Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

....." HAPPY BIRTHDAY !" - meg minden ! (1976.)

2007.04.06. 03:22 @X

2007.április 06. (péntek) :   ...... ( írtam vagy mondtam valahol /valamikor : ".... bármelyik újjamat harapom meg, egyformán fáj!"...) Értsd = képtelenség egyforma mértékben "igazságosnak" lenni ?- mindenkivel és mindennel egyforma módon "teljesíteni"! - remélem , nincs sértődés ! (?) - Úgy legyen ! "Tartva" valamilyen időrendi sorrendet : tegnap (csütörtök) - kellően meglepődtem , mert ( sok egyéb mellett) kaptam egy kedves üzenetet , hogy egyik ismerősöm "nagymama lett!" - Innen is (újra) gratulálok én mindenkinek ! - akit illet. Remélem , nem sértek személyiségi jogokat (?) amikor írom : a kisleány : HANGA /2900 g./51 cm.(2007.04.05. AM...)   Erről már csak annyit : ( - mert volt nekem egy ERIKA tip. (NDK!) irógépem.... onnan tudom , hogy ERIKA (latinul) = Hanga - és egyéb keveredések ! - mert Hanga egyúttal magyar eredetű női név ( jelentése) növény - más helyeken írják , dísznövény - na, ennyit ! - ( - kaptam fotókat is ! - valóban szép kisleány !- (édesanyját nem ismerem) - de legalább oly' szép mint a nagymamája ...

Másról : azért engem is "megrohantak "az emlékek! - mert a mai napon (!) igaz - 31 éve ! - ebben az időpontban született (első) fiam! - Naná', hogy GYÖRGY lett ! .... adatai : AM 03.20. / 2750 g. / 50 cm./ Pécs - ( - akkor nem volt. eü.reform...) születése után telefonált az orvos - így aztán kb. ebben az időben (mint most) pezsgőt is bontottunk! - (amit most nem bontok! - talán majd ma este ?) - viszont most inni fogok mindenki egészségére ! Kívánva : legyen része egészségben  .....  ( na, itt "döglött be a blogom! - ha ez az ?) - Ba***a meg a jegesmedve! - (nem a KNUT! ...) - és savanyúcukor ! ----

(folytatás - vagy másfél órával később! ) .... Kívánva (fiamnak is - és aki még ma ünnepli szül.napját ! (K.M.!) .... legyen részed egészségben , sok örömben, és minden jóban ! - nem csak ezen a napon ,-hanem sokáig ! (> beleértve magamat is ! - egoista (?) ) -  Na, de az előbbi műszaki hiba miatt kimaradt az is , hogy pezsgőt ugyan nem bontottam, de ittam mindenki egészségére ! ( fehér bor ) - (Na, jó! - azóta másodszor is ! -és láss csodát ! = beindult a blogom ? ) - vagy lassan én "indulok be". - szóval : HAPPY BIRTHDAY !-t >>és erre újra inni kell!!!!  ...... majdnem kimaradt : - (morbid ?) - .... kissebb alkoholos befolyásoltság alatt - épp' tántorogtam kifelé a "szülészetről" (anno) - (Dischka Gy. u. - melynek (régi) épületeiről és történeteiről nem áll módomban írni - akit érdekel - keresse a Pécsi Szemle - régebbi számában -) - nos, a Posta előtt (sarkon) - a járáról lelépve , majdnem egy autó alá kerültem! Bakker! - ( első nap már majdnem árva lett volna a gyerek! - vagy apátlan...) - kiderült Apósom vezette az autót !  ( - családi story ez - de ő erre nem emlékszik - állítólag / na, én annál jobban!) - így aztán nagy örömmel ( -hogy túléltem!) odarikkantottam (?) - "Képzeld! Nagypapa lettél! - vagy valami ilyesmi..)- hát, kb. ennyit - erről - most. ( Vannak még más "családi storyk is .... de azok már nem az első napon történtek - hanem pár nappal később!) - amikor pl. "bemutatták" (ablakon át) a gyereket -és önkéntelenül (?) mondtam : de csúnya ! - mire az ápolónő "kikérte" magának , hogy nem ! - mert igen "szép" gyerek! - (hát, ő mondta...) (az utólagos gondolatom : kétségtelen - én is szép vagyok.... (?) - ha okos nem...) - vagy a fordítottja ?- ...

Többre már nem maradt lehetőségem. (időm) (Pótlólag beírva : hagyján! - de a szülés időpontjának április 04 lett megadva ! (=terheskönyv vagy mi volt a neve , l.d. "irattárban" ) (...) - szerencsére csak 06-án születtél meg - mert lennél bajban! ( 04-e az megszabadulás ?- vagy felszabadulás ?- ... stb. - na, te valahogy "kiszabadultál" = v.ö. köldökzsinór a nyakadon - vagy hol.... aztán .... (azóta is ?) csak a "problémák" ?- ( ha-ha-ha ! viccnek gondoltam...)

Annyit még :  Húsvéti harmat, pünkösdi zápor  = jó termés ! ( Pünkösd majd május 27-28-án lesz)  - Száraz március - nedves április - hűvös május = a jó nevelő esztendő.         Ha nagypénteken esik, férges lesz a mák! -  stb. 

Amíg visszajövök ... http://www.origo.hu/tudomany/20070124budapesten.html  <katt' ide !  ( hangszóróval !!....) >>  www.smsbandi.hu

( van már neve is , (nem értettem én süket!) LEILA vagy LAILA ?-  (...) -

************************ Jókat! JSZ!-t mára is ! *********************  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3655196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.04.06. 12:55:32

[1.] >>>> Bocs', de még nem egészen tudok (részben) törölni. ( Üzeneted elejéről ki akartam "venni" pár szót ,- nem sikerült. Az egész kitörlődött,- talán majd legközelebb!) Válaszom a felvetésedre : a (magyar) orrszarvú neve lett LEILA , vagy LAILA (?) - ( kb. így mondták a riport szereplői ? és az igazgató is...(?) ) - sajnos, friss hír (reggel) még nem volt ezzel kapcsolatosan! Ha megtudok valamit ,- azonnal közlöm.... :-)
Brekusz!
A "mindenkinek" szóló jőkívánságaidat meg (ha akarnád) írjad be mégegyszer. Kösz'.
Bbéka....

@X 2007.04.07. 04:27:12

A blog minden olvasójának ezúton kiván kellemes húsvéti ünnepet, szép időt, finom sonkát és mindenféle jó falatot : SZB38
Szóval , akkor a Leila/Laila egy orrszarvú bébi ....és az UJJADAT ne harapdáld.
Na, mást nem írtam , ha jól emlékszem....
süti beállítások módosítása