Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

* * * GRANDIÓZUS [?] ... * * *

2008.01.04. 05:05 @X

(péntek) :   - [ legalább itt (= blogban) ugráljon a béka ! - Ha már a helyén én még mozdulni nem láttam! (?) -  >>> http://vadaspark.borsodweb.hu/  << katt' ide!  ]   Bocs' ! =  [ grandiózus =  1.)nagyszabású , nagyarányú , méreteivel lenyűgöző, 2.) nagyszerű, csodálatos ] - ezt a gondolatot (szót ?) pedig az alábbi hír (cikk) váltotta ki belőlem ! =  " Filmstúdió épül a szénosztályozónál" !  =  >>  http://bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=112149   <<  ( Időm rövidsége miatt, -ill. a közismert (mindenben) kétkedésem (?) miatt, hosszasan nem kommentálnám! ) - Szerintem vagy 2-3 éve (?) nem jártam "volt munkahelyünkön" - ( talán a 30 év elég volt ?- kb. 220 munkanap/év esetében  "csak"  kb.6000 - vagy 6600 nap ? ) - Itt jegyzem meg : aki kérné - mert anno nem kapta meg - elküldhetem a lepusztult / lepusztított területről készített (foto) sorozatot.  Mivel a (volt) Villamos Üzem épületei (?) is említve vannak,- jó kérdés, hogy "velük" mi lesz ?  >>>     ( Mivel bíróságra nem akarnék járni... csak "óvatosan" írom, - szívből kívánom "városunknak" , hogy ne má' majd úgy járjanak, mint mi ! = K. Árpi bácsival! - aki (anno) "grandiózus tervekkel" érkezett munkahelyünkre ! ( = azt gondolta (?) - "fél Európát" ő látja el autó generátorral ... jó kérdés, mi lett a sorsuk azoknak ?- és egyáltalán kifizette-e valaha is a "cehhet" ? ) -  Szerintem - a klasszikus mondás szerint : Úgy átb***ott minket, mint sz**t a kerítésen ! - vagy csak én érzem így ?- mivel kb. az lehetett az egyik legnagyobb olyan munka, amiből pénzt (prémiumot) soha nem láttam ! - [ A másik :  az (ipari) röntgenezésért járó (jelentős) kedvezményeim elvonása! - ( Valami hasonló (?) - mint amikért most a paksiak akarnának "sztrájkolni? - na, fátylat rá ! ) - ]  - ( +30 % veszélyességi pótlék / pótszabadság / 5 év után 1 év korkedvezmény - stb. "Legyen boldog" az , aki mindezt (anno) "elvette tőlem" ! - ) (...) - [ Ketten már "odaát vannak" ... minek bolygassam - egy fő még éli világát...] -  Na, de "eltértem a tárgytól" ....  ( bár "jó téma",- mert épp' filmekről terveztem volna írni ?-  jobb nem lévén ? ...)  -  Tegnap (csütörtök) totálisan (!) átadtam magam a tv.nézésnek...  ( - bár utólag nem szívesen említem, ha más nem látta ) - a délelőtti órákban (ismétlés - atv-n ) a SVEJK I.és II. -  ill. "elkaptam" egy filmet  Wittgenistein - ről !  ( Wikipediában bizonyára részletesen megtalálható , ki volt ő ) - igaz, közben lemaradtam a "Záróra" ismétlésről,- de azt (utólag) a neten még megnézhetem. [ Egyiptomról =  http://www.hirado.hu/videotar/?id=15385   ]  - Ki ne feledjem - mindezek közben / mellett - láttam egy műsort a (2006 - 2007- ben készült ) - menekültekről -  akik 8-10- 13 éve (?) - ha nem több, "tengődnek" (kilátástalanul) pl. a bicskei / debreceni  stb. "menekült-táborokban" ! - ( a szülők még csak "hagyján",- de a gyerekek sorsa igen kilátástalannak érződött ! - csecsen/afgán/szerb/albán gyerekek - (?) - lassan már felnőttek lettek ! - ennyi év alatt. stb.) [ - lehetne erről is hosszasan "elmélkedni" ,- de hát miről nem ? - ] -  ...  most, - tólag írva - (minek örültem tegnap ? ... jó kérdés ! ) - kellett volna ?-  kb. 14 órakor (vettem észre) - megérkezett két bazi nagy jármű a házunk elé ! - (teherautó + tolólapos markoló - fotót tán' sikerült készítenem...) - betemették a "gödröt" - OK ! - (szerintem) a járdánkat ( + főleg a szomszédomét...) még jobban megrepesztette a gép! -  Ne legyek demagóg (?) meg polihisztor sem ! - a gödör tömedékelését ( ledöngölést) eléggé felületesnek éreztem (?) - és jó kérdés, mi lesz még ?- ha a sok (csatorna) víz oda (továbbra is ) befolyik ?-  vagy reménykedjünk egy jó száraz évben ! ( Állítólag "minden idők" legmelegebb éve volt a tavalyi ?- hallottam valamelyik tv.híradóban...) - Na, OK ! (valahogy majd csak lesz ! ) (...)  vagy  "ki nem sz**ja le ! " - ne má' elkezdjek "mindenen problémázni!" -  ( Wittgeinstein egyik gondolata volt (?) - miért van [mindig] a "valami" és [helyette ] nem a "semmi" ?- vagy csak így értettem (?) - feliratos (angol) film volt - (címét- se semmit nem tudok róla ) - [ -és állítólag "filozófiai kérdések" nincsenek ! (?) - mondta ő - stb. ] ...   Talán mára ennyi elég is lesz ! -  mert még a (mai) blogom is "grandiózus" lesz.... a végén. (?)  

