Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[2.]... SOKKAL ROSSZABBRA SZÁMÍTOTTAM ! .....

2007.03.17. 05:34 @X

2007.március 17. (szombat) :  ..... ( még tegnap (péntek este) "kérdezi" tőlem "tarzerind" (?) "barátom" , hogy MINÉL ? - Ezek szerint kevésbé voltam "érthető" ?- megismétlem : azt hittem , hogy nagyobb mértékben tele lesz pakolva a PC küldeményekkel. (- szerencsére nem így történt-) - A mai napnak (szombat) pedig azért adtam ismét ugyanazt a címet : mert arra számítottam , nehezebben élem majd túl a "pécsváradi kiruccanást"! - azt pedig még "kómás állapotban" sem gondoltam volna , hogy én majd még el is megyek (gyalog!) Zengővárkonyba ! - (meg vissza...) - Hogy "családtagjaim" minderről hogy' vélekednek ?- még nem tudom. ( Majd ma reggelre kiderül) - elég sok fotót is készítettünk ( -én is ! - az autodidakta! ) - remélem , hogy párat majd sikerül "berakni" a blogba is. Addig - amíg ez megtörténne - javaslom a Goggle-ba beírni , hogy "zengovarkony" - vagy azt , hogy "pecsvarad" - és "gyengébb fotók" ott is láthatók. (- a zengővárkonyi KOCSMA! - "azimutjait"(?) majd megadom én !.... - szerencsére az is nyitva volt ! ) - (nem először közlöm : elég sok minden nem található meg a neten! ) >>> www.zengovarkony.hu   <<<<<  www.pecsvarad.hu <<<<<<  Összegezve : mivel kb. PM.18.30. órára értünk csak haza (hoztak...) - így aztán újságot nem olvastam (még) - tv.-t nem néztem - és egész "tűrhetően" elvagyok a nagy bukóságommal. Nézegetve a naptárat - ( Szt.Patrik napja van! = az írek védőszentje ! - stb. *385 -461 )- hagyján! - de "retro érzések" hatalmasodtak el rajtam , olvasva : Sándor /József napok közelednek! - (Villanygyári emlékek...) - .... ha valami "érdemleges" téma még jutna eszembe ,- talán később.

[28.] X A MECSEKI SZÉNBÁNYÁSZAT TÖRTÉNETE X  ( további terveim ,- csak nem ma !) -végtére is nekem is "megjár" a (szabad) szombat! - tervezem : "plagizálni fogok" - és a Villamos Üzem központi javítóműhelyének kialakulása, feljlesztése.... stb. stb. című anyagból kiemelek majd érdekesebbnek tűnő (?) részleteket. (31 old. + 25 oldalon fényképek!) - Addig pedig a "blogolvasók hangolódjanak rá" ! >>>>  a "régi" Sándor és József napok emlékének felidézésével! -  ( Jelenleg csak 2-3 "nevezetesebb jelenetre" emlékszem (?) - de ezekről is majd máskor.) - (.... mert azért készítettünk fotókat saját rokonságom pincéjében is.... !!!) -

Jeles napok" és/vagy egyéb "érdekességek" :  (- megint csak utólag vettem észre ! - tegnap (03./16.) - 1787.- ben e napon született Georg Simon OHM német fizikus ! - ( ... 220 éve történt volna ?) - gondolom a legtöbb "villanygyárinak" ne má',hogy én írjak bármit is Ohm-törvényeiről ! - Viszont csak-csak lenne a mai napra is "emlék" ?- (- bár erről sem tudtam szinte semmit sem...) - 1962.03.18. Károlyi Mihály hazahozott hamvainak ünnepélyes eltemetése.(!) - (Na, -ez nálam még Ohm-törvénynél  is nagyobb "homály" ! -pótolandó ! ) -

Nem felejtendő (?) : DunaTv (10.40.) M1 (13.00.) Mindentudás Egyetem (ism.) Kállai Gábor nemzetközi nagymester: " Hol végződik a sakktábla?" c. előadása   Célszerűbb : a 10.40.-es műsort nézni/hallgatni ,- mert 13.35.-kor (RTL) Ausztrál Nagydíj / Melbourne/ időmérő edzés. ( -már aki szereti az ilyesmit...-) - olvastam (?) F1 autók 1 Km= 1 L üzemanyagfogyasztás (?) - na, de legalább nem "sugároz".... (?) - mint a radar/ a lokátor / meg a telefonok átjátszója...s egyebek. )  - 

***************** (na, de indulnom kell a "kis plázámba!" - stb.)*********** 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9947442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.03.17. 07:21:48

[1.]Bányászbéka válasza : "KELOID"-nak! Köszöntelek "barátom!" Megtisztelsz! - Persze, jelenleg még nem tudom a "Kurszán Kündü" (?) szavak (?) jelentését ,- de igyekszem/ igyekszem megtudni azt is ! További jókat neked ! És őszintén és komolyan : "kissé aggódom érted!" - de remélem , még sokáig leszel blogom olvasója !
JSZ!-t neked. (is)

@X 2007.03.17. 07:26:23

[2.] A "dolgok" kedvezően alakultak ! Mert ugye : KURSZAN KÜNDÜ = 23.500 találat! - Így aztán "megint el vagyok telve magamtól"! Többet tudok ! - mint percekkel ezelőtt ! Kösz'!
JSZ!-t :-)

Keloid · http://freecom.blog.hu 2007.03.17. 08:12:43

Tovább is van, mondjam még? tarzerind - NOL-ról kitiltva, prokator - Blog.hu-n megszüntetve, KK.- detto, és még van másik(több is)!:)

@X 2007.03.18. 04:47:05

[3.] Mivel (szerintem) "demokrácia" van - [- még akkor is , ha van ki nem így gondolja - ] - miért ne folytathatnád ? - Bár blogomból tudnám törölni a hozzászólásokat - miért tenném ?
Írj sokat! Örömmel és érdeklődéssel olvasgatom . JSZ!-t
süti beállítások módosítása