Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

NEM LEPNE MEG , HA ÉN RONTANÉK EL VALAMIT ?

2007.02.15. 10:12 @X

[ 2007.február 15. csütörtök ]  

Bár engem különösebben  "nem érdekel" - ( v.ö. egoizmusommal... ) - de mintha nem lehetne beleírni a blogomba hozzászólásokat ?-  Valamiért / valahogyan  SZB38 is csak az előző nap (febr.13.) kommentjeibe írt ?-  Hát , csak türelem! ( - mondom magamnak ) - előbb- utóbb tán' kialakul a "dolog". (vagy nem ! - amit nem fogok "tragédiaként" megélni! - hiszen van-e ennél jobb ?- bármit leírhatok (?) - aztán arra meg sehol a válasz.) megjegyzem : kellemes. (nekem)  Ismétlés : tán'  a február 13-i blogban olvasható az , hogy hogyan lehet hozzászólást írni ?- valahogy így emlékszem.) -  

[2.]  X A MECSEKI BÁNYÁSZKODÁS X   - ( valahogy nem hinném , hogy erről írna az a sokat emlegetett web-oldal. (?) (www.multkor.hu  vagy mi ?) - mert, hogy 1986. február 18-án volt Vasas bányaüzemben az egyik legsúlyosabb(?) szerencsétlenség. (?) - (omlás ?- melyben magyar és lengyel bányászok - 11-en (?) vesztették életüket ?-) - majd próbálnám ezt "pontosítani" - ( - ismétlés : ehhez vissza kellene most "mennem" az OUTLOOK-ba - vagy hova ?- egyik "levelezőtársam" e-mailjéhez ?- és arról szót sem , hogy nem szeretném , ha az eddigi irományom ( úgy mint tegnap) - valahogy (?) nem jelenne meg a blogban! - (most akkor "ment és bezár ?- ..... aztán majd (csak) lesz valahogy.) (vagy nem ) -  ( jó kérdés ?- vagy a "publikál" felíratra kattintsak ?- ) - "Tömör gyönyör" (nekem) ez az egész netezés ! - 

PONTOSÍTÁS :  Igen! 1986.február 18-án volt  az előbb említett omlás Vasason! ( Jó kérdés, akkor miért 15-én akartam írni erről ?- (na, majd az adott napon megismétlem) - hogy 15 bányász rekedt az omlás alatt és 6 magyar és 5 lengyel bányász lelte halálát.

Így akkor (talán) folytassam -e  " mecseki bányászkodás" történetét ?- mert pl. a "mai" nap eseményeiről (febr.15.) nincs tudomásom. Ismétlem - 70  évvel ezelőtt - bizonyára "zűrös napok" lehettek. 

Egyéb "érdekességek" :   Ha igaz a hír ?- a mai napon - Budapesten - kezdetét veszi a Nemzetközi Hajókiállítás !  (február 15-18) Bp.-i Vásárközpontban - Budapest Boat Show 2007.  OK! - Aki messzebb akarna menni (?) annak = ( ebben a 3 napban ) Építőipari Kiállítás ! (Bécs ! ) Bauen & Energie -Messe 2007.  OK! - ....és mintha olvastam volna (?) ma kezdődik a Mohácsi Busójárás ! - >>>> www.dunantulinaplo.hu   ( 4.old. - Baranyai türkör rovat (?) - cím : Ma már a jankeléké a város ( írta : M:B.) - jut erről eszembe , hogy a gráner és a klopacska szavak "jelentést" már kitárgyaltuk  (+ gőzduda/ vagy légkürt! ) - régebben. [ A "programot" kísérjétek figyelemmel : mivel majd fellépnek ám' : a Hooligens / Bódy Guszti és  még Korda György is !  ( remélem Margó asszony...és Klárika is ...) - ezzel (szerintem) a tél elűzése (?) max. megoldott lesz. ) Bocs' - hogy pl. a többi fellépőt nem írnám most ide.... ( Uhrin Benedek bizonyára máshol lép fel...) -  stb.  A  mai "utolsó érdekességem" ? (bár ezt sem a neten olvastam! ) - az új (magyar)  tudományos világszenzáció! = (komoly!) = cikk címe : Gömböc, a homogén kejfeljancsi   ( február 13./ kedd / ) persze, hogy a www.nol.hu  ! . ( térbeli idom ,- egyetlen stabil és egyetlen instabil egyensúlyi helyzettel rendelkező "idom" ! - stb.) - mi ebben a "szenzáció" ?- mert ha kissé többet iszom (?)  ( - a kelleténél ?-) - majdnem az én "testem" is így viselkedik..... " volt barátnőm" megjegyzése(i) szerint.....    Na, igen ! - akinek van valami ( - ezen túlmenő-)  "érdekessége"- ám' " ossza meg velünk!" - remélve , hogy tud "beírni" a "Szólj hozzá !- ba .  ( Úgy legyen ! ) 

