Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

Mindenféle (jeles) napok... [ Asura ! ] (?) ...

2008.01.20. 05:05 @X

2008.január 20. (vasárnap) : [ - bár pár nappal ezelőtt javasoltam, hogy a  http://szoboszlokepeskonyve.hu/honapok/1.php oldalon eléggé jól (?) összefoglalta valaki mindazt, ami az elkövetkezendőkben (januárban) várható, - csak-csak nehezen kezdem a mai "bloggolást" !  Gondoltam, tán' mára (20-a) is akad valami, ... ( mondjuk Fábián/Sebestyén nap ...) - [ - ismerjem be: fogalmam nem volt, miért van "tele" a Sebestyén szobor nyilakkal! (?) - pl. Pécsett a Havihegyi templomban - stb. ] - Továbbá: "mást sem hallani" (tv.) = a Kultúra napja  (január 22.) - ( - mintha a Himnuszról (1823) - + Kölcseyről (szerintem) már tavaly ilyenkor írtam épp' eleget ? - ) - Eseteleg egy "apró érdekeség" = Kölcsey Ferenc (1790-1838) jobb szemét ( vagy fél szemét ?)  - nem himlő következtében "veszítette el !"  ...állítólag tarva attól, hogy himlős lesz (?) - kályha vagy tűz (?) közelébe ültették/fektették (?) -és egy kipattanó szikra (?) -vagy a nagy meleg (?) miatt történt, ami történt. (gyerekkorában) - [ mondanom sem kell, nincs időm pl. a Googleban ez után (sem) kutakodni,- igaz-e ? ] - ( - persze, ezt is egy vetélkedőben hallottam...  kereskedelmi csatornán... - a jó ég tudja, higgyem-e vagy sem... - stb. -) Meglepett (?) - állítólag csak 12 ezer (?) db. a magyar műemlék állomány, ami most újabb 101 db. épülettel növekedett. ( Köztük a pécsi Indóház ! - (vasútállomás) - írtam már, ki volt a tervezője...(l.d. emléktábla ) [ OK! - bár írtam már... Paff Ferenc -(1868.) -  ill. tán' ha lebontanák azt a "hozzáragasztott" sarokrészt, valamivel jobban mutatna (?) -szerintem.- [- és ahogy Jézus kihajtotta a kufárokat a templomból ,- én is "kihajtanék" onnan pár "kereskedelmi egységet" ! - Régi szép idők! - a "Resti" ! - és akkor az (anno) szemben lévő "Lokomotívról" meg szót sem ! - vagy a tér közepén (?) volt virágágyás alatti nagy óvóhely ?- ( állítólag az sem "mendemonda" ? ) - ill. jelenleg ott autóbusz megállók vannak most.(?) - ( eléggé rég' cikkezgettek a pécsi óvóhelyek állapotáról...) - Itt említeném meg a 70 éves Novák Istvánt (Szeged) - http://nol.hu/kultura/cikk/478180/  -  ( és ugyebár a pécsi és szegedi Indóház tervezője is azonos. ) -   >>>>  http://ujkor.jpm.hu/index.php?menuID=45&cikkID=&sorszam=4    (!!!)  - ( már 1904-ben is sztrájkoltak...)  Bakker!

 

... Gondolom, ki-ki megkapta a Nyugdíjfolyósítótól a levelet ( 2007-es össz' nyugdíja és a januártól várható "új" nyugdíj összegéről ) - "kedvelt témám"-10 éve! - : vajon miért nem lehet egy borítékban küldeni azt  és  a 2008.évi utazási utalványt ?-  ( csak a bélyeg ára 70 Ft - egyebekről nem is szólva (boríték és egyéb) - így aztán (aki akarja) a 140 Ft-ot szorozza be a nyugdíjasok számával....  ( Esteleg ajánlott cikk :  http://nol.hu/cikk/478187/   ( Sajnos, 6 hónap miatt ki/lemaradtam a korrekcióról - ill. ki kell várnom... ) -  Ki ne feledjem : (ismerve a 2007-es összeget) - lassan lehet(ne) érdeklődni az "Üdülési csekk" kérelmének ügyében ! - nem elfeledve - mert sosem mondják ! - nyugdíjasnak csak két évente "jár" ! - ( én így tudom) -  

.... (Idegen szavak ?- újdonságok ? ) -  hogy valamelyest tudjuk, miért "rohangásznak" a siíták és mi a "bajuk" a szunnitáknak... az AZURA http://nol.hu/cikk/478177/   ( "passiójáték".... bár a tv.-ből nem egészen úgy érződött (nekem) ...    továbbá :  ( bár én a falfirkát (graffitit) neveztem már street art-nak (is) - most nevezzem : Tage- nak ? - "Vidám " kis történet :  mi is az a PemUpeA  (?)  - erről ír blogjában   http://hatodikalabardos.nolblog.hu/   -  ( bár még nem néztem) - ( a cirill betőkre emlékezőknek könnyebb lesz ez,- utólag...angolul a nyugdíjas = retired (?) - bár a cirill D nem egészen azonos az A-val...)  - és olvasom még:  STARTLAP  (oldalgyűjtő portál ?) - melyet 1,1 millióan (vagy annyiszor....) keresték fel a "látogatók" egy napon - ( ezt sem ártana megnéznem,- csak rá ne "szokjak" ! ) - arról pedig korai írnom (?) - március végén indul egy új internetes hírportál (?) - na, még az is....  

