Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

" Az ellenség keze betette a lábát" ! .....

2007.03.30. 05:55 @X

2007.március 30.(péntek) :  .... a mai címet értse ki-ki, ahogy akarja ! (pl. a tegnapi (csütörtök) nol.hu-ban majd minden cikkben csak arról esett nagyba szó....(sic!) hogy majd április 01-től mi mindenért kell fizetni ,vagy változik meg sok minden -és ilyesmik. Szót se róla! - ( bár nem voltam katonatiszt! - csak őrmester...) - majd fizetek! (...telik a nyugdíjból...) - szóval : a mai címről!  >>> 2-3 napja "előkeveredett" egy "régi jó ismerős" - kit talán még nálam is többen ismernek! Írja nekem , hogy "nyugdíjas lett" , meg hogy "mennyi a dolga" ( ismerős szöveg.... vagy 10 éve tapasztalom magamon...) - iWiW-ezni is kezdett...(hagyján) - reménykedem , hogy majd "lenyugszik" ! ha-ha-ha ! Képzeljétek , találkozót akarna szervezni! - ( ami azt illeti, én "benne lennék" - bár.... régebben abban is "csalódtam" (?) - na, nem az volt az egyetlen!) - szóval : mindenki figyelje a PC-t ! Még a végén történik valami ???? ( - csak ne úgy , ahogy a Dalai láma üzente az egyik pps.-ben...) - ..... továbbá : Persze, azért olvastam én tegnap mást is ! - pl. a "Megtapasztalni és megírni" c. cikk-ben (nol.hu) olvastam , hogy van egy www.5percangol.hu  oldal is , - akit érdekel kattintson rá ! Illteve (én) továbbra is ajánlom , hogy csináltassátok meg az "elektronikus ügyintézéseteket" ! - (sajnos) ahhoz 2X kell bemenni a Kossuth téri önkormányzati ügyfélirodába (Pécs) - de azután már hasznos dolog ! - [- egyszer időpontot kell "szerezni"- majd adott napon visszamenni intézkedni - de ezek kb. csak 20-30 perces elfoglaltságok.) - ..... gondolom , kellően "teleküröltem a világhálót" , hogy (állítólag) szombaton (03.31.) Sikondára mennék ("barátnőmmel"...) - egy rövid / egy éjszakás "kényeztető túrára" - lehet, hogy a bloggolás szünetelni fog ?-  ( na, hogy "sírnak" a szállodások! - hogy a tv. készülékekért is kell fizetniük valami újabb adót....) (lásd nol.hu) - stb. .... jut eszembe , lassan majd annyi "wellness" lesz Pécsett(!), hogy mi leszünk az "1000 wellness" városa ?-  ( -ilyen vízdíjak mellett ?-) - (lásd. dunantulinaplo.hu) - persze, én "szívből kívánom", hogy sikerüljön! - stb. - Jut eszembe : nem írtam a "tulipánfáról" sem - meg a második adag "macska távolságtartóról" sem... ( pl. az alaposan beszórt/bespriccelt helyen, "kéjesen henteregve" röhögött rajtam (?) egy dög ! - (stb.) Macskatartók! lehet nevetni itt ! - Lásd még ehhez : Nők Lapja (!) c. újságban a cikket! -  2007.február 21. 8.sz. 68.old. cím : "Egeret fogtam a trón alatt" - és valamelyik számban (ehhez hasonló cikk van) a kutyásoknak is ! - ( mellesleg a Nők Lapját (is) azért olvasom....hogy felkészült legyek az "apró, női praktikák" ellen! - csokoládéval /mézzel való bekenésről és lenyalakodásról most szót sem ... ja ! és a jég és az eper a köldökre! ) - hogy legyen már egy kis "sexuális tartalma" is a blogomnak....  Végül (mára...) mivel még "fel akarnám deríteni" =  (olvastam nol.hu-ban) :  " ... kis keresgéléssel megtalálható a neten, a 10 hajtásból(?) készülő ORIGAMI elefánt.... (?) - hát, mára ennyit ! 

[36.]   X A MECSEKI SZÉNBÁNYÁSZAT TÖRTÉNETE X :    ( "duzzogás" : mert hiába ajánlgatom én a METRO.hu -t - ha abban nem található meg az , amiket én az újságban(!) olvasok !) -pl. minden csütörtökön van Pécsről melléklet ! - abban olvastam :

"..... Megrongálták a Lelovich-kert alatti kegyeleti parkot. Darabokra törtek kereszteket és sírfeliratokat, elloptak kegyeleti tárgyakat és szétszórták a virágokat. A temetőben több száz bányászcsalád és leszármazottaik nyugszanak. A pusztítás körülmnyeit még vizsgálják a rendőrök. A temetőbe járók idegenkezűségre gyanakodnak." - ( ennyi... No comment!) - "Feladatom" - kissé "megtudakolni" azt, amit pl. a Lelovich -kertről "illik tudni". (?) .... ( bár anno épp' ott tartottunk egy "újkori" Csertetői emléktúra - (félét...) - talán @j .... "barátom" küldhetne is róla (nekem) pár fotót - és akkor a blogba raknám... Szerencse fel !  

"Jeles napok" és/vagy "érdekes" események (?) :    [ @k...  "barátom" fejéből kipattant a gondolat , jó lenne találkozót szervezni... OK! - jeles és érdekes esemény ! ] ... (állítólag) tart a "Kamera Hungária" televíziós műsorfesztivál. (Pécs) - tán' lehetnek is bajban....hogy a Nádor szállóba egyhamar nem fognak "kávézni" - (igaz én sem.... ej' de sok kocsonyát és tatárbifszteket megettem ott ! - italokról és Tonyó bácsiról majd máskor.... vagy arról , amikor K."barátom" megnyitotta ott a poroltót ! ( ... ) " mint tartalékos honvéd".... stb. ( Gondolom , erről nem írtak a Nádorról kiadott könyvben ?- amit nem vettem meg - stb.) - de azért ajánlom ! - 

.......... indulnék "kis plázámba" - ahol nagy események vannak ! ( = "megbeszélések"....) - Egészséges (kisleánynak) adott életet a tulajdonosnő! Férje elmondása szerint "megtartják" (...) - értsd : már megint egy "hölggyel" több.... de talán sebaj! - Na, erre (ma) is inni kell! -

************************** Sok csillét ! **************************

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5252560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása