Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

PÉCS LEXIKON >>>

2008.01.28. 05:55 @X

 (hétfő) :   

[ - szokás szerint tekerj lejjebb! - ]

V

 

V

 

V

 

V

 

V

 

V

 

V

 

V

 

V

...  nem minősíteném, hogy az elmúlt két napban [ hétvége ] milyen "üzeneteket" (pps.és egyebek) kaptam én ! - [ tisztelet a kivételnek! ] - "lefárasztásul" (természetesen) jó párat továbbítottam. OK ! No comment ! - ( - jut eszembe, hogy az idő alatt, ki-ki - mennyivel értelmesebb dolgokra is fordíthatta volna azt a kevés (?) szabadidejét...-)  Már vagy 10 napja ( jan.18.) olvastam első alkalommal a nagy tervet ! - kb. 2010-re megpróbálnának egy 10- 12.000 szócikket tartalmazó városlexikont összeállítani ! Itt olvashatsz erről ! (én ezeket találtam eddig ) >>>  http://www.pecsinapilap.hu/?id=28754  és a nekem nehezen működő  >>>  www.pecsiujsag.hu/printing.php?aid=2052   Így aztán (tegnap) többször késztetést éreztem arra, hogy leírjak egy-egy "címszót" (?) - vagy pl. Pécs városi "érdekes vonatkozást." -  ( Mivel ma reggel elég kevés időm van, - nem részletezném ezt jobban itt és most!) - "Vívódom" (magamban) - vegyek-e részt a Pécs Lexikon "összeállításában" ?-  ( = hülye pps.-ek küldözgetése helyett mennyivel értelmesebb dolog lenne.) Na, - majd még gondolkodom ezen ! - megjegyzem : "ügyes kattintgatással" - ( bár igen időigényes!) - igen sok Pécs Lexikon - ba illő adat a neten megtalálható. A "baj" csak az, hogy igen nehéz ezeket megtalálni ! - való igaz, nem lenne rossz = (jó lenne) ha mindez egy helyen olvasható lenne. (lesz) Összefoglalva : én "csábítanék" mindenkit arra, hogy vegyen részt ebben a "játékban!" -  Ha nem lenne kedved/időd oda kattintani, írom, hogy  február elejétől (?) fog működni a www.pecslexikon.hu  oldal - és ott örömmel (?) várják a javaslatokat. ( lakosságtól)  

.... Szombaton említettem, hogy aki nem látta volna, nézze meg A zongorista c. filmet ! Ehhez csak annyit, - alaposan "felizgatott", hogy ( a könyvet ugyan olvastam anno ) - de elfelejtettem íróját ! - ezt pótlom azzal, hogy a könyvről és a filmről itt olvashatsz, (ha nem ismerted volna)  : http://hu.wikipedia.org/wiki/A_zongorista   (remélem) - vagy elegendő a Googlebe írni, hogy : A zongorista.  ( Wladislaw SZPILMAN ) KÖNYVEKRŐL ! =  nem említettem, hogy a (szombat) Hétvége mellékletben  www.nol.hu   miket olvastam ( a most megjelent könyvekről) - 2-3...n db.  könyvet szívesen ajánlanék én bárki figyelmébe, de jelenleg még keresgélem a neten! - addig csak azt tudom javasolni, a www.lira.hu  - ban ügyesen kattintgatva - ezek a cikkek "érdekesek" (címek) :   "Romlott füge és cseresznye ára " - (Csiffári Gabriella: Talán eltűnök hirtelen c. könyve) - Magyar politikusok,művészek,tudósok búcsúszavai.  ( Itt jut eszembe, hogy a magát "nem jól érző" Grosics Gyulát miért kell telefonon hívogatni (tv.) - azt egyszerűen képtelen vagyok megérteni ! ( -persze, "értem") - [ Időm rövidsége miatt (?) most erről sem többet ! ] - 

.... A hétfőm (álltalában) "zűrös",- így aztán ma nem túl sok "újdonsággal" tudtam "szolgálni". Gondolom - tőlem függetlenül - mindenkinek van "szokása" ! - így aztán csinálja azt ! Kaptam egy ( nekem tetsző) ajánlást : aki nem ismerné, itt megnézheti. >>>  http://www.hik.hu/tankonyvtar/site/books/b150/ch02.html    (remélem, jól írtam...) -

.... ( Persze, majd a "békáról" se feledkezzetek el ! (megnézni)  www.vadaspark.borsodweb.hu   - és továbbra se higgyetek el minden hülyeséget! (...)  

 

*********************** ( mára ennyit ! -és főleg : JSZ !-t ) *************

.... 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr44310150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2008.01.28. 11:20:54

Nekem nagy kedvem lenne ebbe a lexikonba "bedolgozni" - beszéljünk majd róla !
A szobrok ma este kerülnek csak fel a lapra, jelentősen fog javulni a szoborszám ! :-)
Még olyant is találtam, amiről fogalmam se volt: a Lenau ház kertjében...
Amúgy a Kossuth teret tényleg elkezdték szétdúlni, nem én voltam az egyetlen fotós tegnap, aki a szobrot eredeti helyén meg akarta utoljára még örökíteni !

@X 2008.01.28. 12:59:22

( Az "Élet" már csak ilyen.... nekem az újabb csőtörést + utca feltúrást volt késztetésem lefotózni... Hajnalka - Ürögi fasor toroklat! ) - [ eléggé morcosak voltak tőle a dolgozók... ] - Bocs' : "Mea culpa?" - jártam már a Lenau ház kertje (?) mellett = fizikot(h)erápia.... de = piros pont ! - délutáni ébredésem után (tervezem) a "szörfözést" a "világhálón".... ) - Többit (tán') majd akkor... = Lexikon...
************************************************

@m 2008.01.28. 17:12:51

Kicsit megkésve,de eszembe jutott egy korábbi kérdés.
A szegedi dóm ingapróbái.Akkor még kezdő kereső voltam.www.inga.szeged.hu
Csuda izgalmas,érdekes.

@X 2008.01.28. 17:57:33

Komolyan mondom (!) = dícséretes ! Íme a bizonyíték, hogy mi mindent meg lehet találni a neten. (egy kis kutakodással) - ( Ha fejem /szemem nem fájna ennyire alaposabban átnézném ,- ígérem = holnap. (kedden) - Nyugodalmas jókat! (éjszakát)...
***********************************************

@X 2008.01.28. 17:59:16

Kis pontosítás : a Föld forgását lehet ily' módon szemléltetni ! - ill. elhitetni azokkal, akik (esetleg) nem hinnék! (Remélem, ez is le van írva az anyagban.)
*********************************************

@X 2008.01.29. 13:29:11

Hozzászólásokat "lezártam" !
Inkább írjon az (aki akar) a következő napok kommenjeibe... Kösz' Brekeke... meg JSZ!-t
**********************************************
süti beállítások módosítása