Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

.... te is utálod a PIRÉZ-eket? .....

2007.03.07. 05:14 @X

2007.március 07.(szerda) :    ...... fogalmam nincs , hogy ez a szó :  (piréz) megtalálható-e a Googleban ?- szóval : ezt a "kitalált" (nem létező) népet (is) utáljuk mi magyarok! (- v.ö. egy tegnapi tv.hírrel - vagy a lakosság körében végzett felméréssel! - ennyit a "magyaros vendégszeretetről.") - Ami azt illeti (ma) mindent és mindenkit én is utálok. (legjobban a "gyakorló orvost" (nő....) - aki szerint "semmi baj" ! - vegyek torokfájás ellen cukorkát- és szopogassam! Anyád! (-meg a tanáraid az egyetemen! - bizonyára olyan "IC-professzor"-féle lehetett ?- Na, OK! - semmi gond. Valahogy majd kikúrálom magam. Bakker! - .... még én szégyenkeztem (kezdetben) - 10.000-es volt nálam ! (naná! - mert aztán mentem a gyógyszarokért...) - kiderült, oly' sok pénz volt a kasszában (?) - simán visszaadtak! ( igaz , most "tele vagyok" apróval.... meg mással is.) - összegezve : "levettek" rólam kb. 7.000 -et! a gyógyszartárban... - na, lényegtelen. ( Matematika : ha 30 db. A-Z vitamin  kb.1.700 - akkor egy szem (db.) mennyi ?- ... 56 ?-  ( na, nem 1956! - de jó volt a történészekkel a riport - este a "Friderikuszban"! - állítólag délben (?) - a neten ?- megismétlik ?- www.atv.hu  (?) ha van ilyen ?-)  .... Késő este belekezdtem a ME előadás nézésébe ,- de aztán gondoltam : egy napra elég egy b(r)etegség ! - Majd megnézem az ismétlést! (agyvérzés) - Kiábrándító(?) - hát a futballmeccseket  nem néztem! (-volt vagy 2 meccs is - stb.) - bizonyára a  gének! (- vagy ezt írjam a [20.]X-ba ? )

[20.] X A MECSEKI SZÉNBÁNYÁSZAT TÖRTÉNETE X   ( - úgy mint eddig - (fotók) - bár ezeket már régebben / többen (is) láthatták - de talán nem baj. (?) ) - .... ( családi "szenes" történet : (anno) valamikor - Komló - ( a K.Bányász NB-I-es lehetett ?- vagy valami "nagy meccs" volt - "ősöm" (dr.) is ott szorongott a lelátón (munkatársai "elcipelték" magukkal )- na, de Ő a lelátón egy könyvet olvasott ! Bakker! - ( - mit meg nem adnék, ha tudnám a könyv címét ! - ...) - (- hát....majdnem megverték! - bár akkor az a szó , hogy futballhuliganizmus ?- tán' még nem is létezett..) - na,de ami sokkal fontosabb :

1952.március 01-én jelent meg az Új Komló c. újság - (és ha jól értem) - akkor 1963.szeptember 01-től pedig Mecseki Bányász címmel jelent meg  - a továbbiakban. ( Persze, ezt is a "netről" keresgéltem ki... és sok mindent írhatnék ezzel kapcsolatban.) Jó pár régi újság "sárgul"/porosodik valahol.... benne egy "ősöm" cikkeivel.(írásaival) - úgy emlékszem a sok év távlatában , hogy "rovatának" a címe volt : "Csak úgy... " ( vagy valami ilyesmi) - persze,most jut eszembe jó pár (még élő) újságíró - és természetesen az "eltávozottak" is. ( Vízhányó I./Kóródi G./ - stb.) - - na, .... ( ez sem a leghálásabb téma -mára...) - és még "megtaláltam" az "újhegyi mozdonyok" (?) (villany) fotóit is ?-  Hát....  "Szerencse le!" - (...) ..... 

"Jeles napok" és/vagy egyéb "érdekességek" :   hát nem elfelejtettem tegnap (március 06.) megjegyezni , hogy 1953-ban akkor halt meg J.V.Dzsugasvili alias Sztálin /Koba - és egyebek. Egyúttal "érdekesség" ?- majdnem 6 éves voltam -és mennyire emlékszem, amikor "bemondta" a rádió! stb. (-régi "családi történet" ?- lehet,hogy oly' sokszor hallottam - tán' nem is így volt ?- ) vagy igen. (Gondolom ?- többek ismerik Sztálin "kedvenc" dalát is ?- (bár vita van ?- hogy az a "Szuliko" volt-e vagy az a ....."Fekete varju" vagy mi ?- (nincs kedvem most pontosítani) - talán később. )  "érdekesség" ? = tényleg lennének (francia) katonák eltemetve a "Mandulásban" ?- - (Pécs) - vagy az "újabb riogatás"! - ( "bemélyedésben" vagyunk ?- és majd jól elönt a víz (Baranya megye) -és egyebek ) - sajnos elfelejtettem (hogy hol) - Norvégia/vagy Dánia - egy "magas ponton" ( sosem önti el majd a megolvadt sarköri jég - állítólag....) - építenek a növényi magoknak valamilyen "tárolóhelyet" ! - stb. Hát.... már kezdtem aggódni! (...) - mit fogunk enni (már aki túléli..) - na, de megoldódott! - minden napra van valami "jó kis elterelő" gondolat.....Ó!-igen ! -és írja (dr.)K.F. "barátom".... "dönteni kell" - a nagymamát(dédit) viszik-e (autóval) orvoshoz - vagy a gyereket. (cikk) - én meg üzenném :(szerintem) 65 év felett az utazás az ingyenes ! ( vagy rosszul tudnám...) - (?) - .... valamit én tudok rosszul - vagy tényleg a legtöbb cikk csak egy figyelmetlenül(?) vagy szándékosan "elferdített" valami ?- Na, lényegtelen. (már...)

.......nagyon közeledik a Nőnap!....  (1857- emlékére (!) - javasolta Zetkin Klára - vagy írja nevét aki akarja - úgy/ahogy. 

www.bksz.ingyenweb.hu            www.banyasz.hu       www.meszes-pecs.hu    

************************************** ( nem ígérek semmit sem ! )******

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2343826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása