Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

2007.02.08. 11:41 @X

2007.február 08. (csütörtök)

Ez az első próbálkozásom. Jut eszembe : "jeles nap"-nak is nevezhetném ! Mert 2001-ben @uzó123 -ék polgári esküvője volt. (Bp.) - ( 6 hónapja!) - ill. én kb. 6 hónapja - 2006.szeptember 08. voltam "látogatóban". ( Esős nap volt (?) - IC - és egyéb élmények.  Köztudott (?) az iWiW-et (is) kb. 3 hónap után "meguntam". Ma belekezdek ebbe a blogba , mert kb. 6 hónap után az e-mailezgetést (pps. és egyebek) is "meguntam" (?) - megutáltam. (?) Jó kérdés , a blogot meddig csinálom ?-  Nos, akkor "hajrá!"

*************************************************  (önkényuralmi jelkép?)



 

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1234824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mandarin 2007.02.10. 11:22:35

Hajrá Kedves bányászbéka!

Beteszlek a kedvenc chiliesvanilia.blogspot.com/
w.blog.hu/
blogjaim mellé.

JSZ!:-)

@X 2007.02.10. 11:28:49

Válasz "MANDARIN"-nak !
[Ne nevess ! - még csak most próbálom azt , hogyan kell egy kommentre válaszolni!]
Nagyon örültem ! - bár nem akartam volna egész délelőtt a PC előtt ülni! :-) Most pedig még kénytelen leszek megnézni az ajánlatodat is,- mert aki kimarad , az lemarad ?- :-)
További jókat! JSZ!-t -
Ja! Piros pontot írjál be valahová magadnak! :-)
" Bányászbéka"
(Ez most vajon mi ? = VISSZAPING (???) - vagy KISPÚ ?- :-)

@X 2007.02.10. 11:45:08

[2.]Ha a főzés (sem) megy nekem - de azért legalább sikerült "bedolgoznom" a chiliesvanilia.blogspot.com/w.blog.hu -ba !
Megjegyzem : sok "főzéssel kapcsolatos" műsort nézek ! - de még sosem láttam ,ki mosogat ott ?-
Bár itthon ez is az én feladatom.... de azért látom!
" Vigyázz! Kész! Sajt!"
" A virág nevetett ,- a fa sírt ! "

Tiszberger József · http://tisoreg 2007.02.10. 15:32:23

Gratulálok! Hiányozni fognak az emileid,de majd olvasgatom a blogodat,sok kitartást hozzá,azért én még küldök pps-t ok!

@X 2007.02.10. 15:48:35

[3.]Kösz' a "bejelentkezést"! - meg a jókívánságot! ("gratulációt")- valahogy én is így gondoltam! Küldjetek bármit - azért majd én is csinálok néha valamit ! :-) :-)
Javaslatom : választhattál volna valami "álnevet" magadnak! :-) Minek ennyire "őszintének" (?) és "nyíltnak lenni! (?) - Na, te sem vagy egy "igazi blogger!" :-) :-)
JSZ!-t

SZB.38. 2007.02.10. 18:22:54

Jól meggondoltad ezt ? Csak 24 óra egy nap ! :-) Nekem a leveleim megválaszolására se jut rendesen időm. Bár lehet, hogy egy blogba nem kötelező minden nap írni. Nem vagyok blog-olvasó /leszámítva a két családit/ ezért nem is tudom, milyennek kéne lenni egy "rendes" blognak. Ám valahogy a "kevesebb néha több" elvét figyelembe véve, én jobban örülnék, ha sok félmondat helyett egy egy témát részletesebben kifejtenél. Én /!/ szívesen olvasnék hosszabb szövegeket régmúlt eseményekről mert elpöttyenett utalásokból nem sokat értek. No, ezek csak javaslatok, el is lehet felejteni, ha nem értesz vele egyet.

