Szent Borbála

Szólj hozzá!

Köszöntelek benneteket! JSZ!-t [- ami azt illeti , nagyon rám fért már ! - ] Itt megpróbálom megírni , hogyan tudtok kommenteket (hozzászólásokat)írni! A bejegyzések végén (az alján) látható - kék színnel - Szólj hozzá! felírat. Erre kell egyet kattintanod! Akkor megjelenik egy - halványzöld színű - "táblázat". Azt kell kitölteni a következő módon : Név : ide írhatsz "jeligét" (becenevet) - amit akarsz - E-mail cím : ide írjad be az igazi e-mail címedet ! - ( az nem fog megjelenni!) Ha nem akarod az e-mail címedet beírni , akkor írjad be : m@m.hu Web/URL : ide nem kell írnod semmit sem Komment : ide beleírhatod a hozzászólásodat - (amit már nagyon várok !!!) Komment küldése : arra egyszer kell rákattintani ! Kívánom , hogy mindenkinek könnyen sikerüljön az első ( és majd a többi sok ) komment (hozzászólás) megírása ! Üdv' mindenkinek : banyaszbeka.blog.hu

[ 365.] Ezt megúsztuk ?... (na,de) Hogyan tovább ? ...

2007.12.31. 05:30 @X

(hétfő) : [- szokás szerint tekerj lejjebb! - kösz' ! - ... ] >>>>                     V V V  

   ... [ "furcsán" kezdődik ?- az év utolsó napja egyben a hét első napja ?- ] ... (53. vagy 01. hét  (?)- ) Határozottan állíthatom : amikor ezt olvasod, már 20 óra sincs vissza ebből az évből! (2007.) Talán emlékszel (?) - kb. februárban írhattam, hogy (2007.) = 4705. a Disznó éve volt ! Vagy kb. októberben írtam, (?) hogy  2007.= 5767. (!) - (kissé bonyolult dolgok ezek ?- ) Azt viszont elfelejtettem (anno) megjegyezni, hogy a 2007-es évet a Szaturnusz uralta ! (- ezeket (mind) "megúsztuk!" ) - mert holnaptól = 2008.  = 4706. a Patkány éve !  (kínai horoszkóp szerint) és = a Jupiter uralja ! [ - bár én különösebben nem hiszek az ilyesmikben sem..- ] (- attól még "létezhet"... ) - annyit még erről, hogy a Szaturnusz uralta 2007-es év tele volt nehézségekkel (?) - szemben : a Jupiter a boldogságot,az elégedettséget,a nagy szerencsét,a belső kiegyensúlyozottságot, az új út megtalálását jelenti. ( Oly' "szépnek tűnik ez,  (?) hogy nem részletezném ! ) A Patkány évéről nem tudok röviden és összefoglalóan írni... (- ahhoz ki-ki születési dátuma szerint tudhatja meg, mire számíthat ! ) -  [ Itt kérek elnézést, @SZB38 ismerősömtől, aki bizonyára erre (Jupiter) alapozta vélekedését, (= jobb évünk lesz ) - amire én most is csak azt válaszolhatom : reménykedjünk, hogy kormányunk, politikusaink (?) [- vannak ? ] vajon tudják-e ezt ?- mert én eddig csupa olyasmit olvastam, - hogy " nem ezt éreztem ki" a törvényekből/rendeletekből / programokból (?) /tervekből ! (stb.) - Talán - ennyit ! [ - akit ezek az "asztrológiai események" alaposabban érdekelnének, a Google vagy Wikipedia segítségével részletesebben járjon utána ! - ] Megjegyzem : én erről a  Nők Lapja (!) 2007.november 28. 48.sz. cím = "2008 a Jupiter éve " - ill. a Vasárnapi Blikk  (!) 2007.december 30. XIV.évf.354.sz. cím = " Mit ígérnek a csillagok" c. cikkekben olvastam.  [ - arról itt és most szót sem, hogy mennyi időt elcsesztem azzal, hogy "kattintgattam ide-oda" -és főleg a Jupiter "tanulmányozásánál" éreztem a legjobban, hogy mi mindent nem tudok! (arról sem ! pl. "forgástengelyének hajlásszöge a pályasíkhoz (!) 7° !"  ) - (= beleértve a Naprendszerünket is ebbe a témakörbe...) - [ - még szerencse, hogy " a polihisztorok kora lejárt!" - ]  

