Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[1.] Elnézést (kérek) olvasóimtól !

2007.03.23. 05:38 @X

2007.március 23. (péntek) :  

A "blogom" ( ha ez az ?) jelenleg "feltöltés" alatt áll ! (van) - magam pedig "betöltés" alatt!

Mindenkitől bocs' és elnézést! ( Leveleket és egyéb küldeményeket köszönöm! - "Jóskák"-nak sem volt még időm (?) válaszolni !

Addig ( - míg történik valami?) ajánlom :  http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=125758  <<< katt' ide! Hátha működik.... >>>> és >>> http://index/tech/blog/2007/03/21/arulja_el_a_jelszavat/   <<<<  katt' ide!

A tegnapra (csütörtök = a Víz világnapja ) kiadott "jelszó" ma már nem érvényes! (jelszó volt : "Zárjátok el a csapot ! " - így aztán a "testápolást" végezzétek el! - ( - ill. ne veszekedjetek , hogy a WC ülőkét milyen állapotban kell tartani! ) - Aki (esetleg) haragját/bosszúját  akarja levezetni ?- mehet a Dunátusi templom (?) környékére, ott az átadott 6.ivókút ( Kata-kút) - lehet összetörni! ( streetart-ozni [graffiti] és a csaptelepet hazavinni...) - 

Bizonyára többen ismerik a következő "szöveget" :  (kb.) A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a beküldött "anyagok" között válogasson. Vagy : (kb.) a beküldött véleményekkel/hozzászólásokkal nem értünk egyet - vagy egyetértünk" - stb. Én beismerem : kissé "kételkedve kattintottam" a www.grain.hu  honlapra ,-  (...) de hát valóban létezik. OK! - így aztán csak azt "üzenem" - akit érdekel , az nézze meg.  Bár ismétlésnek tűnhet (?)  www.metro.hu  ( cikk címe : Önmegvalósítás a világhálón   ( március 19.) -  abban pro/kontra "érvek" olvashatók. ******************************* (türelem ! ) *************************   

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3249918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.03.23. 06:50:15

[1.] Üdv! mindenkinek! és/vagy JSZ!-t :-)
"Autodidaktaságomat" soha nem tagadtam ,- ill. azt sem ,hogy sok minden "nem érdekel!" ( pl. a PC sem...vagy a "net"! - stb.) -de azért kissé zavar , hogy miért nem a "legutolsó" kommentbe ír az , aki megtisztel engem ezzel. ( Na, sebaj!)
Így aztán írom ide (újra) - hogy majd itt fogok régebbi kommentekre(hozzászólásokra) válaszolni.
Persze, előbb ki kell várnom , hogy "volt barátnőm" távozzon! (...) pontosabban : "dolgozni menjen" - és ha kérhetném - ( bár ma péntek van -és ügyfélfogadás nincs) - azért "záróra" előtt 5-10 perccel már ne nagyon menjen senki sem "számlaügyeket" "feldúlt állapotban" intézni!
Kösz' mindenkinek! - és mindenkitől türelmet kérve : "békuci" :-)

@X 2007.03.23. 07:51:47

[2.] C : üzenetek "SZB 38"-nak ! (Egoizmus ?- hogy "magammal kezdem" ?- ill. nehogy kioktatásnak vedd! ) - Már nem emlékszem (?) ki írta és hol ... " .... az élmények mennyisége és minősége még nem tesz íróvá! " - ( semmi ilyen szándékom soha nem is volt ,-bár volt, aki próbált "rábeszélni"...) - ennek ellenére javaslom : miért nem írsz (blogomba) hosszabb/terjedelmesebb "kommneteket" (hozzászólásokat) mindannyiunk ismeretének gyarapodására ! ? - így pl. nyugodtan megírhattad volna annak a 2 "cserkész-fiú" szobornak a történetét. ( Szót sem róla , hogy "sétáid" alkalmával miért nem viszel fényképezőgépet magadddal ?-) - lehet, hogy lenne olyan "olvasó"is ,- aki pl. nem tudja (?) a "FRÜHWEISZ " "storyt" sem - Pécs térképen épp' kissé takarja egy P****n GSM "reklám"....
Hát, "gondolkozz el ezen" - ha "akarnál".
Na, azt még olvasd el (ha akarod ) hogy pl. a Wass Albert szobrot 2006.04.01.-én (!) avatták egy pécsi magánkertben! ( mellesleg olvashatod a nálad lévő Pécsi Szemlében...) - (Bálicsi u. 31.) - esetleg "blogom színvonalát"(?) - pár kép "emelné" ?- bár.... nehogy valamilyen "afférba" keveredj a fotózással! (...)
Más : a medvehagymáról majd később írok.... ( nem rossz, bár kissé sótlan ?- nekem - stb.)
Na, akkor : brekeke !

