Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

*** [ Ki - ki gondoljon arra, amire (csak) akar ! ] ***

2007.12.24. 04:44 @X

(hétfő) :   ***( értem arra, hogy van-e kapcsolata a mai képnek a szöveghez ?-  Ha több időm lenne, (?) ezt -azt bele lehetne magyarázni. Részemről. ) 

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

( Említettem, hogy "kisérleti jelleggel" (?) a "sarkamra álltam" és nem küldözgettem (karácsonyra/ újévre ) oly' mennyiségben képeslapokat, mint az volt szokásom régebben. Én (tollatlan) állat... gondoltam (sic!) - majd ,- akit csak lehetséges - felhívok telefonon és szóban elmondom az ilyenkor (szokásos/illő?) - kívánságokat. No comment ! ... nem kívánom senkinek! - (részletes felsorolástól meg tekintsünk el ) - [- eléggé kellemetlenül érintett, ahol csak a "sírás és fogak csikorgatása" érződött ki a beszélgetésből. - ]  OK! - téma befejezve. )- ...volt, ahol a telefon már (?) ki volt kapcsolva - volt,kit nem lehetett "otthon érni" -és sok más variáció.  Mintha említettem volna (?) - kellően meglepett, hogy ( - bizonyára a netezés miatt- )  "előkeveredtek" olyan ismerősök is, akiktől az elmúlt 60 évben (...) semmilyen "üzenet" soha nem érkezett,- most meg igen. Talán ezt sem kell(ene) boncolgatnom most. ) [ Nem pontos "statisztikám" szerint, az idén Ady Endre "megképesített" verse a "vezető " [no.1.]-  a hozzám beérkezett küldemények között. ] - (-és akkor szót sem arról, hogy nem egy alkalommal az én "irományaim" is visszaérkeztek azzal, hogy az illető postaládája betelt ?- vagy valamilyen okból nem fogadta be üzenetemet ?- valljam be: azok további sorsát sem szoktam figyelemmel kísérni-) - Sikerült (?) "leszoktatnom" magam arról ,(is) hogy megnézzem a nekem szóló "levelek" írási/küldési időpontját,- tán' a nem "párkapcsolatban" élőket egy kissé "emlékeztetném", hogy vannak dolgok amiket lehet egyedül csinálni és vannak dolgok amiket meg jobb... ketten. ( A netezésről  [ és egyéb elnapolt dolgokról ] meg még annyit :  ( nagy költőnk is megmondta...) " ... Hagyja a dagadt ruhát másra. Engem vigyen föl a padlásra. " -  Na, így valahogy.... )

.... mellesleg nekem tegnap (vasárnap) igen szép és jó napom volt ! - ... leginkább az estém! - ... arra ébredtem, hogy épp' elköszönt a műsorvezető, hogy : írjanak e-mailt / jegyek itt rendelhetők / találkozunk egy hét múlva ... stb. ( Majd ezen gondolatok jegyében/értelmében aludtam tovább.) - Ó,ó ! Azért említsem még meg.... délelőtt (?) ránéztem a PC-re... (ki volt kapcsolva ?) - párszor nyomkodtam az ON-OFF-ot... ( semmi eredmény !) - oly' "kellemes érzés lepett el", hogy végre ! - bedöglött a gép! - ( és milyen nyugalom lesz...) - sajnos (kiderült) hogy a "takarítónő" a hosszabbítón (elosztón) lévő kapcsolót kikapcsolta,- azt meg minek néztem volna meg ? -Így aztán, szép /békés/nyugodta napunk volt ! (-és remélem a mai is hasonló lesz !) -  [ Úgy legyen! ] - 

Na, akkor ( hétfő) ...ugyebár http://www.nol.hu  - benne a Hétvége melléklet.  ( gondolom...) Ha valakinek kedve/ideje lenne : itt van (a hvg.által ajánlott 10 weboldal) [-ha már ígértem tegnap ? - oszt' úgy is maradt... ] ( Aztán nem engem "átkozni"!... ]

www.about.com  (angol?)      http://maps.live.com       www.flickr.com       http://imdb.com  (angol?)    http://wink.com     http://turistautak.hu     www.antikva.hu   (=csemegék könyvmolyoknak!)    www.bookshop.atw.hu      www.webcukraszda.hu   ( receptek édesszájúaknak) ...    Na, ennyi - az állítólag nem haszontalan (?) 10 weboldal. 

Mai ajánlat ( a 24.nap!) =   http://www.nol.hu/infografika/473287/   benne Szt.Benedek Regulájából részlet (?) ... 

Próbálnék "formabontó lenni " (?) - (Szinonimaszótár segítségével igazán nem okozna gondot agyoncsépelt szavakat találnom..) így aztán (inkább) csak azt kívánom :  kinek-kinek  =  " legyen meg a te akaratod.." - ( ma ... és a további "ünnepnapokon" ) Lakásotok/fenyőtök ne gyulladjon fel! -ill. ne boruljon...  stb. ( Ne elefántokkal álmodjatok! ( túlzott evés..) -és a szokásost =  

***************************** JSZ !-t ******************************

    

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr19270018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.12.24. 16:38:05

... Nálunk (már) csoda történt ! (?)
Kb. 10 óra óta szitált valami (?) - majd maradt is belőle. (0 vagy -1C°) - 15 órára kb. 4-5 cm. hó ! (fehér karácsony!) - Viszont ( a csoda) = árvíz van ! ( csőtörés az utcánkban - házunkkal majdnem szemben) - felkészültünk a legrosszabbakra! -( = söröm vészesen fogy...) -
Derűs (?) estét !

@X 2007.12.24. 17:20:19

"Csendes éj".... megérkezett a markológép ! - Zajlik az élet !... ( Hóesés erősödik...) - Itt aztán van (lett) minden !

SZB38 2007.12.24. 21:46:47

Remélve, hogy karácsonyi meglepetésként már működnek a "vizes-egységeitek" - jelentem, gyalogosan szerencsésen megtettem utamat.
Várom holnapi híradásodat !

SZB38 2007.12.24. 21:50:08

A maps-live-ben érdekesnek találom, hogy fruhweiss is szerepel a térképen és bizony jó helyen !!!

@X 2007.12.25. 05:23:59

Gondolom, a maps.live.com -ot ajánlottad, aminek működésére nem volt kedvem időt vesztegetni. (Tán' majd máskor)
Megjegyzem - a pécsi térképeken is régóta szerepelnek olyan feliratok, mint a Frühweisz és ilyesmik.
süti beállítások módosítása