Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[ 2. ] >>> VISSZASZÁMLÁLÁS ...

2008.02.07. 05:30 @X

(csütörtök) :   ...  javaslatom, tekerj lejjebb...                                                      

>>>  ( ... most mondjam / írjam, azt, hogy nincs nekem időm - ma sem - hosszasan ezekhez a képekhez kommentárt fűzni,- OK! Annyit : Elsősorban azon pillanatokat örökítettem meg, amikor a nyugdíjam (januári!) egy igen rövid pillanatig (még)  -100%-ig és "együtt" volt ! - (régi szép idők... mert ma már megint csak "morzsákat" láttam...) - Szóval : 2 képen a téli rejtőzködésből épp' előbúvó Emmi ( Emanuelle) néni látható, kedvenc kutyájával ( Ronnie ? ) Roni,- "akit" akár a Roland Garros-on is jól tudnának alkalmazni! - [ A jó messzire elhajított teniszlabdát visszahozza. stb. ] Látható még ( az utca kedveltje) - általam ZOMBI-nak nevezett postásunk,- bár közöltre, "nem ám estére már fenn lesz a neten!" - ( - OK! - ez épp' felveti a személyiségi jogok kérdését! - szerintem közterületen bárkit lefotózhatunk (?) - viszont a felvétel "publikálásához" engedélyre van (lenne) szükség. - Gondolom én. - Látható még a "postai gépjármű"... az új (utánfutós) kerékpár vásárlási magyaros "szarkeverésről" meg szót sem. Na, ennyit. [ Kedvenc témáim egyikét - ki volt Roland Garros- aki nem tudná, keresse meg! - Elég furcsa (?) hogy az I.világháború éveiben ( "körül") aktívan közreműködött a forgó (repülő)légcsavar között (is) tüzelni (lőni) tudó géppuska kialakításában. (kb.) - szóval, nem a teniszezni tudásáról "híresült el." stb.  Külföldnél maradva ....  itt egy újabb szavazási lehetőség ! >>>>  www.eurodesigncontest.eu   ( a 2 € -s  (emlék?)éremre lehet(ne) szavazni február 22-ig. ( Kíváncsian várom, ka-e kb. 100 ezer magyar szavazatot ?- nem hinném,- hacsak el nem indítok egy "körlevelet". (Kétlem...) -  mivel az olvasatlan üzeneteim száma (ma reggel) 66 ! - ( szót sem arról, hogy a 666 (?) az "ördög / Sátán kedvenc száma.... na, még ez is ! ) - 

Az egészségügyet eléggé "divatos" orrba-szájba szidni manapság,-  (...) meglepő és kellemes "csalódásom" : (tegnap/szerda/ kb.8 órakor ?) - a harmadik kicsengésre sikerült a Lánc utcai recepcióval (!) [ = nem kartonozó! ... recepció! ] - kapcsolatba lépnem,- és mára (csütörtök) 11.45. órára kaptam is időpontot reumatológusomhoz,- az utóbbi 2-3 évben általában 10 -14 napot várakoztam a bejutásra. (stb.) Van ilyen !  (...) - van bennem kételkedés....de ezt majd a helyszínen leszek képes megállapítani. 

Bár pontosan nem értettem egy igen közeli ismerősömet - szobor fényképezés közben - ért / elszenvedett "inzultusáról"! [= valaki (?) közölte vele, hogy a szobor fényképezése " igazgatói engedélyhez kötött" (Sic! ) ] - Totáliasan meg voltak lepődve - ennek hallatán - a Bányász Kulturális Szövetség dolgozói. Vélekedésem : ( dafke magam is lefotóztam a szobrot és környezetét) - majd a padokon üldögélő kb. 3 fő ( hajléktalan (?) vagy kéregető (?) férfi ) közül egy fő (bevezetésként..) 200 Ft -tól igyekezett megszabadítani,- később ettől eltekintett... mert "hosszas, mindenre kiterjedő" esszémet (!) nem akarta (bírta) végighallgatni. Sajnálom "ismerősömet", hogy a történtek idején a.) nem kért azonnali segítséget az említett helyen. (Elegendő lett volna (bocs!) = nevemet említeni és akkor (bizonyára) az "ügyeletes fiúk" közül valamelyikük - lerendezte volna ezt a problémát.) - b.) ... reménykedem, hogy ettől még, - majd valamikor - csak-csak felkerül az a szobor is a netre. c.) ... a saját felvételeimet (bár amatőr...)  akár oda is adhatom.   ( Az említett szavak : kéregető és esszé a következők miatt jutott eszembe (...) - John Updike : Ugyanaz az ajtó (1954-59 között írt elbeszélései) - abban olvastam épp' a  Város ajándéka" c. elbeszélést, melynek témája a városi kéregetés, ill. annak hatása az adakozóra.  A  Robert Fulghum : Mi a csoda ? c. könyv pedig esszékötet! - melyben a leghétköznapibb eseményekről (!) ír,- hol humorosan, de inkább elgondolkodtatóan. (70 éves ?- és említi, hogy blogja is van ?- stb.)  [ Tudom (?) - van ki nehezen/ nem szívesen olvas esszét ,- de ezek (szerintem) azért nem teljesen olyasmik. Összegezve : elolvasásra javaslom....vagy a neten "kutakodni".... (annak, kinek kedve és ideje van ehhez...) - .... Hogy (végül) valami "rosszat"  is írjak ? - csalódás volt a "Hajrá ! Pécs " c. könyv 2.kötetének megvásárlása... (számomra) - bár tegyem hozzá : egy magánkiadásban megjelenő könyvbe valóban írjon azt, amit akar az írója ,- ill. nem volt kötelező a "disznótor !" [3.000 F ] - és már a 3. kötet is megjelent... ( Tényközlés : mivel igen sok sportolóval ( "egész csapatokkal" ..) - dolgoztam együtt 30 évig - (ill. ismertem őket ) - én (valahogy) nem éreztem, hogy "átjött volna" mindaz, aminek kellett volna ?- na, de ne legyek telhetetlen. (...) - 