@X 2007.02.11. 04:43:23

[4.] >>> SZB.38.-nak !
Ki is mondta (?) : " Mindent meggondoltam és megfontoltam." - ( majd lett is utána egy kis "bonyodalom".)
Kösz' az "aggódást" / a kedves "figyelmeztetést" a célszerű javaslatot - szóval mindent. Olvastam valahol (?) : " Általában azt nem csináljuk meg, [v.ö. = nincs rá idő] - amit úgy igazából / valójában nem is akarunk megcsinálni !- ennek ellenére gondolataiddal egyetértek. Plagizálás lenne, ha írnám(?)" mi X évesek , fél szavakból is megértjük egymást!" (?)- [ vagy félreértjük ] - "Kedvenc mondásom" : Olvassatok sokat! - mert én arra (is) gondoltam , ha részletesebben / pontosabban meg szeretnél tudni bármit is , akkor "járj utána" - illetve az "elpöttyentett utalások" hátha "gondolatébresztőnek" vannak / lettek szánva !(?) - hátha elegendőek ?
...... nézve a jeligédet (SZB.38.)- az csak nem "utalás" arra , hogy pl. Székely Bertalan freskói(?)-láthatók pl. a Pécsi Dómban ? :-) :-) - (Sajnos, ezt sem tudom pontosan , freskó-e vagy secco ?- pontosítani kellene - ( a különbség a festési technikából adódódna ) -
Na, így valahogy. Azaz valahogy majd lesz. :-)
[ Jut még eszembe : még nem is "blogoltam" , amikor X (eléggé alaposan) "kioktatott" (?) - hogy ne má'! - meg minden. Na, most akkor (pl.) ezt fejtsem-e ki részletesebben ? - adjam meg a címét -és majd ő elmondja , milyen egy "igazi blog ? ":-) :-) ]- nos, az enyém ilyen. ]
További jókat neked! (is) - és csak így tovább! :-) :-)- ( még mindig nem tudom , mi lehet az a VISSZAPING ! :-) - Na ne má' elkezdeni "kombinálni" a kommentemen! :-) :-)

SZB.38. 2007.02.11. 09:42:37

Oké. Végül is kinek a pap, kinek a papné, és csináljak én is egy blogot, ha másfélét akarok :-)
Egyébként meg......hát nagy szégyen lett volna, ha a jeligémből /no meg a stílusomból/ nem ismertél volna fel...Az emilcímemet Te sem látod ? /mert az egy más kérdés, hogy nem jelenik meg a blogban./

tisoreg · http://tisoreg 2007.02.11. 11:13:51

Jó volt olvasni kicsit a régi villanygyáriakrol! Az biztos ,hogy nem semmi gárda volt!Sok,és sok fajta bölcs jött ott össze,N.Józsibácsi,Cs.Janibá,K.Jani, Eszembe jutott néhány János,és István napi müszak,vagy F Jani bevásárolos ládája,amibe legalább 10db kifli kellett,hogy lefedje a 20 üveg sört!Mosolygos lett a napom,köszi. Minden jot neked és sok kitartást. Megfogattam a tanácsod!

SZB38 2007.02.11. 17:35:38

A "blogajánló"-ba ki teszi bele a blogcímeket ? Remélem nem Te ?

@X 2007.02.12. 04:52:40

[4.] >>>>>> TISÖREG-nek a válasz!
Kösz' - majdnem teljesen igazad van ! De meg kell jegyeznem , hogy tán' a Béla - György napoknak is volt egy kis feelingje ?- ( április 23-24 ) :-) Sajnos képtelen vagyok felidézni , hogy te "hányba" (= mennyibe)jöttél oda dolgozni ?- Így aztán nem tudom , akkor még délutánonként próbált-e a "zenekar" ?- (- mert szerintem 1967-ben !-(40 éve)még voltak "próbák" is a fürdőépület fdsz.-en.) - Sz.Péter volt a dobos (?) -és mintha K.Csaba (?) gitározott volna ?- mi meg voltunk a " kemény mag" (?)- Sajnos, engem (többünket)1968.októberében "elszólított a Haza" -2 évre kivontak a forgalomból. Így aztán az azt követő több / nagy eseményről csak később (hallomásból) szereztem tudomást. [ I.József ("Zsupszi") - "robbantó mester" (MEO) megnyitotta a poroltót (?)az étteremben ?-] ... na, és így tovább! ( Talán majd legközelebb , a többi eseményről is! ) Most nem jut eszembe , ki modhatta : "Álmodozás, az élet megrontója!" - na, persze, azért mosolyogni azt szabad !