.... (szokott) ajánlataimat nem elfelejteni !   http://nol.hu   (benne a "kertész rovat "! )  = http://nol.hu/cikk/476601/   - (mást) egyebeket meg ki-ki alapon nézzetek meg !  (Francba : - pécsi hír ! =   http://bama.hu/index.php?apps=cikkccikk=112467   - (busz) bérlet és jegy ! ) -    )  -   Ismétlés :  nekem a péntek (is) "zűrös nap" ! - ( - gondolom "volt barátnőm" az esti órákban felkeres... - ) - az "Eldorádó nyomait" (...) valahogy rendeznem kell(ene)...  mert ez a pár nap ( 3-4) valahogy még nekem is "meglepőre" sikeredett ? - (...) - ( Ha "tudathasadásos" (?) lennék - megkérdezném, ki csinálta mindezt ?- ami itt kialakult körülöttem... jaj.jaj...) -  Így aztán =  induljon a banzáj ! (...)   [ Jut eszembe (...) -   http://www.1-click.jp/   <<  hanggal!! -  (?) - bár mintha nem úgy működne, mint régebben ?-  ]  - szóval :  OHAJO ! ( vagy ohajo gozaimaszu ?  ... )  ( pl.  : http://japanpelcek.freeblog.hu/   ) -   ( számítógép = konpyuuta... ) ] - ( mellesleg : kb. -3 vagy -4 C°) -

**************************  Derűs napot ! - meg JSZ !-t ***************

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr82280130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.04. 05:45:50

(Nem tudom, ki emlékszik arra a "Nem látok én itt semmit Babi néni" videora ?) Valami hasonlót találtam itt : (nem a majom hangja hallható :-) )
www.miskolczoo.hu/index.php
Bal oldalon : videok/hangok-ra kattints - majd a
"Kézből nevelt huszármajom video2" - re
(jaj,nekem - nők...)

@m 2008.01.04. 07:27:37

Na!Na!Nahát!

SZB38 2008.01.04. 07:55:17

www.miskolczoo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=48

Na ja, a nők már csak ilyenek...:-) A majom viszont irtó aranyos, ahogy az első részben oá-zik !

@X 2008.01.04. 07:55:37

Jaj de nagyon aktív ma valaki... (@m) - szerintem te nem is akarsz igazán nekiindulni otthonról...
Hallva a 100 USD (hordónkénti) oljárról - itt van egy hír (arról) a 100 USD-os számítógépről. ( "harmadik világnak ?) -
hup.hu/node/25452 - Lehet, hogy rossz ?- mert a saját írásomat nem tudtam "felismerni"....

@X 2008.01.04. 08:04:57

(Demagóg ?) ... Jó kérdés, ez kell-e (annak) a "földrésznek" ? (stb.)
www.flick.com/photos/pete/sets/72157601479677279/ (remélem)
[- olvastam a "sexoldalak" (...) letiltásán (is) törik fejüket... - ] - ( ...pár ismerősöm lenne is ott bajban...)
Kis képek nagyíthatók és "kiemelhetők"....

@X 2008.01.04. 08:07:31

... sejtettem, ez már nem jött össze ! - Viszont ( ügyesen kattintgatva...) megtalálható a sok kis képp a hup.hu/node/25452 - ben ....

SZB38 2008.01.04. 08:07:48

2. A rohadt békát nem sikerült még elcsípnem, lehet, nincs is...
3.Ezek szerint én sikeresnek mondhatom magam, mert a Rákóczi úti jegypénztárban 1 előttem álló kivárásával tudtam bérletet venni /igen, vettem bérletet, mert kocsival nem lehet közlekedni !/
4.a japán nyelvtanuláson gondolkodom... :-)

@X 2008.01.04. 09:34:02

OK ! ( Gondolom az a "Gépipari" mellett van ? ) - mert szerintem oda nem nagyon jár az (utazó)közönség. Gondolom én.
Igaz az is, a békát néha (napközben) nehéz észrevenni... Magam sem néztem még ma ( hajnalban sötétben volt ) -

SZB38 2008.01.04. 11:36:50

Siker ! Megvan a brekusz ! Komoly kételyeim voltak a téren, hogy van-e béka valójában ? VAN !

@m 2008.01.04. 16:58:39

Csak tudnám ezt a béka ügyet!Valóban IGAZI békára leltél?Az biztos,hogy jó dolog!

SZB38 2008.01.04. 20:31:52

Figyelj @m :
kattints az alábbi címre:
vadaspark.borsodweb.hu/ és ha szerencséd van, akkor láthatod. /=a békát/ Most is ott csücsül, nem is értem, hogy akkor most mi van, már rég aludnia kéne ! :-)

@m 2008.01.04. 20:39:27

Nézem,nézem,még emlékszem olyan képre ahol valóban a jobb felső sarokban csücsült.Most nem látom,de talán holnap.A másnap mindíg reménykeltő!!

@X 2008.01.05. 05:23:54

Mondtam : (írtam) este 18 óra után még nehezebb meglátni ! (és hajnalban/reggel) is - bár én ma ( szombat) is már láttam... ( Nem ártana neki egy társ..) -tán'...
süti beállítások módosítása