Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

.... Március 01. = A METEOROLÓGIAI TAVASZ KEZDETE !

2007.03.01. 04:57 @X

2007. [4705.] március 01. (csütörtök) :  

........ ne feledjük , hogy (anno) jó régen (?) - vagy OLVANOS-nak , vagy BÖJTMÁS havának nevezték. ( Na, de erről és egyebekről a Wikipédiában ezt - azt lehet olvasni ! - meg még mást is.) - Megint és újra : kösz' a "küldött anyagokat" - bár némelyik terjedelme oly' nagy volt (4 - 6 MB ) - azt hittem sosem érek a végére, mire pár személynek továbbítottam.... (kínlódjanak mások is ! - ne csak én....) - bár még jó pár küldemény vár továbbításra ,- mert a blogot akarnám írni. (egoista) .... Valami "hiba" van a blogommal ?- mert "eltűnt" az elejéről a (bányász)béka - hagyján! - de Szt.Borbála (szobor) képe sem jelent meg! Úgy látom , a "csodára" egy kicsit még várnom kell !!! :-) :-) (...) - vagy csak én nem tudnám , hogyan kell "működtetni" ?- ( láthatóvá tenni ) - Megjegyzem : (szerintem) sokatoknak vagy 2-féle variációban is megküldtem a szoborról készült felvételeket ,- amiket 2 "fotós társunk" készített, még kb. 2006. őszén. (Bányásznapot követően ?- így valahogy ) -

[15.]  X A MECSEKI SZÉNBÁNYÁSZAT TÖRTÉNETE " 

"Bizakodom" , hogy a mai nap folyamán belekerül a blogba a Hősök tere 2007. c. fotósorozat ,- (akkor) az "mentesítene attól , hogy a bányászatról írjak. (ma) Tegnap (szerda) "megszívtam" ! - mert (nem segített a Google sem !) - a mecsekszabolcsi templom "történetét" kerestem - ill. a saját "archívumomban" meg nem találtam az "idevágó" cikket.(tanulmányt) - talán egyszer/valaha pótolom (?) - hacsak valaki nem írja meg , mikor is épülhetett a templom.  Érdekesség : (Google) - hogy a temető mellett (?) van valamilyen "emlékmű" (?) emlékkő ?- amit egy régi kis templom(kápolna) helyén avattak ?- tán' 2005-ben (?) (...) - szóval , jós sok "hülyeséget" is elolvastam (?) -  hogy pl. Sopron környékén is lenne (?) van "Mecsekszabolcs" ?- vagy csak én értettem ezt is "félre".  [ - vagy pl. olvastam , hogy a "Szénbányák" tulajdonát képező képeket/festményeket ?- hogy' osztották szét és hová szállították őket ?- ( látszólag "megnyugtatónak" érződik ?- .... vagy nem. (?) - hát..... akit érdekel az ilyesmi, (ideje és kedve van) - "böngésszen". 

"Jeles napok" és/vagy egyéb "érdekességek" : 

[1.] ....... olvasom valahol ( tán' Wikipédiában ?) - ma van a Polgári Védelem Világnapja ! (jaj nekem!) - [ -közismertebb nevén : LÉGÓ...- ] Nem tudom , - ki hogy' van vele ?- de engem "megrohantak" az "élmények" !!!!  ( - "Bécitelepről" most szót sem ! ) - és Kedves / Jó / "Öreg" ( nyugáll. tüzértiszt) Barátomról sem! ( legyen neki is könnyű a föld ! - bár ő nem "abban" nyugszik! ) - Igen ,igen!   Többünk "ismerősére" gondoltam , Ber(c)si Bácsira ! - na, itt mutatna jól ( = "venné ki magát") pár fotó! - és hát "valljam be" - nem egy "nagy őrület" kitalálója és közreműködője voltam ! ( A "témát" ezzel "lezárnám" , mert csak egyre több olyan név / személy jut eszembe ,- akik már "odaát" vannak. (...) - hogy hiszek-e valamiben is ?- (kérdéses) de talán ott is folytatják a "bulikat" ?- na, úgy legyen ! Megjegyzem még :  "múltamat nem tagadtam meg" (-és nem is fogom!) - de azért kb. csak a .....65-70 %-a igaz annak , hogy "mik történtek" az ÁGI pavilonban! ( alias : Bécitelepi Stúdióban....) vagy már magam sem tudom , mikor /minek neveztük! - [ na, jó! - az igaz, hogy "barátom" egy éjszakára kizárt !....kerti padon aludtam , de kirakta mellém a bort is ! + bekapcsolva a fűtést! (?) - (hősugárzót ?- vagy mit ) - na, így valahogy... (...) -és hát a BUNKER-BÁR (?) .... ( na, elég is ) -  illetve (még) tegyem hozzá : soha nem lehetett volna (sokatok) aktív közreműködése ,-és segítsége nélkül "létrehozni" azokat a "felejthetetlen"(?) dolgokat. Kösz' - mindenkinek!  

[2.]..... (van egy olyan érzésem , semmilyen témával nem tudom "felülmúlni" az [1.] alatt írtakat ! - ) 

Mi történt ??? Mi van itt ?" :  ("gyorshír" ) - csütörtök AM 06.50. - a "kis plázámban" ingyen kapható / elvihető (!) 6-féle napilap ? (szerencsémre, valamennyiből kaptam "tiszteletpéldányt!" - )- így aztán a mai (csütörtök) délelőttöm "megoldott!" -Na, de mi történt ?- mert ezzel szemben az előfizetett (pécsi) DN-t meg nem kaptam meg !!! - Na, megyek és "intézkedem" ?- (vagy kénytelen leszek venni egyet...) - csak nem történt "valami" az éjszaka ?- ********************************* ( folyt. köv ? ) ********************  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7041420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása