Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

"Rész(l)eges vagy te(l)jes "összeomlás" ? - ( majd elválik hamarosan...)

2007.03.24. 06:53 @X

2007.március 24. (szombat ) :   ( - mióta elolvastam azt a metro.hu cikket (márc.19-én ?) - legalább nem idegesít (?) az érzés, hogy kell-e vagy sem minden nap "blogot" írni ?- Úgy emlékszem , az volt a címe, hogy .... "Önmegvalósítás a blogon" ?- vagy valami ilyesmi. ( majd esetleg pontosítom utólag) - szóval valahogy ma sincs sok kedvem (ön)megvalósítani magam(at)! - na, mindegy...  lesz / ami lesz !  Elég nehezen találtam ki a mai "főcímet" ! - mert nem akartam egy másik (elcsépelt) "mondásommal " kezdeni , ami úgy szól : " Marx halott ! Lenin halott! ..és én is de sz@rul érzem ma magam !"  .... (plagizálás , mert ez egy graffiti/streetart szöveg...) - na, de ne mindig csak negatívumokról írjak! .....  "Megtértem" a kis plázámból.... ( szombati nyitás : 06.00.) v.ö. hány (nem! -mennyi idő van most...) -(AM 07.00.) - bár "betanultam" a 3 (három) lehetséges "új" eladónő nevét - kiderült , ketten már visszaléptek.... ( bocs'-de 2,5-üket én sem alkalmaztam volna.... ) - és még a "régi" eladónő volt (utoljára) - így aztán "átbeszélgettük egymást "  és az időt...) - na, így valahogy. Eddig még minden OK ! - csak hát "bele/megnéztem " a mai újságok első/fő oldalai(t)ra - és már elegem is lett mindenből és mindenkiből. ........( döntöttem (?) - újságot majd tán' (utólag) vasárnap délután olvasok....lehetőleg a tv.-t sem kapcsolom be... (amúgy is akkor - mostanában - állandóan kézilabda közv. van délután...) - stb.  -  na, igen ! NEOKREO ! >>>>>  hogy Isten teremtette-e a macskákat?  ( és mióta háziállatok ?és egyebek = l.d. a sok iWiW "önvallomást" és "macskás pps.-t... brrrr ! ) - ( ok! - demokrácia van ??? -) - szóval : nekem összesz@arták a kb. 9x 9 m-es (uszkve 10 m2-es füvesített területemet ) - így aztán "bekeményítettem!" - (írtam volna ?- vettem és "szétpermeteztem" a 200 ml. "macska távoltartó spray-t " ! ( Bakker! - micsoda "magyaros" neve van...) - hagyján -  389 HUF - és /hát azóta meg esik az eső - (macskák sehol) - de szerintem elmosta az egész "távoltartó  illatot" ?-  na, ennyit. ( írtam volna :  www.diszallatuzlet.hu és egyéb forgalmazói adtaiam is lennnek ,- de hát ez itt nem a reklám helye!) - ki ne feledjem ! : "pumpás kivitel" ! - (majd lerohadt/begörcsölt az ujjam.... így aztán egy virág (?) permetezőből szórtam szét - stb.) - na, elég.

Másról :   NEOKREO !  ( - gyötrődtem, adjam-e ezt "főcímnek" ? ) - mert ugye : nekem aztán mindegy! (ki miben hisz ) - értsd : Isten teremtette a "dolgokat" (világot) - vagy pedig volt-e valamilyen.....  "intelligens tervező" ?- és akkor most nem "jönnék én" C.Darwinnal - és egyéb adatokkal! [1859. A fajok eredte - stb. ] -  Terveztem volna írni azt is (?)  : " a polhisztorok kora lejárt" (?) - írta /mondta valaki /valahol /valamikor.  Értsd =  kell-e ennyi mindent (adatot /eseményt /stb.) "fejből és azonnal tudni" ?-  ez itt utalás arra , hogy tegnap (péntek) - elég sok mindent küldözgettünk egymásnak  ( = kaptam és küldtem) a "műveltséggel" (?) kapcsolatosan! (?) - ha engem állítanának meg az utcán (tv-sek) nem válaszolnék... de azt érzem , a váratlanul feltett kérdésekre miért kell(ene) tudni azonnal válaszolni ?-  (- és kell-e ennyi felesleges (?) adattal terhelni az amúgy is "tele levő" agyunkat ?-  Írom is ide : irigylem az IQ - rajongókat is .... meg sok mindenkit ! ) - inkább maradok olyan szinten "bunkó" - amilyenen vagyok ! ( - egyúttal kívánom is sok mindenkinek : Haljon meg a PC előtt ! - jó sokára - )

Megint másról :  ( "vallási ügyek" ?- ) - ( mert tegnap ki tudja hány.. mennyiedszer megkaptam a Dalai láma okos gondolatait is...) - [ - megjegyzem , ma AM 06.33.-kor is csak azt történt velem , amit magamnak csináltam! ....]  -  szóval : holnap lesz (?) "Gyümölcsoltó Boldogasszony" - majd április 01-én (?) Virágvasárnap - és sok egyéb ilyen vallási (illő-e ismerni?) "szertartás "-  de hát, engem kissé jobban "érdekelt" a tábori lekész (püspök úr) "story-ja " - ami bizonyára jó sok helyen olvasható a neten is ?- és  hát a Leőwey K. gimnázium "ügy" se semmi (?) .... na, de minek sorolgassam én mindezt. ( - "örömmel tölt el" , hogy 25 év (tagság)után (!) - már nem vagyok a "Kertáros(i) Lakásfenntart.Szöv. tagja sem.... na, arról is tudnék ezt-azt írni éppenséggel az utókornak...) - ( - dolgozik is ott egy volt "szenes társunk" - na, de nem küldözgettem oda (munkahelyére ) az e-maileket és egyebeket - bár.... lett volna mit !) - már csak annyit : majd ne feledjétek átállítani az órákat! .... ( megjegyzem : ezt is csak azért ismételgetem = "elkésés a munkahelyről! " - volt (egy) főnököm : kinek "ars poeticaja " volt :  elkéstél ?- rendben, OK! - állj neki a munkának , mert 7 óra alatt is meg lehet csinálni azt ! - ha rendesen csinálod - stb. Na, így valahogy ! - ( mellesleg nem titok ,- (nemrég (?) beszéltem (is) vele - van PC-je - de hát..... valahogy nem kívánt "csatlakozni" - amit (valahogy ) meg is értek! ) - ennyit tán' első kézből....

Végül : (polihisztorok kora ?) .... kell-e tudni mindazt (?) ami az "Évezredek öröksége" 2007. /5.  "játék" kérdései között szerepel ?- ( Pécsi Hírek - március 22.) -  ..... igaz, a cikk mellett szívesen olvastam a (volt) pécsi vízlépcsőről! ( -melyet még láttam működni...) - bár nem tudtam hogy a neve ( polgáriasan...) : KASZKÁD....   

Kellene írnom még (?) : ma GÁBOR nap van ! - minden Gábor keresztnevű ismerősömet töltsön el / lepjen el a névnapi jó érzések tömkelege ! ( - nem semmi! - ez is eléggé magyartalanra sikeredett...)

******************************* ( folyt lesz-e ?- hát.... nem tudom .. ******

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4350322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása