Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[ 2.] * * * Ünnepi (?) üzemmód...

2007.12.26. 05:05 @X

2007.december 26. (szerda) :   ...  [ - meg sem próbálom, hogy leírjam az "utókornak", hogy milyen az időjárásunk ! Kidugtam ugyan az orrom, de csak a következőket derítettem fel : kb. -2 C° és továbbra is [- tegnap délután óta - ] szállingózik a hó (?) -a hóréteg vastagsága meg (szerintem) követhetetlen. Arra emlékszem (?) - tegnap (kedd) délelőtt a kukás edény tetejéről lesöpörtem, ma reggelre azon kb. 10 cm. (hó) - Az elmúlt napokban (ünnepek előtt) - jártomban-keltemben több ember vélekedését is hallottam a "fehér karácsony szépségével kapcsolatosan" - OK! - nekem valahogy ez kezd kissé soknak tűnni... Részben szerencsésnek érzem magam.(?) - Igen közeli ismerőseink (2 fő) fél autó széleséggel a járdán parkolnak, így aztán a ház előtt (ma) különösebb munkám nem lesz (?) - kora délutáni hazautazásukig. [ Viszont kérdéses, hogy az autóig hogy' lehet majd eljutni ?- na, de ezzel egyelőre nem foglalkoznék. ] Tényközlés : (nem magam sajnáltatása)- de ma reggelre igen kiadós deréktájéki fájdalmaim is vannak, hogy ne má',  minden napom csak "örömteli" és vidám legyen. ( Na, ismét csak OK! ) - ennyit.

... valamelyik nap "ajánlottam", hogy (állítólag) a FIGYELŐ c. újságnak  "exkluzív" összeállítása volt (december 20-án jelent meg ?) - benne a BOLDOGSÁG-ról olvashat az, aki akar(na.) Semmi közöm ahhoz, ajánlatom megfogadta-e bárki is. Mindenesetre : http://www.fn.hu/   - amit (esetleg) ajánlanék :  [ Parti Nagy Lajos : A bovdugság mostanában ] >>> http://www.fn.hu/index.php?id=16   "keresőbe" írjad be a szót : boldogság [  és ugyanott ( ha "tekergetsz)  [ Görgey Gábor :Az evés nem boldogít. ] c. cikkek. ( + egyebek )  -   ( - főleg azoknak, kik az írást/olvasást/... a verseket (is) szeretik ! - )   Vagy esetleg ilyen módon :   http://www.fn.hu/hetilap/kultura/0712/bovdugsag_mostanaban_178745.php    - valahogy így...

Olvasom ....  "Boldog ember,ki nyelvével nem hibáz." - írta állítólag Dugonics András (!) - kiről (ezt-azt olvashatsz a Wikipediában...) - [- valahogy ezt a "kijelentését" még nem hallottam... - ] - ... ill. "nagy költőnk" (P.S.) szerint a boldogság " fűtött szobában" van -  hallom kazánunk is bekapcsolt .( - e percekben ,- tőlem függetlenül ! -éljen az automatika !- stb. )  ... Kicsit az olvasásnál maradva : kezdetben "aggódtam", hogy épp' végeztem a (könyvtári) könyveim olvasásával és most akkor mi lesz velem ?- kiderült : 3-4 napja (?) könyv nem volt kezemben ! - és,ha így folytatódnak a dolgok,- ahogy eddig - lehet, túlélhető lesz ! [- olvastalanság (?) fő oka : állandóan elalszom.. ]   

[- Álomról :  (röviden) - tegnap (kedd) kb. 18 órakor (rokonságomból többen is...) "mély álomba" zuhantunk és csak kb. 21 órakor "tértünk magunkhoz"... hagyján, hogy (én) álmodtam valamit,- igen "kínlódásos" volt,- mert valakivel beszélgettem (?) -ami abból állt, hogy ilyesmiket mondtunk egymásnak...  " http:// --- meg  www...." ( értsd = hosszú és bonyolult weboldal címeket ?) -és akkor szerencsére felébredtem. Hát, ezt fejtse meg, aki tudja ! - bár sejtéseim lennének,- és tán' nem ártana elgondolkodnom  ezen. (is) - (...) ]

...    " Dolgokról" (szerintem) nem beszélni kell, hanem "csinálni!" - így aztán - mára - ennyit ! Vége - befejezve - kikapcs' - OFF!  [ Uff!-én beszéltem... ] stb.

****************** Derűs napot! (...) ill. JSZ!-t ************************

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr81275179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2007.12.26. 11:46:41

Ide is beírom, a "bovdugság"-os cikk nagyon jó, nekem ez a mondat tetszett a legjobban:

"...Albert Schweitzer azt mondja, nem más a boldogság, mint jó egészség és rossz memória...."

SZB38 2007.12.26. 11:58:15

A másik, a karácsonyos cikk nagyon is valós, szerintem fájdalmas témát feszeget.Én azonban túl pesszimista vagyok, nem hinném, hogy ez a közeljövőben valamiképp változni fog, bármennyire is jó/szükséges lenne.
süti beállítások módosítása