Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

.... " lent vagyok ,- jaj de nagyon lent vagyok ! (ma) - "

2007.03.09. 05:55 @X

2007.március 09. (péntek) :    ( Mit tagadjam ?- jó sz**ul vagyok! - testileg -és főleg lelkileg! ) - Na, de ki nem sz**ja le ! - ) - na, ennyit - mára.   Kimaradt . ma meg elfelejtettem a "jelszavamat"  (?) - és elég sokáig tartott mire "bejutottam". Ez van. Péntek - és még 9 -is -  (köztudott ?- eléggé szerencsétlen szám - stb.) Ó ! - Bergmanli ! - legalább ittam volna.... de hát még azt sem !

[ 22. ]  X A MECSEKI SZÉNBÁNYÁSZAT TÖRTÉNETE  X 

( - újabb képek a blogban - bár (szerintem) csak a 2 (?) mozdony az "újdonság". ( Már - akinek!) - 30 évig láttam - nap,mint nap! - "Utaztam"  is rajta - ami bizonyára "szabálytalanság" volt ,-  na, de mennyi minden rosszat megtettem én. (?) - ma valahogy ide sincs kedvem többet írni ! -  ( Olvasom - tegnap - DN-ben - eladó a Mecseki Bányavagyonhasznosító (?) valamilyen..... Opel tip. autója- ( árverésen ?- vagy tudom is én ) - valahogy nem szívesen "járok" én azon a "vidéken" sem. (Bár, ha ott a környéken elütne egy autó .... hát sok minden megoldódna.) - (nekem legalább is ) 

Figyelem :    @jeges "társunk" "Hozzászólt" ! ( Köszönet érte!) - a hozzászólása a mozdonyok fotói alatt vannak. Aki "lusta" ott elolvasni : írom ide !  .............................. " A mozdonyokat 1914-ben a Ganz gyártotta ,- 4. db.-ot , ebből egy a háborúban (?) Csehszlovákiában tönkrement. 3 db. a DGT-hez került és annak jogutódjánál is működött. (Pécsi Szénelőkészítő Üzem) -Teljesítménye : 260 LE -és kb.1000 Volt (egyenáram!) - A fotón látható mozdony átalakított , mert az eredetin egy db. lámpa volt középen. Egy db. mozdonyt a "bánya" eladott 100 Ft-ért (!) - és sokáig Dombóváron állt a "mozdonytemetőben".  (Kösz'! ) - ..... aki pedig nem tudná mi az a DGT - olvassa el az egyik fotón - (régebben) - nagy emléktábla egy kövön ?- vagy valami ilyesmi! ( "lapozz vissza"! )

------------------------- (persze, megyek a boltba ******************( talán találkozom "Bakancsos méhecskével"  - aki indul dolgozni -minden reggel...) -  nem mintha titok lenne - fiú (férfi) és anno Kossuth bányaüzem... stb.) -  ( - a mai találkozó elmaradt - vagy én késtem ,vagy ő indult korábban -) 

********************************** folyt.köv. ? *********************

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4344541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.03.09. 14:17:30

[1.] @jeges "volt m.társunk" - mozdonyokra vonatkozó hozzászólása ( visszaemlékezése!) - a fotók alatt olvasható!
( Itt is - újra - kösz'! ) - Ott üzentem is neked ! :-)
JSZ!-t

SZB38 2007.03.09. 21:04:48

SZB38 VAGYOK!!!!!!!!! csak éppen nem tudom ezt beírni, mert automatikusan más jelenik itt meg nekem. Érti a fene....Gőzöm nincs, mi történhetett megint. /beleblogoldulok!!/
Csak annyit szerettem volna mondani, hogy ne felejtsd el: a fotók itt dekkolnak előkészítve nálam, NE a pps-eket küldd meg a "technikusodnak" mert azzal nehezebb dolgoznia. Szólj, ha küldjem a képeket !

SZB38 2007.03.09. 21:06:08

Hááááááát nem értem én ezt, de mindegy. Most látom, hogy a "helyes" nevem jelent meg a hozzászólásnál. Még jó, hogy nem jön rám a tudathasadás ennyi kombinálás közben....

@X 2007.03.10. 05:17:26

[1.] Látod, látod ! ( vagy nem látod ) - a "gyors munka" ( kapkodás) az "ártalmas"! - ( testileg és lelkileg is ) - problémádat jelenleg nem értem ,mert mindkét commented (hozzászólásod) a megszokott jeligéddel jelent meg. (nálam) -
Na, majd megbeszéljük! - egyelőre "nyugodjál le"!
További jókat neked !
(A sok segítségedet kösz' - és stb.)
2007.03.10.(szombat)
P.s. : A francba! hát,nem elaludtam....
süti beállítások módosítása