Kimaradt ( "előrejelzés" ! ) =    MISKOLC ! Kocsonyafesztivál !   ( február 16 - 18 ) jelenleg nem áll módomban írni a fesztivál kabalafigurájáról (!) = Brekusz Anonymusz ! - ról és a többi dologról sem. ( de, hát ott a net ?- vagy nem ?) -  megtudható pl.  "remeg,mint miskolci béka a kocsonyában" ! mondásunk eredete ?-  - és egyéb népi mondások - (?) - és hol van (volt?) az a Potyka Kata vendéglője ?- )...) stb.  - na, így egyetek kocsonyát !  ( mellesleg - lefogadom ! , hogy még a tavalyi 50%-os (nyugdíjas) utazási "szelvényeidet" sem használtad fel ?- ) -

Délutáni duzzogásaim :  ( naná , hogy alliteráció!) - először is : igaz, kb.+9 C van , de esik az eső! ( vagy most épp' nem esik ,- de majd megint fog!) Bánatos, bús,borult idő van. Hagyján : de a mai napon (febr.15.) befejeződött a Keressük együtt Magyarország 7 építészeti csodáját! "játék" (?)  első része - mert a szerkesztőség által javasolt 21. épület bemutatása végetért !  (lásd : www.nol.hu/7Csoda  ) - Igen! " b****a a csőrömet! - nem erről volt szó még január 16-án! Az olvasók által beküldött javaslatok között 18.helyen volt a pécsi Dóm. A szerkesztőség 21 javaslata között egyetlen pécsi épület sincs! Így aztán én "büntetem őket!" - ebben a játékban sem veszek részt a továbbiakban!  Mellesleg : szavazni lehet ( legfeljebb 7 épületre - márc.01-ig ) stb. Feltételeket meg a nyereményeket lásd : www.nol.hu/7Csoda  - ( 5 db. 10.000 HUF könyvvásárlási utalvány ) -

Megjegyzem : hogy 21 épület közé ne kerüljön be egyetlen olyan sem , ami a több mint 2000 éves városban (Pécs) található ,- amely még 201-ben EKF is ! - azért "érdekes".( vagy nekem több,mint bosszantó!) -  Vagy a "pestiek" még mindig "nem nyelték le" , hogy nem Budapest nyert ?- Vagy "érdekes" (?) az újság 3.oldalán írják (cím : Vidéki bulvárpolitika  www.nol.hu ) - Horthy M.-nak köszönhető a szegedi Dóm tér....  Jut is eszembe : február 22-én Szegedre kell majd utaznom! ( a cikket ha keresné valaki. írta : Tanács István )  -  

Végül a"graffiti" vagy "streetart" témához : olyasmit akartam írni (tegnap) hogy talán nem kellene az újságban még a képeket is bemutatni! V.ö. :  van akire hat az utánzás lehetősége. Jelentem megtörtént ! Ma reggelre az Ürögi fasorban lévő elosztószekrényeket ( az E.ON villanyoszlopokon lévő "dobozait" ) szépen kipingálta valaki ! - remélem , olvassák ezt (itt) az E.On-os "ismerőseim is! ) Megjegyzem nem én festettem  : mert nekem már nem maradt "szabad felület"....  

