Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

... Nem tudom mi ez, [ mi van ] de jó nagyon... [?] ***

2007.12.23. 05:05 @X

(vasárnap): 

Komolyan mondom! Aggódom! Értetlenül állok (ülök..) az előtt a jelenség előtt, hogy blogom olvasottsága a duplájára emelkedett! Hagyján! De az olvasatlan (megválaszolatlan) üzeneteim száma (ma hajnalra) 77-re emelkedett! Összegezve : a helyzet "rosszból"  >> "még rosszabbra" változott. Miközben eü.állapotom sem változott sokat... (de erről szót sem...) és a PC-re meg rá sem néztem... (OK!)

V

V

V

V

( A "szeméthez" ( hulladékhoz) valamilyen ismeretlen eredetű vonzódásom közismert ?- Pontosabban : könyvet -  de újságot ill. semmilyen "olvasnivalót" képtelen vagyok nem észrevenni ?- főleg, ha az "kulturált módon" van kirakva a "kuka" mellé ?- (stb.) Így aztán tegnap (szombat) hazacipeltem egy "kisebb köteggel" ... na, nem bonyolítom. ) A tegnapi napon (szombat) végzett cselekedeteim : (lásd a pénteki napnál...) : olvasás/alvás/táplálkozás... keveréke. Komolyan mondom (érzem) : vissza kell(ene) fognom magam. (?) - ) - Kellően "zaklat" az is, hogy sok újságcikk, - de még tv.műsorok is - gyakran "közlik" : "részletesebben itt olvashat róla!" - (és ott egy weboldal (?) cím) - lassan az egész "ház" olyan cédulákkal van tele, hogy mit akarnék megnézni... amiből (természetesen) semmit nem nézek meg ! - Így aztán,- ha bárkinek lenne kedve/ideje (?) - majd kattintson az általam írtakra.  Valahová beírtam (blogba?) : csak-csak sikerült megállapítanom, hogy a  http://www.nol.hu   (anno) szombati Hétvége melléklete (állítólag)  "hétfőn" (?) [ dec.24-én ] jelenik meg ! (-legalább tudom, hogy aznap el kell mennem az újságosig! - (kis plázánkban aznap nem hoznak, csak pénteken és szombaton.] Megjegyzem : időnként azt sem tudom, milyen nap is van ?- erről, sem többet. (Szerencsére 2008-ban nem lesz ennyi munkarend "áthelyezés ?- valami ilyesmit olvastam.) 

.....  (Akinek nem újdonság, ne olvassa) - "kikukáztam" pl.  2007-es (októberi) HVG-t is ( régi szép idők! ... amikor egy "vállalati könyvtárból" egész évfolyamokat kaptam! stb. - hiába a net ! - a legritkábban kattintok oda (hvg) is .) - Szóval, a HVG októberi melléklete : Háló - kalauz az internethez - ( pár érdekességet (?) találtam benne) - pl.  " A 6 millió digitális analfabéta országa"  (= kis hazánk...) - ill. egy másik cikkben találtam ezt :  " Reggel bemegyek a munkahelyemre, rendbe teszem a levelezésemet,és ha sietek,még marad is egy órám dolgozni." - ( No comment! - ennek valódiságát magam is megtapasztaltam, mióta neteznem kell.) Ha időm engedi, esetleg "beírok"   :  " 10 nem haszontalan weboldal a nagyvilágból és itthonról" - t  (...bár mintha némelyikhez angol nyelvtudás szükségeltetik (?) ) -     [ - ha már eddig eljutottál az olvassással, folytasd tovább !!! ]

.......  (Hosszabb idő után) -ismét hozzám került :  az  Alexandra KÖNYVJELZŐ-je  ( 96 old.-igen igényes kivitelben- havonta jelenik meg (?) - állítólag itt lehet(ne) megnézni :  www.alexandrakonyveshaz.hu     ( - még nem néztem) - Bocs' - ( nálam a 2008.1.szám van ! - talán a neten is látható. )  -  Azt is érzem, hogy a napokkal ezelőtt "fontosnak gondolt" (érzett) témák mára mennyire kevésbé azok ! - ( Olvastam pl. az "építési szabályzat" (?) megváltozásról - ill. arról, hogy mihez kell/nem kell engedély ill. bejelentés. (?) -  >>>  http://nol.hu/cikk/475617/   - bár az ÚDN cikke sokkal részletesebb ( később tán' beírom !)   - ( megnyugtató, hogy 3 m-nél kisebb szobrot (pl. önmagamról!) állíthatok! [ a kertben ?- ] - ( - vagy egy 2,90 m-es "falloszt" - + táblát hozzá :  "Ezt nektek!" -és abból mindenki "kiérezhetné" "ars poetica -mat" ?- [ = magatartás esztétikai elveinek összefoglalása ! ]   (Ajánlott :  http://nol.hu/cikk/475714/    - ben az utolsó bekezdés !!!!  - )  - Na, ... elkalandoztam. (mint a magyarok... amit tán' (anno) nem kellett volna... ) Kimaradt :  - (tegnap) ezt-azt sikeredett a tv-ben is megtekintenem.... ( már régebben is írni szerettem volna,de elmaradt) - [ - most meg már minek ?- ... hogy (anno) olvastam (=tetszett) Jane AUSTEN : Büszkeség és balítélet c. regénye,- melyből sikerült a 3.-4. részt megtekintenem, ( tv. m1) - de az 5.-6.-t már nem fogom! ( "süketségem" miatt a (szerintem) igen silány (?) szinkronizálást (értsd = hangerősséget?) " nagy sz**nak" tartottam. - egyéb tv. műsorokról meg szót sem. ( Kosáry D. - vagy a Kultúrház - ilyesmik.) - ( Kissé "elkedvetlenített" (?) - egy "kritika" (?) - [ vagy bennem a hiba ?- mert épp' az említett műsorokat nem nézem,- mást viszont igen - ] -  esetleg itt elolvashatod ! -  http://                                      