@X 2007.03.23. 08:06:50

[3.] ( - eléggé "időt(?)rabló" dolog "visszatérni" régebbi kommentekre,- de hát illik . (?)) - Itt köszönteném (ismét) "Bíró Zoltán"-t ,kinek kommentjével max. egyetértek ! ( Téma : Napenergia hasznosítás műbolygóval. Állítólag a grain.hu honlapon olvashatunk erről.) Kösz'! (valamikor valóban végignézem... = alliteráció! - Bocs' - Pár gondolatom :
1.)Természetesen NEM MAGAMNAK szeretnék "emléket állítani" a blogommal. ( ha ez az ?)-ill. nem a "bányászkodás visszaállításáért" írom azt, amit írok !
2.)Egyetértek azzal is , hogy az "emberiség energiaigényét" már más módon kell(ene) megoldani! Írtam : bár csak még láthatnám... (szerintem azt sem fogom...)
3.)Csak-csak megemlítem ( - bár lehet hogy tudja /tudod ) - azért jelenleg (2007) csak-csak kért/kapott "urán" kutatásra engedélyt egy cég (Pécs térségében) ... és pár (volt) munkatársam pedig külszíni fejtést "csinálnának" Szászvár/Nagynányok /Máza(?) -térségében. ( - és bizony - kívánom is , hogy sikerüljön nekik!) -
4.) De mindezektől függetlenül ( - kimaradt a "francia tulajdonos megjelenése" a (volt) Pécsi Hőerőműnél -) - azért kösz' ,hogy felhívtad figyelmünket a napenergia fontosságára.
Remélem ,- nem csak 3-4-en olvassuk (?)
További jókat neked ! (ha kedve(d) van írj(on) -JSZ!-t [bányászbéka] -

@X 2007.03.23. 08:14:41

[3.] Nagy baj van a MEDVEHAGYMÁVAL! ( üzenet "SZB38"-nak!) - írtam valahol : egész jó....lenne / bár nekem kissé sótlan. ( v.ö. : mértéktelen dohányzásom(?) miatti okokkal ?) - Na, de eléggé "megszomjazik tőle" az "ember-állatja" (én) - így aztán.... ( a medvehegyma ingyen van ?- a "folyadék" meg nem! - főleg , hogy tegnap (ugyebár) elzáratták a vízcsapokat is ! - :-)- (márc.22. a Víz Világnapja volt -)
Figyuzz! >>>a mai dunantulinaplo.hu - ban (?) cikk címe : Most a medvehagymát népszerűsíti Nagy Bandó( írta : N.K. (?) - 6.old. - és " Kultúra-Művelődés" rovat-ban van ?-) - Jókat!
( majd a "második adagot" is hozhatod....) - csak ne ma ! :-)
(BB) X

SZB38 2007.03.23. 08:47:45

Első mondanivalóm: hogy hova ír kommentet az olvasó...Nos én úgy gondoltam /eddig/ hogy a kommentet oda írom, mely témához/naphoz tartozik. Mert ha a mai napod bejegyzéséhez írtam volna pl. a cserkészes dolgot, akkor az, aki a kommentet is elolvassa, nem érti, mire reagálok. Ámbár lehet, hogy én ezt rosszul gondolom. Tény és való, esetleges későbbi kommentelések miatt minden nap átnézni az egész blogot - hát az is egy nagy marhaság. Én gondolkodtam rajta, hogy letiltsam a kommetelést, mert ugye erre is van lehetőség - meg 100-ból 99-nél azt érzem, jobb is ha nem szól hozzá senki... Bár a legklasszabb szerkesztési lehetőség, hogy ha nagyon nem tetszik, hát törölni is tudom a kommentet. Ugye....Na...
Összegezve, én továbbra is az adott témához fogom beírni a kommentet, legfeljeb ha fontos, akkor a friss bejegyzésnél fogok utalni rá.

SZB38 2007.03.23. 08:53:07

No, akkor a második téma: Szerinted kettőnkön kívül érdekel valakit az Éltetőék elporladó cserkész szobrának sorsa ? Nem hinném....Igaz, bevallom, a telefonkönyvben megnéztem, ők laknak-e abban a házban, de nem. Bár persze rögtön "leüthetsz": esetleg lány ökös is lehetett, aki nem azt a nevet viseli. És ez is igaz lehet akár....
Miután felfedeztem, én is szívtam a fogam, hogy épp most nincs nálam fényképező, aztán megnyugtattam magam, hogy jobb is, mert hátha nem mindenki szereti, ha a hátsó udvaráról a kerítés bozótosán átkukucskálva fényképeket készít valaki. Tehát, ha erről a szoborról kép lesz, az csak akkor és úgy, hogy becsengetek, elmondom a sztorit, és engedélyt kérek a fényképezésre.

SZB38 2007.03.23. 08:59:02

Medvehagyma: hát ez már csak ilyen. Után-sózni lehet. Ha kérsz még egy adagot, akkor annak semmi akadálya, még van kb. egy jó hét, míg virágozni kezd, addig lehet a leveleket gyűjteni. Ámbár nekem a mélyhűtőmbe rendesen be van tárolva már a szükséges éves mennyiség. Tegnap spenótot ízesítettem vele - fokhagyma helyett - egész ehetősre sikerült. Vasárnap medvehagymás sült húst fogok kipróbálni. További lehetőségek - ha esetleg valaki kíváncsi lenne erre: kelkáposzta főzelék, ill. zöldbabos ételek "megbolondítása". A Nagy Bandó könyvéről hallotam, de nem láttam/olvastam. Na, ennyit itt és most a medvehagymáról....
süti beállítások módosítása