Szép - további napot - mindenkinek! A www.dunantulinaplo.hu - ban pedig ott a részletes (?) mindenre kiterjedő cikk ?- hol,ki,mennyit fizessen. Hiszen mától (febr.15.) lépett életbe a vizitdíj ! ( Próbálom én megérteni ,- remélem majd az orvosok is....) -

**************************( mára vége (?) ****************************  

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6436775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lutonic · http://uzmark.blogspot.com 2007.02.15. 10:41:40

hallo
én voltam. a rendszer automatikusan elmenti amit írsz, azt hiszem 31 másodpercenként. :)
lényeg a lényeg, beraktam a tegnapi írásodat.

@X 2007.02.15. 11:58:53

[1.] C : banyaszbeka válasza :
OK ! @LuTo! - mivel látom itthonról (!) mikor kapcsoltad be a PC-det (!) - a kérdés már csak az = ha "odacsörgök" (Skype ?) - akkor hol vagy ?- Csak nem teát főztél ???- OK! - a megadott programodból látom - lassan indulsz dolgozni! Jó kérdés (?) hogy' köszönnek a "reptér" alkalmazottjai ?- "Jó landolást?" - vagy hogy ?- amihez előbb ugyebár fel is kell (tudni) szállni....
Na, azért kösz' a kis segítséget!
Rendeltél már jegyet ( a gépre ?) - mert ugyebár 03./04-én (vasárnap ?) népszavazás lesz ám!
(persze, hogy a radar - vagy lokátor - vagy kinek -mi tetszik! - vagy nem .)
Na, brekeke ! meg azért neked is JSZ!-t
[ Isten óvja a Királynőtöket! - a többi politikusaitokat meg "csókoltatom" - ja - aztán majd döntsétek el ,- ki - milyen "vogelgrippés" - baromfit küldött ! - ] - (madárinfluenza és egyebek ) -

Big "p" 2007.02.16. 11:49:31

Hello Big Gy.!
Na, ez igen - gratulálok a blogodhoz- bár már most beismerem, hogy inkabb a leveleidet fogom olvasni :)

Pusz
Big p.

@X 2007.02.16. 12:13:52

[2.] C: BANYASZBEKA válasza :
.....de sajnálom , hogy csak most vettem észre kommentedet ?- Én is "köszöntelek" ! - Gratulálok -és egyebek! Jó a jeligéd !
Big "p" - (?) - remélem ez nem egy nagy "pú" ?- (az orrom alá ?) - amúgy gyanús vagy nekem ! - csak nem a "hegyivadászok" és a "bajor hegyek" rajongója vagy? ( - máig nem feledem azt a "sört" - ami szerinted jó volt ! - én meg azt hittem , megbuggyant! ) - na, az "Erő legyen veled !" (is.) - Glück Auf ! (?) -

SZB38 2007.02.17. 08:50:13

Szombat reggel van, Mingyá' 9 és én csütörtöki utolsó blogolást találok csak... Remélem nem az a helyzet, mint múltkor: akkor is azért írtam egy "régebbi" helyre, mert az aznapi új blog-részletet a beírás idejében még nem láttam. Később ellenőriztem az időpontokat, és a hozzászólásom írásakor már látnom kellett volna. No, mindegy, nem értem néha ezeket a dolgokat...

SZB38 2007.02.17. 16:17:38

Szombat délután 16 múlt - még mindig csak csütörtöki bejegyzést látok, holott a leveledben hivatkozol friss hírekre a blogodból / disznó éve, stb.../ Hát valami nagyon nem stimmel itt....

@X 2007.02.17. 17:22:29

[3.]C : BANYÁSZBÉKA válasza :
Fogalmam nincs , nit tapasztalhatsz te ?- na, de bizonyára igazságod van. Most újra , ismét (egy más módon) zártam be a mai írományomat , remélem ,most látható? ( Mert nekem eddig is látható volt ) - Hát, majd kiderül , mi nem stimmel !
Türelem és nyugalom!
süti beállítások módosítása