(Mondanom sem kell : ma reggel (hétfő) "elaludtam" - tán' emiatt "úgy nekiugrottam" a bloggolásnak, hogy (eddig) nem írtam "magyarázatot" a képekhez ?- szerintem a képeket tekintsétek a (tavaly) velem történtek "ábrázolásának" ?- vagy utalásnak (?) arra, hogy magam sem tudom "jobban megfogalmazni", mint amit írtam a címben :  Ezt megúsztuk ?-(de) Hogyan tovább ? -  )   ... [ - azt is említettem többször, (anno) semmilyen fogadalmakat nem szokásom "tenni!" - (-minek szaporítani a rossz /kellemetlen érzéseimet ! = szembesülni azzal, hogy még azt sem voltam képes betartani ?- vagy csak "ismerem magam?"...-) - Bár... vannak "okos mondások"...  pl. " Aki nem tud magában bízni, az másban sem tud!"  -  ( Talán  nem véletlen (?) a delphoi jósda (?) (...) jósda kapujára fel/kiírt szöveg : " Ismerd meg a benned lakó istent!"  (sic ?) ... Nem szeretnék öntelt "prédikátornak " tűnni... (anno ezt "propagandistának" neveztük...) - én sem tudom mindig azt csinálni, amit mondok, de legalább sejtem, hogy mit kellene tennem ! - kiegészítve azzal : az élet túl rövid ahhoz, hogy csak azzal foglalkozzunk, mi tetszik egy másik embernek ! - azzal kellene foglalkoznunk, hogy nekünk mi tetszik. ( - nekem itt és most az tetszene, ha nem közölném azt, hogy az előbbi 6-7 sor "plagizálás" ! ) - sajnos, az !  [ Viszont az az én "találmányom, hogy ... " a tv. távirányítója és az egér (maus) még a mi kezünkben van ! ] -   

...  ( az "élet rövidsége" jutatta eszembe (...) - ( meg a Vasárnapi Blikk...) - milyen sokféle "visszatekintést" / jelentős eseményről összegzést -és ilyesmiket lehet(ne) készíteni - ( megjegyzem azt sem szokásom ) - valahogy "elmorfondírozgattam" azon, hogy 2007. a "búcsú éve (is) volt"... ( a teljeség / sorrendiség nélkül : én egy "közeli rokont veszítettem" (?) - ) - volt munkatársat többet ! - és akkor a közéleti emberek közül :  (vajon mennyire emlékszem ? ) -  Szabó Magda / Kosáry Domokos / Kurt Vonnegut / Polcz Alaine / Illés lajos / ... Darvas Iván / ... Madaras József / Kaszás Attila.. gondolom, a sor (sajnos) hosszan folytatható lenne... ( Spéter Erzsébet / ...) - Összeségében : hiányozni fognak (?) - sosem feledjük őket (?) ... [- az "idő" múlása majd igazolja... - ] - ill. "Legyen nekik könnyű a föld!" - ] - ( Sajnos, - üggetlenül az év utolsó napjától - nem "kerülhető el" - nem gondolni ilyesmire is ! ) - 

... [ "magamról" : mivel nem rendeltem kenyeret (2 napra) - mindenképp  06.00.-kor kívánnék megjelenni kis plázámban,- ahol "meglehetősen borús a hangulat" reggelente ?- ami azt illeti, magam sem vagyok különösebben "beindulva / feldobódva" ...  ( válasz egy tegnapi kérdésre : mivel 15 éve (!) "élek együtt" a "derék/gerinc ? fájdalmakkal"...  semmilyen gyógyszart arra (sem) tartok itthon ! - [ - vélekedésem : nincs is rá gyógyszar ! - illetve (ki-ki alkalmazzon amit jónak gondol! - megjegyzem : a májnak árt ! = a vodka is... meg a Diclofenac (?) is - vagy franc tudja, miket is szoktak felírni... ( Ibuprofen ?- ill. reklámokat meg nem nézek...) -  Így aztán :  (amúgy is Szilveszter van ! ) azzal búcsúzom :  " Halál a májra ! " -  ] -   

Kimaradt : (állítólag) a mai www.nol.hu  -ban lesz (?) (?) - a "Szilveszteri melléklet" (?) - vagy majd napokkal később...  (mert ugye szombaton nem volt Hétvége melléklet...) - 

************* Kösz' a mindenféle "üzenetet/ jókívánságot!" ******  

                                                               Ú É K   

                          de főleg =                   JSZ!-t    

   *****************************  vége ********************                          

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banyaszbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4279115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@X 2007.12.31. 07:50:11

(Helyesírási hibákat nem javítok! )
Valamiért nem úgy működik, mint szokott (?)-de azért el lehet benne "kutakodni" :
www.1-click.jp/ (?) - kattints majd a japánra ( a közepén) -
meg ezt se feledjük :
www.indavideo.hu/video/A_tokeletes_mese

@X 2007.12.31. 10:41:24

Talán még nem késő elolvasni ? A virslit NEM főzni (!) - melegíteni kell majd roppannia... + pezsgőkről is szó van itt :
nol.hu/cikk/476252/
BÚÉK ! - és minden jót !
*********************************************

@X 2007.12.31. 10:53:15

...és egy kis "szellemi táplálék" !
nol.hu/cikk/476256/
BÚÉK !
**********************************************

@X 2007.12.31. 14:12:01

Egy kis "ingerlés" ? (annak, aki nem ismerte volna) grundaktiv.hu/?s=Tiesto+himnusz és

www.rtlklub.hu/videotar/?vkatid=7&adasid=3669&videoid=071122687
BÚÉK !
*********************************************
süti beállítások módosítása