Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

* * * Kellően tudom utálni... ( nem szeretem) * * *

2007.12.29. 05:05 @X

(szombat) :  [ a dolgok meggyorsítása érdekében ma itt 3 fotó látható,-tekerj lejjebb!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Érdekesség" : mindhárom képen "sántít" valami,-  1.) Azonos módon ültetett Luca-napi búzám különbözősége ! (= melyiket tekintsem 2008-ra mérvadónak?) 2.) Az idei karácsonyfánk ! (2007.) (= részlet, mert a teteje (csúcsa) lemaradt a képről.) 3.) Az általam kb. 25 cm.-nek saccolt hóréteg. (= a képet nem tudom "elfordítani"! ) ... már akár ennyi is elég lenne ahhoz, hogy elégedetlen legyek,-de a cím kiötlésekor nem erre gondoltam. Kellően tudom utálni az ilyesmiket :  ha valami nem akkor és nem úgy van, ahogy az szokott lenni ! [= ahogy azt én megszoktam! ] A mai (szombati)  http://nol.hu   - ban nincs Hétvége melléklet !- állítólag majd (megint) a hétfői (dec.31-i) számban lesz ! [ - mehetek érte az újságoshoz ! ] - (Szerencsére ezt és még egyebeket, még tegnap (pénteken) tudtam meg.) Nem különösebben (kevésbé) szeretem : az év végi összesítéseket /"visszatekintéseket" / statisztikákat,- mert valamennyit szubjektívnek érzem. (?) [ egyoldalú,elfogult,nem tárgyilagos ] - Felbőszített : (?) a Mozaik rovatban olvasott : http://nol.hu/cikk/476087/   ( Jut eszembe: az ilyesmit sem szeretem : [- amikor külön megmagyarázza az illető...  http://nol.hu/cikk/476055/   - a cikk alján Sz.Katalain "levele"... ] Végezetül : az ÚDN cikke szerint Woody Allen még nem járt Magyarországon (!) (Sic!) .... a nol.hu  szerint meg még forgatott is ,- (= az utóbbi az igaz !) - ilyenkor "csorbul" az újság szavahihetőségébe vetett hitem. (ÚDN) -  ... Természetesen volt még mindkét lapban olyan téma, amiről itt és most hosszasan "duzzoghatnék!" - ( - teljesen feleslegesnek érzem ma már.-) Na, a téma befejezve !  [- az 1000 ember között végzett "reprezentativ" felmérésben meg nem nagyon hiszek! - ... bár igazam lenne, hogy tán' ennyire csak-csak nem ennyire "rossz a helyzet" ? - ] - ( Jaj nekem! Csak egyetlen példa ! - hogy a színészek között A.Robi lenne a "listavezető" ?- kinek a (egyes) napi esemény ismerete = 0 -[- vagy tán' azt a szerepet osztották volna rá a "Heti Hetesben" ?- ]  No comment !  ( Ha valaki kérdezné, hogy én pl. kit hiányoltam ?- esetleg : a Záróra c. műsor vezetőjét - a tv-sek között :  Veiszer Alindát !   ) - és lett volna más "ötletem" is - de tán' ezt is hagyjuk !  Bár tegnap (péntek) egyetlen tv.híradót sem láttam ( - valahogy úgy alakultak a dolgaim-) ez a hír  azért kissé meglepett (?) :  http://www.hirado.hu/cikk.php?id=251142   -  és erről sem többet. 

... A december 25-i Pécs-Pécsvárad-Pécs utamat nem számítva (autóval) - az elmúlt napokban sem hagytam el lakókörzetünket. ( Ma délután lesz egy "jelenésünk" a belvárosban.) - Így aztán az útviszonyokról semmilyen tudomásom nincs, elképzelésem annál inkább! Ha lehet hinni ennek :  http://bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=111427   (- kellően megmagyarázták az illetékesek... pl. meddig vagyok köteles a ház előtt a járdát lapátolnom ?-- stb.) - Mindenki "okulására" e két utóbbi cikket "benyomattam" az iWiW Üzenőfalra is ! -  

...  Ennyit mára ! Remélve, hogy (esetleg) holnap valamivel jobb híreim lesznek ? - Ki ne feledjem: a virsli (és pezsgő) vásárlásánál legyetek "elővigyázatosak" !  ( Bár magam sosem "főztem" a virslit,- csak "melegítettem" (?) - [- okát ennek nem közölték- ] - nem ártana pontosítani... ) - 

Kissé belenézve a mai (szombat) újságomba :   (nyugdíjasoknak és szülőknek)  http://nol.hu/cikk/476134/   ( az alapcikk:  http://nol.hu/cikk/476124  ) -  tanulságos (?) az 1/2 Ft-os beváltása körüli herce-hurca ... http://nol.hu/cikk/476154/   (150=0 )   ... és bár az említett műsorokat nem láttam (el tudom képzelni...) -  >>>>  katt' rá ! >>>>> http://nol.hu/cikk/476141/    ....  ( a nolblogok között is van "jó" ?-  Diurnus (főleg a vége körül ..) - stb. >>>..................  http://www.nolblog.hu/ 

Utólag : a 2 pingvines képnél lévö kommenteknél van egy vicc a "madarakról" ! ( Bocs' de csak ma vettem észre ! Kösz' @t ! )    

******************** Pusz' minden olvasómnak! és JSZ !-t *****************  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr15277297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.12.29. 05:35:51

Lelkiismeretem békés(?) /nyugodt ? Én ezeket NEM néztem, nem láttam.
nol.hu/cikk/476159/ Ehhez is No comment!
Gondolom, a táblázatra kattintva nagyítható...

@X 2007.12.29. 05:41:52

Bocsánat! Csak a nagyítás után vettem észre. OK! 1.táblázatban: a TÉNYEK-et néztem
2.táblázatban : a PÓKERARC (döntőjét) és a TÉNYEK-et néztem. ( Máshoz valóban nem tudnék hozzászólni... bár... Kiscsillag ??? - és ezt-azt azért összeolvastam róluk...)

@X 2007.12.29. 09:04:21

(Mivel sokat szidom a tv. műsorokat ?)
OK ! Akkor "tekerjed fel a hangerőt" (volume) és itt az ajánlatom :
videa.hu/main.php?page=play&v=NKiRiHxdKl57aKJv (remélem) - vagy nézd meg az iWiW Üzenőfalon...

@X 2007.12.29. 09:08:26

Juszt se moderálom ki!
Akkor itt egy másik változata ! ( Kösz' @SZB38 ! )
videa.hu/play.php?v=NKiRiHxdkl57aKJv
süti beállítások módosítása