Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

.... Csak semmi izgalom! " >>>> még élek....

2007.04.05. 06:03 @X

2007.április 05. (csütörtök) :    ( - mással "múlattam" az időmet...  meg tán' történt egyáltalán valami is  ? (...) - ( vagy lehet ezt a sok sz**ságot még fokozni ?- ) ...

Amíg hazaérek tán' nézzétek meg : http://www.smsbandi.hu    ( bár lehet, hogy még alszik...)

****************** folyt.köv. ? ***************************

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5654799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2007.04.05. 20:44:49

Hol a frászba találsz Te ekkora marhaságokat ??? :-))
Az a 06-80-880-880 se volt kutya... Elég ideges lettem tőle... :-)) nanemá, hogy "ennyire" hülyék legyünk mi is, mert akkor inkább jöjjön most a kaszás...

@X 2007.04.06. 05:35:27

[1.] ... nem először mondom! ( én sz**ok a "netre" !... is !...) - én nem keresek és nem találok ilyesmiket. Bizonyára úgy mint te (?) - vagy valamivel "másabban" (?) - kapok ezt- azt - sok mindent. Na, - ( nem magamat dicsérve ) dafke szoktam továbbítgatni a jó nagy baromságokat is ! - tán' ezzel "rávilágítva" arra , hogy ki-mire használja a netet ?- ( bár ez sem biztos, hogy így van ) - de .... az "ördög / a gonosz nem alszik!" -
( ehhez még : ..... " A stílus maga az ember!" - vagy valami ilyesmi. Na, de ..... "Az ember tollatlan állat!" ?- és így tovább....
Brekeke....

@X 2007.04.06. 05:42:52

[2.] .... jut még "eszembe" (- kis túlzással -) állítólag senki nem néz "valóságshow-t" ( Győzikét és ilyesmiket- stb.) - és valahogy a nézettségi mutatók szerint (ezek) legtöbbször az első 10 legnézetteb műsorok között vannak!
Emlékeztető : én megnéztem! - (sosem tagadtam!) - mert "érdekelt" a "pszichológiai ?- vonatkozása" -( - mert hát, "tanultam" olyasmit is ...) -
Mottó: " Kifogytam minden mondanivalómból. Kénytelen voltam megmondani az igazat! ( mellesleg : Karinthy Frigyes ) -

@X 2007.04.06. 05:48:28

[3.] Ne feledjem ! a hétvégén Mindentudás Egyetem"! - ..... téma : beírtam valahova.... a "netről van szó" éppen. Pénteken és szombaton AM 14.05. - MTV2 - a híres zarándokútról lesz 2 részes film - na, ezek is bizonyára a neten vannak ?- nem messze pl. a www.smsbandi.hu - tól ? :-) :-)
( - most már csak a magyar (kis) orrszarvúról kellene valami zenés (?) baromságot megtalálnom ...(?) -
süti beállítások módosítása