..... (Akit érdekelne a pécsi önk.képviselők külföldi útjai és egyéb anomáliák (?) [ = rendellenesség / eltérés a szabályszerűtől... ] - az keresse a szombati ÚDN-ben. (Cím : Sokkolta az eső az egyfős delegációt ...) - ... vagy ahol megtalálja a cikket.  

Sportról (...) (?) : (...) Lékó P. ugyebár épp' kikapott... viszont az FBI szerint (!) B.Fischer apja magyar ! - [ Neményi Pál fizikus ? ]  ( a ffi.kézilabdások is kikaptak ?  ) - [ jó kis történet (volt) a rosszul kimosott 2 garnitúra mez... (legalább lesz mire hivatkozni ??? ) ] - - Figyelmem (...) az Afrikai Nemzetek Kupája - felé "fordult" ! - (futball...) - mivel az jó messze van ! - itt is megjegyzem : ( bár a futball sem érdekel...) - (FTC-ügy ) - csak egyszer hallanám : vajon miért nem jutott vissza az FTC az első osztályba ?- ( lehet,hogy oda "száműzték" !-na, de vissza szabad volt az út... ) - továbbá a "síruhát" ( sáncugrók) nem szép dolog hajlakkal (?) befújni ! - Na, - ennyi tán' elég is lesz... mert mi lenne, ha engem érdekelne (is) a sport ?... 

.... hogy a mai "gondolataiam" (...) mennyire kapcsolhatók a "Kultúra napjához " ?- ki-ki döntse el ! (vérmérséklete szerint) - vagy önszorgalomból "bővítse" ! -  Kösz' a pps.-eket / e-maileket és egyebeket. (Igaz, egész nap rá sem néztem a PC-re,- ahogy ma sem tervezném,- de ez ne szegje senki kedvét ! ) - 

**********************  JSZ !-t és AU REVOIR  ! ( o rövoár ! )  **************  

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9304063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2008.01.20. 06:19:00

( A helyzet csak bonyolódik...) na, persze ! =
ujkor/jpmhu/menuID=2&cikk=ID=17&sorszam=24
és akkor szót sem : (Pfaff Ferenc a wikiben) tán'
hu.wikipedia/org/wikiPaff_Ferenc és azért ne feledjük (BÁNYÁSZAT!) műemlék lett Kővágószőlős / I.bányaüzem 0/6 akna ... (urán) - és Miskolc belvárosa is (?) - stb.
Na, nekem mára OFF!
***********************************************

@X 2008.01.20. 06:22:12

Micsoda kis apróságok miatt lett rossz ...
ujkor.jpm.hu/index.php?menuID=2&cikkID=17&sorszam=24 és

hu.wikipedia/org/wiki/Pfaff_Ferenc (reménykedjünk...)
***********************************************

SZB38 2008.01.20. 08:54:37

Ahhoz képest, hogy "nehezen kezdted" jó sokat tudtál írni. Nekem is vacak napom van, én viszont nem/ill.keveset írtam. Majd tán festek ma...vagy azt se...olvasok, vagy azt se.
Kedvem aztán semmihez....

@X 2008.01.20. 15:46:12

(Jó kérdés !- ezt "dícsértenek" vagy "kritikának" érezzem ?- :-) :-) Blogomban finoman fogalmaztam... értsd = bőség zavara... - Megjegyzem (én) egész délelőtt aludtam (majd ebéd) és aludtam tovább. Szerintem a "dolgok" nem kedv kérdése... (?) elhatározásé/ döntésé.
Festéssel vigyázz ! ( egyes esetekben rossz lett a vége ! 88/HH ) :-)

@m 2008.01.20. 17:46:05

Miért olyan rossz ez a nap?Egyrészt vasárnap!Pihi!
Másrészt:nem esik,nem fúj,járhatók az utak.
És...mindenki balszerencséjére megjavult a PC-m.
Tudok rajta írogatni!!!!!!Derű,móka,kacagás!!!!!!!!!!!
Jaj a borúlátás,hát hadd fessen az a jány!/Még nem lesz belőle "történelem"".

@X 2008.01.21. 07:42:10

( még csak most találtam meg a szemüvegemet! ) Lásd: az időpontot. (hétfő/ 07.35.órakor)
Türelem! - Bár Pécsett (vasárnap) kb. "csak" +10 vagy +11C°volt (?) - [ ne feledjük : melegrekord ! Szentgotthárd (?) +17 vagy +17,2 C° ](vasárnap)
**************************************************
süti beállítások módosítása