba,- ahol bélelzáródás miatti utókezelésre volt hivatalos...  A. néni (80 év felett) fia (60 körüli?)  - nem jött plázázni - mert kezdeti programja valamilyen orvos felkeresése volt... és akkor szót sem arról, hogy többen (= "törzsvásárlók") meg sem jelentek az ünnepek utáni (első) "reggeli szeánszon" ! - Összefoglalva : (mintha) a túlzott mértékű kulináris "kalandok" (?) okozták volna mindezt ?- [kulináris = konyhai (élvezetek) - ínyenc (falatok) ] - ami azt illeti, magamon a "túlzott mértékű" (be)reggelizést figyeltem meg,- amit követően nem okozott gondolt "lemenni alfába" ! (alvás délig...) - stb. ] Kimaradt :  az eredetileg 2008.-ra tervezett "csökkentett mértékű" nyitvatartást bevezették ! Tegnaptól már csak 06.00. - 14.00. óra a pénzköltésre biztosított időtartam - vasárnap pedig zárva ! - ( No comment !) ill. nem voltam túl népszerű (?) az alábbi kérdéseimmel : a.) Túl sok kenyerünk maradt, visszaváltható és/vagy becserélhető-e ? b.) Mikor kezdődik az (ünnepek utáni) "nagy leértékelés" ?...  c.) Mi lett olcsóbb az éjszaka folyamán ? - [ Mentségemül a.)-ra : -  igen közeli ismerőseink - elfelejtették magukkal vinni a nekik vásárolt kenyeret... ] (160 HUF/0,5 Kg ) ... ( OK ! -kb. "csak" egy ü. sör ára... na, azt sem ittam (még) a napokban ... minő (?) emlékezetvesztés... ) Kimaradt : elábrándozgattam az "újfajta módin" (?) = visszavitt női csizma "becserélhető" akár pezsgőre,vagy virslire ?- (tv.hír) - még a végén "cserekereskedelem" lesz / lenne ?- Mert OK ! - ha az üres üvegeket (betétdíj) automatikusan lehetne teli üvegre becserélni... későbbiekben ezt majd (még) alaposabban át kell gondolnom...  ( itt szünet ! - elmentem valamit (?) inni... ) -  ( Javaslom a blog olvaóinak is,- ha (eddig) nem készítettek maguk mellé...) - ( Olvasom ( a dobozon).... a pécsi sörgyár alapítva (?) 1848 (?)... akkor pár nap ...és kezdhetjük az ünneplést ?- 160 év ?- remélem, lesz is valamilyen "kupakgyűjtő akció" ?- mert abban igen "kimagasló eredményeket" értem el... ahányszor csak meghirdették...) - bár ne feledkezzem el az új (2008-as ) postai árakról sem !... [ - a holló vájja ki a szemüket - ] -(Francba!...) - csak a gondok.... gondok...

... ( Időjárásról) - [ szerintem változatlan ] - maradt a kb. -2 vagy -3 C° - ( ma is ) - újabb "égi áldás" nem érkezett ! Tegnap d.u.  valamennyi időt eltöltöttem egyes városok webkameráinak megtekintésével ! "Érdekesség" (?) - a szegedi "hótalanság" (?) - ( gondolom ilyen szó / kifejezés nincs is !) és a komlói esemény is meglepett ! - ( azt hittem, a polgármesternek "üzentek" valamit ,- amiket a komlói weboldalon vettem észre a napokban ... [ Kuba / F.Castro és egyebek ] - ( állítólag itt még látható (?) =  http://bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=111272    ...  ) - talán ennél a "témakörnél" célszerű megjegyeznem, hogy 2 újabb "típusú" madár jelent meg az etetőnél. Minden bizonnyal az egyik egy harkály - nagy valószínűséggel a másik pedig egy szarka. (?) Pontosítás :   Délutánra sikerült megállapítanom egy könyvből, hogy  nem szarkát, hanem SZAJKÓ-t láttam. [ mindkettő  a "varjúfélék "-hez tartoznak - stb.)] ( Részletesen nem írom meg a harkály táplálkozási technikáját,- kissé hosszadalmas lenne.) -   

....   .... talán ennyit. (mára) - Kimaradt : ( kisebb mértékű "aggódás" ? ) - 1-2....n számú "virtuális" (és valós) ismerősömről semmi hír ?-  (remélem, csak a PC-jük "beteg" ! - nem pedig saját maguk... Úgy legyen ! 

http://www.hirado.hu/cikk.php?id=251142        !!!!!!

**************** vajon írhatom-e, hogy Kitartást! - (?) [ Száll a sí ? ] - *********

************  Kívánva (inkább)  JSZ !-t -  és DN!-t ( = derűs napot ! ) *********** 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr90275261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.12.28. 06:01:18

Megjegyzés : (természetesen) a SZALON sörre értendő mindaz, amiket írtam. ( Bizonyára /biztosan van weboldaluk,- de lásd az időpontot ! - Nekem most más feladataim vannak. (lennének / lesznek) - Pá' ! ( kis aranyom...pá' - stb.) - OK! [ mi lenne , ha ez lenne a mai "belépőm" ?- ( kis plázában ) -

@X 2007.12.28. 16:05:53

Csak-csak előkerestem a.... Fürkész könyvek (Gondolat kiadó/1988.) stb. könyvet, MADARAK
Abban a 202.oldaltól a "varjúfélék"...köztük a SZARKA és a SZAJKÓ - így aztán (majdnem 100% ?) - az utóbbi kezdett el nálunk enni.
Sikerült beazonosítani ...(= Harkály) - NAGY FAKOPÁNCS-ot is láttam. (Hím = mert tarkóján skarlátpiros folt - stb. ) - na, de most aztán már elég legyen...

SZB38 2007.12.28. 17:00:32

Ha még 120 évig élek, akkor se fogom megérteni az efféle /=szegedi/ dolgokat. :-(
süti beállítások módosítása