@X 2007.02.12. 05:02:20

[5.]>>>>> SZB 38 - nak a válasz!
Mint "autodidakta" - nem értem kérdésedet ! Mi az a "blogajánló" ?- Bár lehet , hogy arra gondolsz, ami a jobb oldalon van ?- ( magam is észrevettem , hogy ott mindenféle baromságok vannak! -( sajnos ez ügyben a blogom "műszaki készítőjét" @LuTo-t még nem tudtam elérni , hogy hogyan lehet(ne) azt a sok állatságot onnan eltüntetni. Ajánlatom (addig) - nem kényszerít senki arra , hogy olyasmit olvass /nézz meg , amit nem akarnál! :-) :-)
Na, de azért kösz' a figyelmeztetést! - legalább így most majd én is megnézem! :-) :-)
Addig is ajánlom még : (én) www.startlap.hu >> a reklámok szerint ott vannak a legjobb weboldalak egy helyen! ( állítólag)- bár én még azt sem néztem meg.

tisoreg 2007.02.12. 16:20:24

Hali! Én bizony sokkal késöbb kerültem a vill.üzembe.Pontossan 1976 07 30. A V.Ferivel együtt kezdtünk a lemezlakatos mühelyben,és nem is voltam sokáig,mindössze 2.5 évig. Mivel én nem akartam a seregbe tölteni a drága idömet/ott elég gyenge orabérek voltak az idő tájt/Zobák Fa részleghez szegödtem,és ki is tartottam ott 96-ig.Azt nyugdij,és uj világ. Azért az a kezdő 2.5 év elég mély nyomokat hagyott bennem és még sokáig vissza visszajártam a mühelybe. Az én idömbe már csak a LPali,és a P Pisti,/Suki/ meg ha jol emlékszem még a Csurman is pengetett kicsit.Énekelni viszont többen is probáltunk!Alapjában vidáman telnek a napjaim,nem is álmodozom ,de ami jó volt az az is marad!

@X 2007.02.12. 17:02:37

[6.]>>>>> Válasz TISÖREG-nek !
Én marha! - végignéztem/hallgattam az évértékelő beszédet meg egyebeket! fOrszággyűlés tavaszi időszak] - ( tán' nem kellett volna ?- vagy bár "blogoltam" volna ?- ) Így most kevésbé vagyok "jó hangulatban" - bár kommented csak-csak beindította nálam a "javulást!" - Na, elkedvetleníteni nem akarnék senkit sem ,- de az újabb személyek (akiket írtál) - már "odaát" zenélnek (?) - ha van a túlvilágon valamilyen zene vagy zenekar ?- ( nem tévesztendő össze a szférák zenéjével! ) - Na, folyt.talán holnap ?-

Lutonic · http://uzmark.blogspot.com 2007.02.13. 00:22:48

hallo
nem szeretnéd inkább külön írni a napokat? így most egyben van az egész.

Lutonic · http://uzmark.blogspot.com 2007.02.13. 00:40:49

én szedtem ki a jobb oldalról a dolgokat, mert írtad, hogy nem tetszik. ha kell valami írj emailt. ha nem tetszik visszarakhatom.

webisztan.blog.hu/2007/02/07/a_blogger_kiegese

webisztan.blog.hu/2007/02/10/a_magyar_bloggerek_es_a_kommentelok

akármi 2007.02.13. 15:48:07

Próbálkozom
süti beállítások módosítása