[ Kb. 18 órakor "konstatáltam", [= tényként megállapít/ észlel/tapasztal ] -hogy elfelejtettem cigarettát vásárolni,- emiatt kénytelen voltam egy esti sétát tenni... ( bár tudtam róla !- de eddig nem hallottam) - 18 órakor a volt urán központ (?) tetején elhelyezett "harangjáték"-ból valamennyit hallottam ...  - ha az utcában - Ürögi fasor - a kutyák nem ugattak volna annyira, valamint az egyik dög nagyon meglepett ! - a sötétség leple alatt, közvetlen mellettem kiengedte a hangját.... hát... hosszú percekig "lőttek a zenében való gyönyörködésemnek" - illetve egy újabb esszémnek... hogy most akkor mit is akartak elmondani a kutyák ? - ] Ki ne feledjem : viszont egy kutya és egy macska "üldögéltek szótlanul" egymással szemben ! - (köztük kellett volna elmennem)- megszánva őket... lementem a járdáról! Így aztán szomszédom észrevett és hazafuvarozott. (autó) - Este a hőmérséklet kb. +10C°- és 19 órakor egy bizonyos mennyiségű eső is eshetett,- de annak megfigyelésére már nem fordítottam figyelmet. ( Ismét "rácsodálkoztam" egy 1961-ben kiadott könyvben olvasottakra ! - Cím : Az épülő Pécs -városrendezési kérdései. ( 1960.11.15-17-én megtartott ankét anyaga ) - + sok akkori (retro) fotó,- bár én csak 1962 őszén (?) költöztem oda - (1973-ig laktam ott) - (Újmecsekalja) - igen érdekes, - utólag- olvasgatni, hogy majd' 50 évvel ezelőtt, hogyan vélekedtek a szak -és pártemberek (...) ilyen kérdésekről.  

************************** (ennyi ! + a JSZ !-t ***********************

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr57323282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2008.02.07. 08:53:59

Szobor ügyben levél ment...
A "régi szép időkből" megosztom Veled titkomat: egy eldugott doboz ciginek MINDIG kell otthon lenni...:-)
Az Euró-tervre meg nagy nehezen szavaztam, és örömmel látom, a második helyezettet választottam. Akár még nyerhetünk is !
Lényeges: a jobb fölső sarokban először a nyelvet kiválasztani, mert van magyar is !

@X 2008.02.08. 06:09:23

(Tényközlés : minden létező helyen (iWiW is...) közöltem, hogy magyar nyelvre hogy'állítható át,- nekem pl. max. 5 perc alatt a válasz is megérkezett.( pedig autodidakta ...) "Büszkén vállalom" - eltérek sok mindekitől ?- az én választottam meg a legutolsó.. Cigaretta eldugás ?- ( hát, bocs ) = Önbecsapás ! (szerintem) - mint ahogy a "pénztárkönyv" vezetése is ,- na, de demokrácia van...
********************************************

@X 2008.02.08. 06:11:15

Kimaradt : bizony nem véletlenül emlegettem anno, (ha lenne időm ?-...) "visszaváltoztatnám" a nevem... ( Bár... tán' csak a sírkőfaragó járna jól... több betűt vésni...)
süti beállítások módosítása