..... ( vajon ma "milyen" nap lehet ?- Értsd = kis plázám (vasárnap) 07-kor nyit - vajon ma is ?- mindettől függetlenül - mára ennyit ! -  ) ...  

Bocs' = sem időm /sem kedvem az említett 10 nem haszontalan weboldal címet ide beírni,- majd azok működést ellenőrizni... tán' legközelebb. Helyette ajánlom :  ( újság reklámozta) van a ....  FIGYELŐ  c. újság (?) - annak dec.20-án megjelent dupla száma (?) és abban :  BOLDOGSÁG  (?) -   ( Örökíthető-e a boldogság ?    Mitől boldogok a magyarok ? -  Miként változott a boldogságeszmény az elmúlt évezredekben ?-) -  ....  ( esetleg nézzetek bele (?) - ha a neten olvasható...)    

******************* Mindenkinek a legjobbakat! és JSZ! -t ******                        

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr87268920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.12.23. 06:35:30

(Utólag már sopánkodni kár...) - Ill. kellett ez nekem ??? Írtam a "Büszkeség és balítélet"-ről... miközben (nézve azt) - meg előzőleg is,- én W.M. Thackeray : "Híúság vására"-ra "gondoltam". Mindegy ! ( ajánlom azt is / elolvasásra ) -
Mára "kiszálltam"... Derűs napot !...

@X 2007.12.23. 06:41:09

.. nem tudom, ki látta azt az "újfajta" gázszivárgást megállapító módszert : "Dobj egy petárdát az utcai csatornába" ( = berobbanás) - szerencsére Pécsett még nem petárdáztak ?
Lásd :
bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=110718
[ "Valljam be" : szokásom a csikkemet (utcánkban) a csatorába dobni ... hátha berobbanna ?- és akkor az aszfaltozása (javítása)megtörténne ?- ( Kb. "rendszerváltozás"-óta ezen "rágódik" a lakosság a környékünkön... ] - ( Anno írtam : kb. 1967/68 évi "munkahelyi büntetésem" épp' ilyesmiért...-)

SZB38 2007.12.23. 07:47:53

Van egy javaslatom: a kommentelés-levelezés abbahagyását halaszd el jövő novemberig....
...
Akkor aztán lehet megint egy évvel hosszabítani a dolgot. :-)
A viccet félretéve, szerintem Nálad nincs semmi baj - amíg van időd ennyit olvasni, meg azért az ügyeidet is intézni, addig szánjál csak pár órát a netre ! Megéri ! Nem ?

@m 2007.12.23. 13:03:14

SZB38 helyesen írtad,amit írtál/már nem helyesírásilag,hanem bíztatásilag/gyötrésileg/.Még nem érkezett meg cím!!!!!
@x-nek:Érdekes a cím!Juhász Gyula:Szerelem?
Idézem:"Én nem tudom,mi ez de jó nagyon,fájása édes,hadd fájjon hagyom,ha balgaság,ha tévedés legyen:Ha szerelem bocsásd ezt meg nekem.Ez slamposan az utolsó versszak és nem bosszantásra írtam,de ingerelt a címbéli hasonlatosság.Talán megnyugtatásul az sem baj ha nyugisabb irodalomba temetketkezel..Hú befejeztem.@m
Még egy pici:nem sikerült a karácsonyfát rendesen felállítani első neki futásra -segítségem csak tegnap ért rá,de egy-két nem biztos,hogy karácsonyhoz illő mondatok után sikerült!!!!!!!!!!!!

@m 2007.12.23. 13:05:51

Néha örülj,hogy nem mindíg kapsz választ kérdéseidre,mert elképzelhető,hogy azon csak felbosszantanád magad.
Mindent félretéve szép ünnepet, EGÉSZSÉGET -!!!

@X 2007.12.24. 12:45:41

Valamelyik küldeményben javasoltam, a karácsonyfát lógatni kell.... :-)
süti beállítások módosítása